sobota 31. března 2012

Velikonoce - Ježíš je původce záchrany

Ježíš – původce záchrany

Velikonoce jsou oslavou vykoupení. Ježíš zvítězil nad mocí nepřítele svou smrtí a vzkříšením. Porazil hřích, smrt i ďábla, odsoudil mocnosti temnoty k věčné porážce. Poselství velikonoc zní: Ježíš je vítěz! Nebýt jeho, nezbyla by nám žádná jiná možnost, jak bychom mohli být vykoupeni. Aak skrze jeho oběť a triumfální vzkříšení z mrtvých nám Bůh otevřel dveře spásy. Díky utrpení, které nesl, se stal původcem naší záchrany.

Hovoříme-li o spasení, musíme říct, že zachrána je jen v jeho přítomnosti. Spasení nepřijde jako doporučený dopis z nebe. Ježíš záchranu jen nepřináší. Ježíš JE záchranou. Spasení je celé o živém vztahu s ním Ježíšem. Je třeba, abychom byli “v Kristu”. Nyní však není žádného odsouzení pro ty, kteří jsou v Kristu Ježíši, (Římanům 8:1). Je to Kristus mezi vámi, v něm máte naději na Boží slávu. (Koloským 1:27). Ježíš nezaložil náboženský systém s přísnými a jen obtížně naplnitelnými pravidly. Je Bohem našeho spasení, není šéfem, pro kterého musíme tvrdě pracovat, abychom si tím své spasení vysloužili. “Vždyť ten, kdo ve vás podle své dobré vůle působí, je Bůh!” "Neboť je to Bůh, který ve vás působí, že chcete i činíte, co se mu líbí"! (Filipským 2:13). Jde jen o Ježíše! On sám řekl: Pojďte ke mně, všichni, kdo se namáháte a jste obtíženi břemeny, a já vám dám odpočinout. (Matouš 11:28).

Jen přijďte! On sám vykoná práci spásy. Tak jednoduchý přístup se ale bohužel mnohým lidem nelíbí. Rádi se chlubí svým vlastním úsilím. Ježíš nám nabízí pokoj, který nám chce dát ve chvíli, kdy se k němu obrátíme. Jsou však lidé, kteří přístup k Ježíši rádi komplikují. Některé církve vynalezly velice klika a křivolaké cestičky, po nichž se musíme vydat, chceme-li se přiblížit k Bohu. Chtějí totiž být uznáváni a oceňováni jako vážení svatí. Proto z obrácení k Ježíši udělali zdlouhavý proces plný tvrdých náboženských pravidel, těžké práce a disciplíny, modliteb, postů a sebezapírání, tvrdého kázání (a konec konců i tvrdých církevních lavic). Někteří z přiblížení se k Ježíši udělali celoživotní práci a domnívají se, že si jím nikdy nebudou moci být zcela jistí. To se mi zdá vzhledem k citovanému verši cynické. Pojďte ke mně, všichni, kdo se namáháte a jste obtíženi břemeny, a já vám dám odpočinout.”  Jsou lidé, kteří tento odpočinek očekáva až v hrobě.

Ježíš nikdy nehlásal potřebu podobně svízelných “přibližovacích” procesů. Jediné, čeho je třeba, je ho přijmout. Jeho přikázání jsou jednoduchá: ”Pojďte ke mně!” ”Uvěřte mi!” ”Následujte mě!

"Blízko tebe je slovo, v tvých ústech a ve tvém srdci‘; je to slovo víry, které zvěstujeme. Vyznáš-li svými ústy Ježíše jako Pána a uvěříš-li ve svém srdci, že ho Bůh vzkřísil z mrtvých, budeš spasen. Srdcem věříme k spravedlnosti a ústy vyznáváme k spasení," (Římanům 10,9-11)


Ježíš je zdroj života. Říká ti: „Já jsem chléb života; kdo přichází ke mně, nikdy nebude hladovět, a kdo věří ve mne, nebude nikdy žíznit. (Jan 6:35).

Čísla, která vidíme na svém kalendáři, různé oslavy a svátky blednou ve srovnání s Kristovou slávou. Proud Božího požehnání, moci a dobroty je věčný a nemá žádnou návaznost na pozemské časy, data a svátky. Koloským 2:16-23 vysvětluje, že svátky a oslavy byly jen “stínem budoucích věcí, ale skutečností je Kristus.” V Kristu se posouváme od dočasných věcí k trvalým.

