středa 20. června 2012

Svědci Jehovovi dokument - jaká je pravda?

Svědci Jehovovi dokument - jaká je pravda?

Kdo se zajímáte více o Svědky Jehovovy a máte pro ně srdce a chce jim sloužit, aby poznali Ježíše jako skutečného Boha, měli by jste si vědět i tuto pravdu o jejich organizaci.

43 komentářů:

  1. Je mi jich tak líto, a oni nechtějí naslouchat, tak zmanipulované myšlení jsem dlouho neviděla, Hitler na tom zbudoval svoji armádu. Jak jim pomoci? Ví to někdo? Modlit se a modlit, ale jak ukázat, že Ježíš je Bůh, aby se jich to dotklo?
    Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S praktikama silně podobnýma okulstismu nikdo nepohne a s hlavama psychologicky vypalanýma taky ne (to je něco podobnýho jako zdejší admini). Existuje pomoc, kterou ovládají v praxi pouze někteří exorcisti. Ale oni k nim jehováci těžko půjdou. Leda tak jim zazvonit na zvonky nebo dát do schránky Strážnou věž. Tu o mladíkovi z nábožensky smíšeného manželství znáte?
      Jeho otec byl Svědek Jehovův, matka katolička. Když každé ráno chodil do práce, zvonil lidem na zvonky. A když mu otevřeli, nevěděl, co by jim řekl.
      Jirka

      Vymazat
    2. Jde o to, že to jsou naši bližní, máme je milovat, modlit se za ně, nezatracovat a být jim svědectví o skutečné Boží láskce a ne je zatracovat!! I pro ně Ježíš zemřel, a platí pro ně stejná cesta spásy a my jsme zodpovědni za to jak prezentujeme Boží lásku a Ježíše, těmto bloudícím lidem. Nejsou to posedlí lidé, ale jen hledající a bloudící, nepleť si to Jirko. Jak jim svědčíš Ty?
      Anna

      Vymazat
    3. Jirka je nezatracuje. jen nazývá věci pravým jménem podle vzoru Ježíše Krista, který bezpečně označoval farizeje. Hledající rozhodně nejsuo, protože mne o tom mnohokrát přesvědčili - mám u nich jednoho kamaráda, který byl u mne opakovaně doma a nic nehledal, jen nás chtěl přesvědčit, jak špatně věříme (a to je mimochodem stejná pitomost, jakou tu na nás zkouší autoři tohoto blogu).
      Mt 7,6 Nedávejte psům, co je svaté. Neházejte perly před svině, nebo je nohama zašlapou, otočí se a roztrhají vás.

      Vymazat
    4. Nu myslím, že ani jeden z vás nemá pravdu. Jsme toho názoru, že každý ať věří komu chce, jen Bůh bude soudit

      Vymazat
    5. Pokud Jehovisté neuvěří, že Ježíš je Bůh, tak nemohou být spaseni, to je evangelium, proto je mi jich tak líto a snažím se jim svědčit jenom o Ježíši. Nejde o farizee, jde o lidi, kteří byli podvedeni a věří lži a my jsme tu proto, abychom je nesoudili a zavírali před nimi dveře, ale abychom jim ukázali světlo, byli solí a seznámili o té dobré zprávě jenž je Ježíš Kristus, ten ukřižovaný, který 3 dne vstal zmrtvých a nyní jako Král a Pán sedí po pravici Boží.
      Máme je milovat, a zvěstovat jim Boží lásku skrze Ježíše Božího Syna, Boha

      Vymazat
    6. Jak může být Ježíš Bůh, když je to Boží syn a Bible sama píše, že má být podřízen otci.

      Vymazat
    7. Protože to o sobě Ježíš řekl sám:
      "Já a Otec jsme jedno." Jan 10,30 (Ekumenický překlad)
      "Já a Otec jsme jedno." Jan 10,30 (česká sdidojní překlad KMS)
      "Já a Otec jedno jsme." Jan 10,30 (kralický překlad z roku 1613
      V Aramejské překladu (v jazyce ve kterém byl psán nový zákon) je Father and I are one (odkaz http://aramaicpeshitta.com/AramaicNTtools/Peshittainterlinear/4_John/Yukhnch10.pdf)
      V řečtině: ἐγὼ καὶ ὁ πατὴρ ἕν ἐσμεν.
      ἐγὼ - 1) I, me, my (já)
      καὶ - 1) and, also, even, indeed, but (a, také, dokonce, vskutku, ale)
      ὁ - 1) the 2) this, that, these, etc (určitý člen)
      πατὴρ - 3) God is called the Father (Bůh nazýván Otcem)
      ἕν - 1) one (jedno)
      ἐσμεν - 1) to be, to exist, to happen, to be present (jsme, existujeme, jsme, přitomen)
      (odkaz http://www.greekbible.com/index.php)