"Nikdo tedy nemá právo odsuzovat vás za to, co jíte nebo pijete, nebo kvůli svátkům, kvůli novoluní nebo sobotám. To všechno je jen stín budoucích věcí, ale skutečnost je Kristus. vám neupírá podíl na vykoupení nikdo, kdo si libuje v poníženosti a uctívání andělů, jak to v marné pýše své mysli viděl při svém zasvěcování.Takový člověk se nedrží hlavy, Krista, z níž celé tělo, pevně spojené klouby a šlachami, roste Božím růstem. Jestliže jste spolu s Kristem zemřeli mocnostem světa, proč si necháváte předpisovat:neber to do rukou, nejez, nedotýkej se – jako byste stále ještě byli v moci světa? Jsou to lidské předpisy a nauky o věcech, které se použitím ničí. Vydávají se za moudrost jako zvláštní projev zbožnosti, sebeponižování nebo tělesné umrtvování, ale nic neznamenají pro ovládání vášní"(Koloským 2:16-23)

Ježíš nepřišel ustanovit náboženský systém, zřídit rituály, svátky, předpisy nebo jakékoliv jiné tradice nebo přikázání. To všechno by bylo pouhým náboženstvím, avšak Ježíš Kristus ve svém učení s ničím podobným nepřišel. Někteří lidé mají zálibu v uctívání, které je založeno na liturgiích a speciálních oděvech a róbách, ale Ježíš nikdy nic z toho nevyžadoval a řekněme si to úplně narovinu: liturgie a rituály nikoho nespasí. Pro některé lidi mohou mít jistý osobní význam, ale pro Boha jsou bezcenné.

Ku příkladu velikonoce by Boží děti neměly slavit jen jeden den v roce:  ".. neboť byl obětován náš velikonoční beránek, Kristus. Proto slavme Velikonoce ne se starým kvasem, s kvasem zla a špatnosti, ale s nekvašeným chlebem upřímnosti a pravdy"(1. Korintským 5:7-8). 

Tento důležitý svátek neslavíme jednou do roka, ale každodenně - bez přestávky.



Přesto nám však Ježíš zanechal svátek večeře Páně, jejímž prostřednictvím nás osobně zve k tomu, abychom jedli chléb a pili víno na Jeho památku. Proč tedy ustanovil tento svátek? Když jíme chléb a pijeme víno, vyjadřujeme Mu tím svou úctu a vydanost. Večeře Páně nás sama o sobě spasit nemůže. Je však připomínkou všeobjímajícího zaopatření, které přichází prostřednictvím spasení, které mohl vykonat jen On sám! Jediným skutkem, který kdy budeme potřebovat ke svému spasení, bylo vydání se Krista za nás a prolití Jeho krve na Golgotě. Ježíš je našim velkým a úžasným Spasitelem. Křesťanství není náboženský systém založený Ježíšem.  

Křesťanství je Ježíš!
 


 čerpáno z CfaN

35 komentářů:

  1. A tady zase někdo lže:
    "Verše které zde používám jsou citace z ekumenické Bible, nejde nikdy o můj výklad."

    A čí je tahle věta?
    "Ku příkladu velikonoce by Boží děti neměly slavit jen jeden den v roce:"
    Tu jsem nikde v Bibli nečetl!

    Chtělo jste vědět, jaké verše vytrháváte z kontextu Písma - např tento:
    ".. neboť byl obětován náš velikonoční beránek, Kristus. Proto slavme Velikonoce ne se starým kvasem, s kvasem zla a špatnosti, ale s nekvašeným chlebem upřímnosti a pravdy"(1. Korintským 5:7-8)."

    Nezapomínejte, že v Písmu platí i tohle:
    Mt 7,21 Ne každý, kdo mi říká ‚Pane, Pane‘, vejde do království nebeského; ale ten, kdo činí vůli mého Otce v nebesích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. add) Tomáš PavelMar 31, 2012 12:51 PM

      A tady zase někdo lže:
      "Verše které zde používám jsou citace z ekumenické Bible, nejde nikdy o můj výklad."

      A čí je tahle věta?
      "Ku příkladu velikonoce by Boží děti neměly slavit jen jeden den v roce:"
      Tu jsem nikde v Bibli nečetl!

      Chtělo jste vědět, jaké verše vytrháváte z kontextu Písma - např tento:
      ".. neboť byl obětován náš velikonoční beránek, Kristus. Proto slavme Velikonoce ne se starým kvasem, s kvasem zla a špatnosti, ale s nekvašeným chlebem upřímnosti a pravdy"(1. Korintským 5:7-8)."

      Nezapomínejte, že v Písmu platí i tohle:
      Mt 7,21 Ne každý, kdo mi říká ‚Pane, Pane‘, vejde do království nebeského; ale ten, kdo činí vůli mého Otce v nebesích.
      ------------------------
      Pokud cituji z Božího slova, tak je tam přesný odkaz.... Velikonoce, nebo-li hod beránka je svátek nekvašených chlebů, to že JEžíš vstal z mrtvých prožíváme každý den, a nejen v den o svátku nekvašených chlebů...


      Ku příkladu velikonoce by Boží děti NEMÉLY SLAVIT JEN JEDEN DEN V ROCE: ".. neboť byl obětován náš velikonoční beránek, Kristus. Proto slavme Velikonoce ne se starým kvasem, s kvasem zla a špatnosti, ale s nekvašeným chlebem upřímnosti a pravdy"(1. Korintským 5:7-8).

      Tento důležitý svátek neslavíme jednou do roka, ALE KAŽDODENNĚ - bez přestávky.

      A doufám, že si to uvědomujete i Vy - Nezapomínejte, že v Písmu platí i tohle:
      Mt 7,21 "Ne každý, kdo mi říká ‚Pane, Pane‘, vejde do království nebeského; ale ten, kdo činí vůli mého Otce v nebesích."

      Co nám přikázal Ježíš, co je Boží vůlí? Činíte Boží vůli? Marek 16,15-18


      "A řekl jim: „Jděte do celého světa a kažte evangelium všemu stvoření. Kdo uvěří a přijme křest, bude spasen; kdo však neuvěří, bude odsouzen. Ty, kdo uvěří, budou provázet tato znamení: Ve jménu mém budou vyhánět démony a mluvit novými jazyky; budou brát hady do ruky, a vypijí-li něco smrtícího, nic se jim nestane; na choré budou vzkládat ruce a uzdraví je.“

      "Jestliže jste hanobeni pro jméno Kristovo, blaze vám, neboť na vás spočívá Duch slávy, Duch Boží." 1Petrova 4,14

      Článek je o tom, aby lidé odevzdali svůj život Ježíši Božímu Synu, aby poznali Otce a byli naplněni Duchem svatým.... i to je špatně? Vždyť je zde řečena dobrá zpráva, věčný život v Ježíši.

      Vymazat
    2. Ježíšova nabídka je dobrá. Ale volba cesty může být špatná.

      Vymazat
    3. add)Tomáš PavelApr 1, 2012 06:40 AM

      Ježíšova nabídka je dobrá. Ale volba cesty může být špatná.
      ----------
      Takže volba cesty skrze Ježíše je špatná?

      "Ježíš mu odpověděl: „Já jsem ta cesta, pravda i život. Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne." Jan 14,6

      Vymazat
    4. Ano, je to špatně, protože článek je především o osobní vizi křesťanství. Zjevené Boží pravdy hovoří naprosto jinak. Já dávám přednost jim před lidskými úsudky.

      Vymazat
    5. add) Tomáš PavelApr 1, 2012 06:57 AM

      Ano, je to špatně, protože článek je především o osobní vizi křesťanství. Zjevené Boží pravdy hovoří naprosto jinak. Já dávám přednost jim před lidskými úsudky.
      ----------
      Není o osbní vizi křesťanství, to skutečně je Ježíš, vždyť jen On je ta cesta, jiná neexistuje
      Co je špatně na těchto verších?
      "Ježíš mu odpověděl: „Já jsem ta cesta, pravda i život. Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne." Jan 14,6
      "Blízko tebe je slovo, v tvých ústech a ve tvém srdci‘; je to slovo víry, které zvěstujeme. Vyznáš-li svými ústy Ježíše jako Pána a uvěříš-li ve svém srdci, že ho Bůh vzkřísil z mrtvých, budeš spasen. Srdcem věříme k spravedlnosti a ústy vyznáváme k spasení," (Římanům 10,9-11)

      Vždyť je zde řečeno, jak dojít ke spáse. Smířit se s Bohem a mít společenství s Ježíšem a Jeho Otcem a prožívat přítomnost živého Boha každý den. Máte pocit, že toto Boží Slovo není pravda?

      Vymazat
    6. Já mluvil pouze o Vašich osobních výkladech - nikoli o Písmu. Proč si stále myslíte, že Vaše výklady jsou jediné na světě bezchybné?

      Vymazat
    7. Právě proto, že jiné cesty, než přes Ježíše, není, je potřeba pokorně uznat a respektovat, že Ježíš Kristus založil Církev.