      Pro příklad verš: "Bůh řekl Mojžíšovi: „JSEM, KTERÝ JSEM.“ A pokračoval: „Řekni Izraelcům toto: JSEM posílá mě k vám.“ Exodus 3,14 zni v řečtině:
      αὶ εἶπεν ὁ Θεὸς πρὸς Μωυσῆν λέγων· ἐγώ εἰμι ὁ ὤν. καὶ εἶπεν· οὕτως ἐρεῖς τοῖς υἱοῖς ᾿Ισραήλ· ὁ ὢν ἀπέσταλκέ με πρὸς ὑμᾶς.

      ἐγώ εἰμι - „JSEM, KTERÝ JSEM.“

      použi i Ježíš, když řekl "Ježíš, který věděl o všem, co se mu má přihodit, vyšel a řekl jim: „Koho hledáte?“ 5Odpověděli mu: „Ježíše Nazaretského.“ Ježíš jim řekl: „JÁ JSEM.“ Stál s nimi i Juda, který ho zrazoval. Jakmile jim řekl: ‚Já jsem‘, ustoupili dozadu a padli na zem" Jan 18,4-6

      5 ἀπεκρίθησαν αὐτῷ· Ἰησοῦν τὸν Ναζωραῖον. λέγει αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· ἐγώ εἰμι. εἱστήκει δὲ καὶ Ἰούδας ὁ παραδιδοὺς αὐτὸν μετ’ αὐτῶν. 6 ὡς οὖν εἶπεν αὐτοῖς ὅτι ἐγώ εἰμι, ἀπῆλθον εἰς τὰ ὀπίσω καὶ ἔπεσον χαμαί. JAN 18,5-6

      ἐγώ εἰμι - použito jen JÁ JSEM, ne já jsem to.....

      Vymazat
    8. add) Anonymní19. ledna 2013 10:33

      Jak může být Ježíš Bůh, když je to Boží syn a Bible sama píše, že má být podřízen otci.
      -------------
      Protože jde o jednoho a toho samého Boha. Jak může být voda ledem? Jak pára může být stále vodou? Přestože se jedná o jiné skupenství stále je to H2O - voda. Podstata je pořád to samé. Protože je to led, už to není voda? Protože je to pára už to není voda?

      Ježíš - je zhmotněné Slovo - zmotněný Duch. (skupenství pevné - led = zmrzlá voda)
      Bůh Otec (skupenství kapalné - voda)
      Duch svatý (skupenství plynné - pára = voda)

      Jeden Bůh. Věříme v jednoho jedinného Boha v ruzných projevech - skupenstvích.

      "Bůh je Duch a ti, kdo ho uctívají, mají tak činit v Duchu a v pravdě.“ Jan 4,24
      Ježíš řekl: Jan 8,24
      "Proto jsem vám řekl, že zemřete ve svých hříších. Jestliže neuvěříte, že Já jsem, zemřete ve svých hříších.“ (studijní překlad KMS)
      "Protož jsem řekl vám: Že zemřete v hříších svých. Nebo jestliže nebudete věřiti, že já jsem, zemřete v hříších svých." (bible karlická 1613)
      ůἶπον οὖν ὑμῖν ὅτι ἀποθανεῖσθε ἐν ταῖς ἁμαρτίαις ὑμῶν· ἐὰν γὰρ μὴ πιστεύσητε ὅτι ἐγώ εἰμι (ἐγώ εἰμι - „JSEM, KTERÝ JSEM.“), ἀποθανεῖσθε ἐν ταῖς ἁμαρτίαις ὑμῶν." I said therefore unto you, that ye shall die in your sins: for if ye believe not that I am he, ye shall die in your sins. (odkaz: http://www.ellopos.net/elpenor/greek-texts/new-testament/john/8.asp)

      Ježíš sám o sobě řekl, že On je "JÁ JSEM" takto se nazval samotný Bůh.
      Ježíš odpověděl Filipovi, že On je Otec (Jan 14,8-9 :
      "Filip mu řekl: „Pane, ukaž nám Otce a to nám stačí.“ Ježíš mu řekl: „Tak dlouho jsem s vámi, Filipe, a ty jsi mne nepoznal? Kdo viděl mne, viděl Otce. Jak můžeš říkat: ‚Ukaž nám Otce‘? " (Studijní překlad KMS)
      "Řekl jemu Filip: Pane, ukaž nám Otce, a dostiť jest nám. Dí jemu Ježíš: Tak dlouhý čas s vámi jsem, a nepoznal jsi mne? Filipe, kdož vidí mne, vidí Otce, a kterakž ty pravíš: Ukaž nám Otce?" (bible kralická 1613)

      Originál:
      λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς, Τοσούτῳ χρόνῳ μεθ' ὑμῶν εἰμι καὶ οὐκ ἔγνωκάς με, Φίλιππε; ὁ ἑωρακὼς ἐμὲ ἑώρακεν τὸν πατέρα: πῶς σὺ λέγεις, Δεῖξον ἡμῖν τὸν πατέρα;

      Je tam slovo také, jak uvádí překlad Nového Světa (Bible Jehovistů)?
      Proto se podívejme na přesný překlad řeckého originálu:
      ὁ ἑωρακὼς ἐμὲ ἑώρακεν τὸν πατέρα

      ὁ ἑωρακὼς - 1) to see with the eyes 2) to see with the mind, to perceive, know 3) to see, i.e. become acquainted with by experience, to experience 4) to see, to look to 4a) to take heed, beware 4b) to care for, pay heed to 5) I was seen, showed myself, appeared - vidět na vlastní oči

      ἐμὲ - I, me, my - já, mě, moje

      ἑώρακεν - 1) to see with the eyes 2) to see with the mind, to perceive, know 3) to see, i.e. become acquainted with by experience, to experience 4) to see, to look to 4a) to take heed, beware 4b) to care for, pay heed to 5) I was seen, showed myself, appeared - vidět na vlastní oči

      τὸν - the - určitý člen

      πατέρα - God is called the Father - Bů je nazýván Otcem

      Přesný překlad tedy zní: VIDÍŠ MNE, VIDÍŠ BOHA OTCE.

      V přesném překladu z Aramjštiny to zní:
      whoever sees me sees the Father - Kdokoliv vidí mne vidí Otce.
      (odkaz: http://aramaicpeshitta.com/AramaicNTtools/Peshittainterlinear/4_John/Yukhnch14.pdf -pozor čte se to zprava doleva)

      Ježíš nelže, jinak by již nebyl vez hříchu!

      Vymazat
    9. Mne je tebe lito. jezis je bozi syn. Mimoto v bibli se pise ze je jeden buh, jedna vira, jeden krest.Jeden buh se jmenuje jehova jhvh.a to video jsou pomluvy.pry ze se svedkove neridi bibli hehehe nikdo jiny se tak neridi bibli jako oni oni ji zkoumaji denodene.

      Vymazat
    10. Milý Anonyme,

      Nechápu proč se pyšníš na své studium, jak můžeš vědt zda jste jediní kdo studují denodenně Bibli? Studuješ i z originálů? Srovnáváš překlady? jdeš do hloubky z různých pramenů, nebo se jen spoléhíš na výklad Strážné věže a jediné bible, která nebyla přeložena z originálu, ale z angličtiny a liší se kromě používání jména Jehova v mnoha velmi zásadních verších? Čtu i Vaši bibli, ale nesedí mi z řeckým originálem, či s aramejským překladem. Bereš v úvahu, že překlady nemusí být přesnné? Já ano, proto srovnávám a nespoléhám se jen an jeden jediný překlad. Toto by so mělo prohlásit za studium, nemyslíš?