      Vymazat
    8. add) Tomáš PavelApr 1, 2012 11:56 PM

      Právě proto, že jiné cesty, než přes Ježíše, není, je potřeba pokorně uznat a respektovat, že Ježíš Kristus založil Církev.
      -------------
      Však to já uznávám a nepopírám, Ježíš je uhelným kamenem, skálou a hlavou církve,to je biblická pravda.
      "Ježíš je ten kámen, který jste vy stavitelé odmítli, ale on se stal kamenem úhelným. V nikom jiném není spásy; není pod nebem jiného jména, zjeveného lidem, jímž bychom mohli být spaseni." (Sk 4,11-12)
      "Každý, kdo slyší tato má slova a plní je, bude podobný moudrému muži, který postavil svůj dům na skále. Pak padl déšť a přišly záplavy a vály větry a udeřily na ten dům, ale nespadl, protože byl založen na skále." (Mt 7,24-25)
      "Nikdo nemůže položit jiný základ mimo ten, který je již položen, a to je Ježíš Kristus." (1 K 3,11)
      "Všechno podrobil pod jeho nohy‘ a ustanovil jej svrchovanou hlavou církve," (Efezským 1:22)

      Vymazat
    9. To budete muset dokázat pořádným skutkem. Já mám zaarchivované důkazy o opaku = o Vašem popírání ustanovení římskokatolické církve Ježíšem Kristem.

      Vymazat
    10. add) Tomáš PavelApr 3, 2012 05:22 AM

      To budete muset dokázat pořádným skutkem. Já mám zaarchivované důkazy o opaku = o Vašem popírání ustanovení římskokatolické církve Ježíšem Kristem.
      -------------
      Pane Tomáši, možná to nevíte, ale Ježíš neustanovil římskokatolickou církev o ní není v Písmu ani slovo. Petr kázal židům, Pavel pohanům, Ježíš je hlavou všech. Mluví se o Boží círvi - každý sbor který staví na Kristu, drží se Božího Slova, nechá se vést Duchem svatým a oslavuje Boha Otce, je Boží církev.
      "Muži, milujte ženy, jako i Kristus miloval církev a sám sebe za ni vydal," Efezkým 5,25

      Ježíš se za svoji církev (ty kteří patří Jemu) modlil v Getsemanské zahradě následovně:
      "1Posvěť je pravdou; tvoje slovo je pravda.
      Jako ty jsi mne poslal do světa, tak i já jsem je poslal do světa. Sám sebe za ně posvěcuji, aby i oni byli vpravdě posvěceni. Neprosím však jen za ně, ale i za ty, kteří skrze jejich slovo ve mne uvěří; aby všichni byli jedno jako ty, Otče, ve mně a já v tobě, aby i oni byli v nás, aby tak svět uvěřil, že ty jsi mě poslal. Slávu, kterou jsi mi dal, dal jsem jim, aby byli jedno, jako my jsme jedno –
      já v nich a ty ve mně; aby byli uvedeni v dokonalost jednoty a svět aby poznal, že ty jsi mě poslal a zamiloval sis je tak jako mne.
      Otče, chci, aby také ti, které jsi mi dal, byli se mnou tam, kde jsem já; ať hledí na mou slávu, kterou jsi mi dal, neboť jsi mě miloval již před založením světa. Spravedlivý Otče, svět tě nepoznal, ale já jsem tě poznal a také oni poznali, že jsi mě poslal.Dal jsem jim poznat tvé jméno a ještě dám poznat, aby v nich byla láska, kterou máš ke mně, a já abych byl v nich.“ JAN 17,17-26
      Tak toto je Boží církev

      Vymazat
  2. add) Tomáš PavelApr 1, 2012 05:11 PM

    Já mluvil pouze o Vašich osobních výkladech - nikoli o Písmu. Proč si stále myslíte, že Vaše výklady jsou jediné na světě bezchybné?
    -----------------
    Výklad je podložen Biblí, kterou nepopírám, proto tvrdím, že v círvi spása není, ale je v Ježíši. Proto tvrdím, že Ježíš je našim velkým a úžasným Spasitelem. Křesťanství není náboženský systém založený Ježíšem.
    Křesťanství je Ježíš!

    Nebo si myslíte opak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Otázka 1: Co přesně máte na mysli pod pojmem "Křesťanství je Ježíš!"?
      Otázka 2: Celé Boží stvoření je obrovský systém, ve kterém je začleněna i Boží Církev. Myslíte si snad, že Bůh jedná chaoticky?

      Chaotické jsou pouze Vaše výklady Písma. V Písmu samotném chaos není.