      Ano Bůh o sobě řekl "Já jsem, který jsem" JHV, avšak také řekl:
      "Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος." Jan 1,1
      In the beginning was the Word, and the Word was with God, and the Word was God.
      Na počátku bylo Slovo, to Slovo bylo u Boha, to Slovo bylo Bůh.
      Všechno povstalo skrze ně a bez něho nepovstalo nic, co jest. Jan 1,3
      A Slovo se stalo tělem a přebývalo mezi námi. Jan 1,14
      Slovo (Bůh) se stal tělem. Když do někoho vstoupí Bůh, tak Bůh nepřestává být Bohem, jako člověk nepřestane existovat. Ano Ježíš byl člověk, ale v Něm přebýval Bůh, který se stal tělem. Proto může Ježíš říci: "Filip mu řekl: „Pane, ukaž nám Otce, a víc nepotřebujeme!“Ježíš mu odpověděl: „Tak dlouho jsem s vámi, Filipe, a ty mě neznáš? Kdo vidí mne, vidí Otce. Jak tedy můžeš říkat: Ukaž nám Otce? Nevěříš, že já jsem v Otci a Otec je ve mně? Slova, která vám mluvím, nemluvím sám od sebe; Otec, který ve mně přebývá, činí své skutky. Věřte mi, že já jsem v Otci a Otec ve mně; ne-li, věřte aspoň pro ty skutky! JAN 14,8-11
      Ježíš zde řekl - já jsem Otec, kdy vidí mne vidí (Slovo, které se stalo tělem) Otce. Ježíš je v Bohu a Bůh v Něm. Prohlásil se zde za Boha.

      Židé ho chtěli kamenovat ne pro skutky, které činil, ale že řekl, že je Bůh, proč by lhal? Kdyby lhal již by nebyl bez hříchu, není to tak?:
      " á a Otec jsme jedno.“
      31Židé se opět chopili kamenů, aby ho ukamenovali.
      32Ježíš jim řekl: „Ukázal jsem vám mnoho dobrých skutků od Otce. Pro který z nich mě chcete kamenovat?“
      33Židé mu odpověděli: „Nechceme tě kamenovat pro dobrý skutek, ale pro rouhání: jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh.“ Jan 10,30-33

      Kdyby skutečně říkal, jak vždy vysvětlujete, že jsou s Otcem v jednotě, tak za to by nikdo nechtěl nikoho kamenovat, protože to tvrdím i já, že jsem jedno s Bohem (v jednotě), není to rouhání, ale když budu tvrdit, že já a Bůh Otec jsme jeden a ten samý člověk, prohlásím se za Boha, a to nikdy neřeknu, ale Ježíš to řekl a proto Ho chtěli ukamenovat. Přece být s Bohem v jednotě není na ukamenování, nemyslíš?

      OTÁZKA: Jak uctíváte, ctíte Ježíše? Nemá to být přesně stějně jak ctíte, uctíváte Otce?

      "aby všichni ctili Syna, jako ctí Otce. Kdo nemá v úctě Syna, nemá v úctě ani Otce, který ho poslal." Jan 5,23

      Je také řečeno, že se budeme klanět jen Otci Bohu, jak je možné že si tuto privilegovanou věc přivlastnil i Ježíš? Vždyť by tak přestoupi Boží příkaz (desatero) a byl by v hříchu nemyslíš? Jen Bůh přijímá tuto poctu.

      Vymazat
    11. Z Vaší Bible (SVATÉ PÍSMO – PŘEKLAD NOVÉHO SVĚTA): Ale všem těm, kdo ho přece přijali, dal autoritu stát se Božími dětmi, protože projevovali víru v jeho jméno;a nebyli zrozeni z krve ani z tělesné vůle ani z vůle mužovy, ale z Boha. jan 1,12-13

      Jak toho dosáhnete? Jste Boží děti?

      Jak učiníte Ježíše svým Pánem? Jak je možné, že podle učení byl Ježíš znova po smrti stvořen, ale víra se zakládá na tom, že vstal (nebyl stvořen znova) z mrtvých?

      "Ale co říká? „To slovo je blízko tebe, v tvých vlastních ústech a v tvém vlastním srdci“; totiž „slovo“ víry, které kážeme.Jestliže totiž veřejně prohlašuješ ono ‚slovo ve svých vlastních ústech‘, že JEŽÍŠ JE PÁN, a projevuješ ve svém srdci víru, že ho Bůh VZBUDIL z mrtvých, budeš zachráněn.Vždyť srdcem se projevuje víra ke spravedlnosti, ale ústy se činí veřejné prohlášení k záchraně." Římanům 10,8-10

      JAK DOJDE TEDY KE SPÁSE, KDYŽ NEUČINÍTTE JEŽÍŠE SVÝM PÁNEM?

      Vždyť vědomě neposlechnete Boží Slovo, není to tak?

      Vymazat
  2. Každý má svou pravdu, každý svou víru. Svědkové nenapadají tu vaši tak nenapadejte tu jejich.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Ježíš mu odpověděl: „Já jsem ta cesta, pravda i život. Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne" Jan 14,6
      "Kdo je lhář, ne-li ten, kdo popírá, že Ježíš je Kristus (mesiáš)? To je ten antikrist, který popírá Otce i Syna. Kdo popírá Syna, nemá ani Otce. Kdo vyznává Syna, má i Otce." 1. Janův 2:22-23
      A víra Svědků Jehovových je popření Ježíše jako Boha

      Vymazat
    2. Souhlasím.

      Vymazat
    3. nesouhlesim prete se tu jak male deti o slovicka

      Vymazat
    4. Jde přece o Boží Slovo, ne?

      V Originálu v řečtině je
      "Ἐγώ εἰμι τὸ Ἄλφα καὶ τὸ , λέγει κύριος ὁ θεός, ὁ ὢν καὶ ὁ ἦν καὶ ὁ ἐρχόμενος, ὁ παντοκράτωρ." (najdi si skutečný řecký originál na netu a uvidíš)
      Slovo κύριος je použito pro Ježíše jako Pán, Vy jste ho přeložili jako Jehova, takže jste sami označili Ježíše za Jehovu
      "„Já jsem Alfa a Omega,“ říká Jehova Bůh, „Ten, který je a který byl a který přichází, Všemohoucí.“" Zj 1,8
      srovnej Zj 22,20 "«Αμήν! Έλα, Κύριε Ιησού».„Amen! Přijď, Pane Ježíši.“

      Pokud by Ježíš nebyl Bůh, proč by nechal Tomáše,aby Ho tak oslovoval?

      "Potom řekl Tomášovi: „Polož svůj prst sem, pohleď na mé ruce a vlož svou ruku do rány v mém boku. Nepochybuj a věř!“ Tomáš mu odpověděl: „Můj Pán a můj Bůh.“ Ježíš mu řekl: „Že jsi mě viděl, věříš. Blahoslavení, kteří neviděli, a uvěřili.“ Jan 20,27-29

      ROUHAL SE JEŽÍŠ?

      verš 28 v originále: ἀπεκρίθη ωμᾶς καὶ εἶπεν αὐτῷ, Ὁ κύριός μου καὶ ὁ θεός μου. Ne Bože, ale Bůh(God the Father)

      Nebyl-by Ježíš Bůh a tak by mu odpověděl stejně jako Petr a nepřijal by pocty, které náleží jen Bohu, nemyslíš?
      "Když chtěl Petr vejít, vyšel mu Kornélius vstříc, padl na kolena a poklonil se mu. Ale Petr jej přinutil vstát a řekl: „Vstaň, vždyť i já jsem jen člověk.“ Skutky 10,25-26
      Dokonce ani anděl si nepřijal tuto poctu: Zj 22,8-9 "To jsem slyšel a viděl já, Jan. A když jsem to uslyšel a spatřil, padl jsem na kolena k nohám anděla, který mi to oznamoval. Ale on mi řekl: „Střez se toho! Jsem jen služebník jako ty a tvoji bratří proroci a ti, kdo se drží slov této knihy. Před Bohem poklekni!“

      ROUHAL SE JEŽÍŠ? Co myslíš?