      Vymazat
    2. add) Tomáš PavelApr 3, 2012 02:36 AM

      Otázka 1: Co přesně máte na mysli pod pojmem "Křesťanství je Ježíš!"?
      Otázka 2: Celé Boží stvoření je obrovský systém, ve kterém je začleněna i Boží Církev. Myslíte si snad, že Bůh jedná chaoticky?

      Chaotické jsou pouze Vaše výklady Písma. V Písmu samotném chaos nen
      -----------------
      1) Žít v Ježíši, skrze Ježíše a Pro Ježíše k oslavě Boha Otce v Duchu svatém, to je křesťanství
      "Žijte v Kristu Ježíši, když jste ho přijali jako Pána. V něm zapusťte kořeny, na něm postavte základy, pevně se držte víry, jak jste v ní byli vyučeni, znovu a znovu vzdávejte díky. Dejte si pozor, aby vás někdo nesvedl prázdným a klamným filozofováním, založeným na lidských bájích, na vesmírných mocnostech, a ne na Kristu." Koloským 2,6-8

      2) Nejedná, Ježíš je hlavou církve (bez hlavy nežije tělo)

      Výklad je vždy jen potvrzením toho co říká Slovo Boží, nikdy netvrdím opak

      Vymazat
    3. V tom případě opravdu nevím, proč rebelujete proti římskokatolické církvi. Někdo Vám ublížil? Ničím jiným si to totiž neumím vysvětlit. A co se týče Vámi opovrhované modlitby Breviáře, na Vašich dřívějších komentářích je jasně vidět, že jste se na něj dívalo jen letmo z Šikanzenu (naše rychlíky jedou moc pomalu), protože to je modlitba postavená na Božím systému - na Božím Slově. Je plná Žalmů i čtení z Písma a já osobně považuji za dobré se modlit způsobem rozjímání Božího Slova = rozjímám o Božím Synu, vtěleném Slově. Pokud chcete nadále tvrdit, že to je špatná modlitba, potom veřejným svědectvím popíráte i svoje tvrzení, že žijete křesťansky v Ježíši, protože svoji osobní cestu stavíte nad tuto, která je rozhodně správná resp. nemáte v ruce jediný důkaz proti Breviáři, že je špatnou cestou. Nevím, co víc dodat.
      "Výklad je vždy jen potvrzením toho co říká Slovo Boží, nikdy netvrdím opak"
      @ to je jen Vaše tvrzení a Vaše vize ve vlastním zrcadle. Zkuste Boží zrcadlo - možná budete hodně překvapeno.

      Vymazat
    4. add) Tomáš PavelApr 3, 2012 11:38 PM

      V tom případě opravdu nevím, proč rebelujete proti římskokatolické církvi. Někdo Vám ublížil? Ničím jiným si to totiž neumím vysvětlit. A co se týče Vámi opovrhované modlitby Breviáře, na Vašich dřívějších komentářích je jasně vidět, že jste se na něj dívalo jen letmo z Šikanzenu (naše rychlíky jedou moc pomalu), protože to je modlitba postavená na Božím systému - na Božím Slově. Je plná Žalmů i čtení z Písma a já osobně považuji za dobré se modlit způsobem rozjímání Božího Slova = rozjímám o Božím Synu, vtěleném Slově. Pokud chcete nadále tvrdit, že to je špatná modlitba, potom veřejným svědectvím popíráte i svoje tvrzení, že žijete křesťansky v Ježíši, protože svoji osobní cestu stavíte nad tuto, která je rozhodně správná resp. nemáte v ruce jediný důkaz proti Breviáři, že je špatnou cestou. Nevím, co víc dodat.
      "Výklad je vždy jen potvrzením toho co říká Slovo Boží, nikdy netvrdím opak"
      @ to je jen Vaše tvrzení a Vaše vize ve vlastním zrcadle. Zkuste Boží zrcadlo - možná budete hodně překvapeno.
      -------------------------
      Ale já nebrojím proti římskokatolické církvi, jen proti nebiblickým dogmatům ať jsou v jakékoliv církvi....

      Nezlobte se ne mne, ale v breviáři se modlíte něco, co není pravda, modlitba s Bohem je rozhovor, není nutné číst něco co opravdu nedodržuji, žádná reakce 40ti denní půst od jídla nedržel jistě nikdo, kdo se tety pokrytecky takto modlil....