      Vymazat
  3. Zdravim vsechny lidi kteri miluji naseho pana Jezise naseho boha . Mam sestru ktera je u svedku Jehovovich a je uz na tym tak ze nechce slyset nic s cim se neshoduje jeji vira moc me to mrzi ze zije ve lzi modlim se za ni zdaji se mi sny ze poklekne a vizna naseho pana . Ale nevim co mam dal delat prosim modlete se za ni dekuji milost naseho pana svami Buh vam zehnej Tina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Tino,

      prosím Tě řekni mi jak se Tvá sestra jmenuje a a já se za ni budu modlit, protože toužím po tom, aby jehovisté poznali skutečnéo Boha Ježíše Nazaretského a skrze Něho Boha Otce JHVH "jsem který jsem". Nemá cenu s Jehovisty moc diskutovat o jiných věcech než jen poukazovat kdo je skutečný Ježíš skrze Bibli, protože tvrdí, že jsou badatelé Bible, ale když jdeš s něma do hloubky zjistí, že některé věci jim nesedí a pak musí sami zvážit zda věřit Písmu či Organizaci. Možná Ti také pomůže tento odkaz, hodím ho i do oblíbených, jsou tam rady jak mluvit s Jehovisty a píši to sami Jehovisté, kteří byli osvobozeni ze sekty a miluji a následují nyní Pána Ježíše.

      Bůh je Bohem zázraků a pokud se budeme dál za ně modlit, učiní, že i do jejich života přijde světlo.

      http://www.straznavez.cz/Zdomova/prohlaseni.htm

      Bůh Ti žehnej

      Vymazat
    2. jestli je jezis buh tak coje potom jehova jhvh je snad v duchodu nebo je neboztik

      Vymazat
    3. Jhvj je přece Duch. Jan 4:24 "Bůh je Duch...."
      V Ježíši byl zhmotněn DUCH - Ježíš byl cele člověk, jako cele Bůh. Jelikož Bůh je Duch, který se zjevil v Ježíši a nyní žije v nás, kdo jsme mu odevzdali život dle římanům 10,8-13, tak Duch v Ježíši je ten samý Bůh, který je v nás a který je přitom v nebi, protože je všudepřítomný.

      Bůh Otec, Syn a Duch svatý je jedna a ta samá osoba, jen jedna, jako voda je stále voda i když je ve skupenství kapalném, plynném či pevném, stále je to H2O i když tomu říkáme voda, led či pára, podstata zůstává neměnná. To samé je u našeho všemohoucího Boha.

      Vymazat
  4. Pro Anonymního:
    Pokud jsi od svědků Jehovových, vyysvětli mi, co se stalo z Ježíšovým tělem po smrti?

    OdpovědětVymazat
  5. jak Buh Jehova stvoril cloveka tak si mohl vzit telo Jezise tak jak je vse co je tady na zemi stvoreno zvirata priroda vse je silou bozi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. add) Anonymní16. února 2013 0:53

      jak Buh Jehova stvoril cloveka tak si mohl vzit telo Jezise tak jak je vse co je tady na zemi stvoreno zvirata priroda vse je silou bozi
      ------------
      Takže zemřel a zmrtvých vstal, nebo byl znovu stvrořen? Podle toho co jsi mi napsal byl znovu stvořen, je to tak? Chápu to dobře, že nevstal z mrtvých?

      Vymazat
  6. precti si jan 17:1 az7 odstavec a dozvis se kdo je Buh Jehova syn Jezis zda jsou to 2 osoby nebo jedna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ale sám Ježíš řekl "Ježíš mu odpověděl: „Tak dlouho jsem s vámi, Filipe, a ty mě neznáš? Kdo vidí mne, vidí Otce. Jak tedy můžeš říkat: Ukaž nám Otce?
      Nevěříš, že já jsem v Otci a Otec je ve mně? Slova, která vám mluvím, nemluvím sám od sebe; Otec, který ve mně přebývá, činí své skutky." Jan 14,9-10

      Ježíš se narodil jako člověk, a byl cele člověkem, ale v Něm přebýval Bůh, když byl naplněn Duchem svatým, takže byl cele člověk i cele Bůh, Solvo,které se stalo tělem.

      Na počátku bylo Slovo, to Slovo bylo u Boha, to Slovo bylo Bůh. ... A Slovo se stalo tělem a přebývalo mezi námi. Spatřili jsme jeho slávu, slávu, jakou má od Otce jednorozený Syn, plný milosti a pravdy." Jan 1,1 a 14

      To Slovo bylo Bůh, a to Slovo se stalo tělem. .... Bůh se nám zhmotnil v Ježíši. Jinak by Ježíš lhal, kdyby tvdil, "že já jsem v Otci a Otec je ve mně"