      Bůh je milující Otec a touží po rozhovorech, tak jako každý lidský otec, není třeba k tomu mít formulované modlitby, takto se láska neprojevuje, kdybychom se mezi sebou bavili jen v daných větách ....
      Boží slovo se s Bohem také probírá, ale zase svými slovy, v rozhovoru tak aby člověk pochopil co tím autor Bůh chtěl říci .... nejde zase o formulky,.... S Bohem se bavíme jako se svým milovaným tatínkem bez nápověd, bez formulek, bez breviáře ..... Král David také mluvil ze srdce, z duše, jak co prožíval a chtěl aby to bylo a jak věřil, že to vidí Bůh... neměl před sebou žádné modlitby....které jen odříkával.... Ježíš je mi příkladem, tak jak se se svým Otcem Bohem bavil, tak to máme činit i my a já tak činím,

      @ Co je špatné na tom, že mým zrcadlem je Ježíš Boží Syn sám?

      Vymazat
    5. Kdyby byl Ježíš skutečně Vaším zrcadlem, tak dávno zrušíte tenhle blog nebo vyměníte jeho obsah. Vy se shlížíte pouze a jen v Bibli a Boží konání mimo ni těžce zpochybňujete - vždyť o tomto je celý Váš blog.

      Jak můžete milovat Boha nebo to tvrdit, když neuznáváte Jeho další působení od sepsání Bible? Ježíš Kristus nemůže být Vaším zrcadlem, když ani nesnesete pohled na Jeho kříž, na kterém zemřel "za mnohé" (nikoli "za všechny"). Moc bych Vám přál, abyste se mohlo počítat mezi mnohé. Vaše skutky viditelné na tomto blogu tomu rozhodně neodpovídají.

      Vymazat
    6. add) Tomáš PavelApr 4, 2012 11:02 PM

      Kdyby byl Ježíš skutečně Vaším zrcadlem, tak dávno zrušíte tenhle blog nebo vyměníte jeho obsah. Vy se shlížíte pouze a jen v Bibli a Boží konání mimo ni těžce zpochybňujete - vždyť o tomto je celý Váš blog.

      Jak můžete milovat Boha nebo to tvrdit, když neuznáváte Jeho další působení od sepsání Bible? Ježíš Kristus nemůže být Vaším zrcadlem, když ani nesnesete pohled na Jeho kříž, na kterém zemřel "za mnohé" (nikoli "za všechny"). Moc bych Vám přál, abyste se mohlo počítat mezi mnohé. Vaše skutky viditelné na tomto blogu tomu rozhodně neodpovídají.
      --------------
      Proč? Protože ve Vašem zracedle je jiný Ježíš, než jaký je v Písmu a zde na blogu?
      Mým zýměrem je rušit dogmata, která nemají podporu v Božím Slově a Nadřadit Boží Slovo a víru v Něj nad tradice a dogmata, protože Boží Slov je Bůh.

      Víte, za mne Ježíš zemřel, mne umyl svoji krví, a v Jeho jméno byl proveden i křest, jsem Božím dítětem, protože nejen Ježíše miluji, ale je mým Pánem a Spasitelem, a o Něm vydávám svaděctví. Ježíš nezůstal viset na kříži. Jeho oběť byla jednou dokonaná a proto je mým Králem je Vítězem a jen On má právo mne soudit. O Něm a víře v Něj a Boží Slovo je zde můj blog. ČÍM SRDCE PŘETÉKÁ TÍM ÚSTA MLUVÍ a u mne je to Ježíš proto musím o Něm vydávat svědectví, protože On tak miloval svět, že za něj dal svůj život, aby Ti kdo v Něj věří nezahynuli, ale měli život věčný....

      Vy nám zvěstujte svá dogmata a nauky, nebráním Vám v tom ... tím přetéká Vaše srdce....

      Pozor haníte-li že oslavuji Ježíše, haníte přímo Jeho ....

      "Blaze vám, když vás budou tupit a pronásledovat a lživě mluvit proti vám všecko zlé kvůli mně." Matouš 5,11

      Vymazat
    7. To je poznat, čím Vaše srdce přetéká, když dokazujete z Písma, že je Ježíš lhář.

      Vymazat
    8. add) Tomáš PavelApr 13, 2012 04:04 PM

      To je poznat, čím Vaše srdce přetéká, když dokazujete z Písma, že je Ježíš lhář.
      ---------------
      To zde tvrdíte jen Vy!

      Ježíš je pravda, má víra stojí na Jeho Slovu.

      Vymazat
  3. "Proč? Protože ve Vašem zracedle je jiný Ježíš, než jaký je v Písmu a zde na blogu? "
    Nikoli. Protože Ježíš převyšuje Bibli - ale to Vám rozum nebere, že?

    "Pozor haníte-li že oslavuji Ježíše, haníte přímo Jeho ...."
    Ale jděte. KDO a KOHO haní? Stačí se podívat na blog P. Jaroslava a sem a na první pohled je jasné, že Vy haníte jeho blog a zveřejněnou církevní nauku. Takže pozor! Pokud haníte řádně vysvěceného římskokatolického kněze, haníte Vy samotného učedníka Krista. Já jsem pouze tohoto kněze bránil, takže správně citujete, co se na Patera Jaroslava vztahuje:
    "Blaze vám, když vás budou tupit a pronásledovat a lživě mluvit proti vám všecko zlé kvůli mně. Matouš 5,11"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. add) Tomáš PavelApr 7, 2012 05:29 PM

      "Proč? Protože ve Vašem zracedle je jiný Ježíš, než jaký je v Písmu a zde na blogu? "
      Nikoli. Protože Ježíš převyšuje Bibli - ale to Vám rozum nebere, že?

      "Pozor haníte-li že oslavuji Ježíše, haníte přímo Jeho ...."
      Ale jděte. KDO a KOHO haní? Stačí se podívat na blog P. Jaroslava a sem a na první pohled je jasné, že Vy haníte jeho blog a zveřejněnou církevní nauku. Takže pozor! Pokud haníte řádně vysvěceného římskokatolického kněze, haníte Vy samotného učedníka Krista. Já jsem pouze tohoto kněze bránil, takže správně citujete, co se na Patera Jaroslava vztahuje:
      "Blaze vám, když vás budou tupit a pronásledovat a lživě mluvit proti vám všecko zlé kvůli mně. Matouš 5,11"
      -------------
      Ježíš je vtělené Slovo, On sám je Božím Slovem ve kterém se nám zjevuje, proto není možné, aby toto Boží Slovo Ježíš popřel!!!! Nepřevyšuje Ho.

      Pozor na ty, co přidávají něco k Písmu "Všechna Boží řeč je protříbená, on je štítem těch, kteří se k němu utíkají. K jeho slovům nic nepřidávej, jinak tě potrestá a budeš shledán lhářem." Přísloví 3,6-7

      Nepovídejte, já pronásleduji učení Ježíše a Jeho slovo na blogu P.Jaroslava? Taková nestoudná lež! Haním maximálně lživá dogmata, která popírají Boží Slovo a učení Ježíše Krista

      Vymazat
    2. Rovněž si myslím, že nestoudně lžete - zvláště když dokazujete z Písma, že lže samotný Ježíš.

      Vymazat
    3. add) Tomáš PavelApr 13, 2012 04:02 PM

      Rovněž si myslím, že nestoudně lžete - zvláště když dokazujete z Písma, že lže samotný Ježíš.
      ---------
      Kde? Boží Slovo je Ježíš jak mohu říci, že lže, když to tak není.... zase jen fabulujete

      Všechna Boží řeč je protříbená, on je štítem těch, kteří se k němu utíkají. K jeho slovům nic nepřidávej, jinak tě potrestá a budeš shledán lhářem." Přísloví 3,6-7

      Vymazat
  4. Apoštol Pavel se v listu Galaťanům, 2,19-21, vyznává: „Vždyť skrze Zákon jsem Zákonu umřel, abych žil pro Boha. Spolu s Kristem jsem ukřižován. Už nežiji já, ale žije ve mně Kristus. Avšak tento život v těle žiji ve víře v Božího Syna, protože on mě miloval a za mě se obětoval. Já nepohrdám Boží milostí.“ Při četbě listů apoštola Pavla zjistíme, že se často jako ke středu svého hlásání vrací ke Kristově oběti na kříži. Je dobré následovat svatého apoštola. Rozhodně se vyplatí věřit jemu než některým "vykladačům" (spíš se mi chce napsat "vykradačům) Písma. V tomto duchu vzdává Boží Církev úctu Kristovu kříži.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. add) Tomáš PavelApr 7, 2012 05:59 PM

      Apoštol Pavel se v listu Galaťanům, 2,19-21, vyznává: „Vždyť skrze Zákon jsem Zákonu umřel, abych žil pro Boha. Spolu s Kristem jsem ukřižován. Už nežiji já, ale žije ve mně Kristus. Avšak tento život v těle žiji ve víře v Božího Syna, protože on mě miloval a za mě se obětoval. Já nepohrdám Boží milostí.“ Při četbě listů apoštola Pavla zjistíme, že se často jako ke středu svého hlásání vrací ke Kristově oběti na kříži. Je dobré následovat svatého apoštola. Rozhodně se vyplatí věřit jemu než některým "vykladačům" (spíš se mi chce napsat "vykradačům) Písma. V tomto duchu vzdává Boží Církev úctu Kristovu kříži.
      ----------------
      Ano Ježíšův kříž, jenž je nám spásou, když se necháme očistit Jeho krví. Ale co Ježíšovo vzkříšení? Jeho panování v nebi po pravici Boží? Pokud Ježíš stále visí na kříži v kostelech, je to popírání Jeho vítězství nad smrtí, to je ta radostná zvěst.....

      Vymazat
    2. Kristovo Vzkříšení nezrušilo památku křížové cesty a Kristovy smrti na kříži.

      Vymazat
    3. add) Tomáš PavelApr 8, 2012 11:05 AM

      Kristovo Vzkříšení nezrušilo památku křížové cesty a Kristovy smrti na kříži.
      ---------------------
      Jediná panátka, kterou máme činit na Jeho panátku je večeře Páně dokud On nepřijde
      JEŽÍŠ JE ŽIVÝ BŮH, NETRPÍ UŽ NA KŘÍŽI JE DOKONÁNO!!!!!!!!!!!!!! JE ŽIVÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝ

      Vymazat
    4. Nono - snad nebude tak zle. To chce klid, 10x - 20x hezky zhluboka prodýchat a teprve potom s chladnou rozvahou psát komentář. (A silná černá káva taky neuškodí.)

      Vymazat
    5. add) Tomáš PavelApr 10, 2012 02:04 AM

      Nono - snad nebude tak zle. To chce klid, 10x - 20x hezky zhluboka prodýchat a teprve potom s chladnou rozvahou psát komentář. (A silná černá káva taky neuškodí.)
      ----------------------
      Nojo překlep, stane se, omlouvám se....

      Je třeba, abychom byli “v Kristu”. “Nyní však není žádného odsouzení pro ty, kteří jsou v Kristu Ježíši,” (Římanům 8:1). “Je to Kristus mezi vámi, v něm máte naději na Boží slávu.” (Koloským 1:27). Ježíš nezaložil náboženský systém s přísnými a jen obtížně naplnitelnými pravidly. Je Bohem našeho spasení, není šéfem, pro kterého musíme tvrdě pracovat, abychom si tím své spasení vysloužili. “Vždyť ten, kdo ve vás podle své dobré vůle působí, je Bůh!” "Neboť je to Bůh, který ve vás působí, že chcete i činíte, co se mu líbí"! (Filipským 2:13). Jde jen o Ježíše! On sám řekl: “Pojďte ke mně, všichni, kdo se namáháte a jste obtíženi břemeny, a já vám dám odpočinout.” (Matouš 11:28).

      Vymazat
    6. "Nojo překlep, stane se, omlouvám se....

      …On sám řekl: “Pojďte ke mně, všichni, kdo se namáháte a jste obtíženi břemeny, a já vám dám odpočinout.” (Matouš 11:28)."

      Rovněž si myslím, že Vám (řekněme měsíční) odpočinek od blogu prospěje…

      Vymazat
    7. add) Tomáš PavelApr 12, 2012 06:39 AM

      "Nojo překlep, stane se, omlouvám se....

      …On sám řekl: “Pojďte ke mně, všichni, kdo se namáháte a jste obtíženi břemeny, a já vám dám odpočinout.” (Matouš 11:28)."

      Rovněž si myslím, že Vám (řekněme měsíční) odpočinek od blogu prospěje…
      ------------------
      Já odpočívám v Ježíši, a mým odpočinutím je zvěstování o Něm .....

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    9. "Já odpočívám v Ježíši, a mým odpočinutím je zvěstování o Něm ....."

      To se pozná hned, že odpočíváte *LOL* hlavně to je vidět na těch stovkách výkřičníků v kometářích i článcích a psaní s CAPS LOCKem. *ROFL*

      Vymazat
    10. add) Tomáš PavelApr 13, 2012 04:51 AM

      "Já odpočívám v Ježíši, a mým odpočinutím je zvěstování o Něm ....."

      To se pozná hned, že odpočíváte *LOL* hlavně to je vidět na těch stovkách výkřičníků v kometářích i článcích a psaní s CAPS LOCKem. *ROFL*
      ----------------
      Zvýraznění pravdy je občas nutné. JEžíš je totiž živý a je teď tady!!!

      Vymazat

Prosíme o respektování názorů ostatních diskutujících a dodržování pravidel slušného chování.
(Upozorňuji: tento blog neprezentuje učení žádné křesťanské denominace, ale Boží Slovo.)