      Vymazat
    2. nechapu nic

      Vymazat
    3. "Neboť Bůh byl v Kristu, když smiřoval svět se sebou a nepočítal lidem jejich provinění, a uložil v nás to slovo smíření. " 2 Korintským 5,19
      Orignál řecky: ὡς ὅτι θεὸς ἦν ἐν Χριστῷ κόσμον καταλλάσσων ἑαυτῷ, μὴ λογιζόμενος αὐτοῖς τὰ παραπτώματα αὐτῶν, καὶ θέμενος ἐν ἡμῖν τὸν λόγον τῆς καταλλαγῆς.
      θεὸς - Bůh
      ἦν - existoval, býl přítomen
      ἐν - v
      Χριστῷ - Mesiáši (kristu)
      Bůh existoval (byl přítomen) v Mesiáši .....když smiřoval svět se sebou (smířil svět skrze sama sebe, ne zástupnou oběť jak to činili židé po staletí) Nelze smířit svět se sebou bez přítomnosti sebe v obběti, to by pak nebylo smíření, ale jen obětování další, tentokráte lidské oběti, a takový Bůh JVHV není. Jeho smíření je dokonalé, protože tou obětí smíření byl On sám.

      Kol 2,9 "Neboť v něm tělesně přebývá veškerá plnosta Božství."
      "protože v něm tělesně přebývá celá plnost božské podstaty." - z Boha mu nechybí vůbec nic, protože v Ježíši přebývá plnost Božství, je přímo v Něm, Bůh je přímo v Něm

      Vymazat
  7. Pokrytecká organizace S.J!!
    Oni to vše nedělají proto že by to bylo jejich přesvědčení o správnosti víry ale proto že si to hrstka zakládajících bláznů takto nelogicky (ostatně jako celá Bible) vyložila jako jedinou správnou výru a tak oni následují jako tupé ovce jednoho po druhém a doslova a do písmene MUSÍ dělat to samé. to je pokrytectví ale co naplat když slepý vede slepého oba spadnou do jámy...
    Nepřímají transfuzy a Neuznávají prý modly.Při tom v ruce třímají své vlastní modly (časopisy a knihy které si sami tisknou a jejich vlastní bibli) a neslaví vánoce ani velikonoce při tom pořádají a slaví na svích vlastních sjezdech dutohlavů a vymívačú mozků.Další důkaz o pokrytectví....A že jsou milí když k vám přijdou a nabízí Vám zdarma Pojď mezi nás??? Jen do té doby než opravdu vstoupíte pak nastává tvrdá diktatura a víra v to co mají naučené zpaměti v těch vypláchlích mozcích...
    Ničemu na tomto světě nevěřte !! ale prověřujte a pochybujte - TO JEST SPRÁVNÁ VÍRA!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Nehlasme se do žádné náboženské instituce, nenechme si diktovat v co máme věřit. Je-li Bůh živý, hledejme Ho a najdeme Ho, On se nám sám dá nalézt. Neexistuje-li pak je náš život jen pouhá náhoda, narodit se a zemřít....
      Protože je možné žít bez náboženství a přitom znát Boha osobně, kdy On sám k člověku mluví a má zájem o vše co prožívá, tak hledej pravdu, jako já. Jak říkám, pokud je pravda, že Bůh neexistuje a ty to po poctivném hledání a bádání (bez zbrklého mávnutí rukou)najdeš, jsi na konci cesty, ale pokud na té cestě najdeš, že Ježíš je ta pravda, cesta i život, tak Ti teprve cesta začíná.... jen nepřestaň hledat, a nenech se žádnou organizací, náboženstvím a tradicí odradit od hledání PRAVDY. Protože když tu pravdu najdeš, zjistíš, že to co náboženští lidé předvádá je pravý opak Boží podstaty. On je skutečně láska. Miluje Tě, už od Tvého narození

      Vymazat
  8. 2x tisíc let pykáme za něco ,co jsme nikdy neprovedly..
    2x tisíc let trpíme za někoho koho jsme nikdy neviděli ...
    Boží láska?.....Bohužel přátelé... "Boží nenávist !"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti co nenávidí nemají s Bohem nic společného, jsou to jeho nepřátelé, ač se nazývají křesťané.... V Bibli v Novém zákoně je popsáno jaký je Ježíš a takový má být i Jeho učedník, kdo takový není, je lhář a s Boha nezná, protože je psáno: "Kdo říká, že v něm (v Ježíši(v Bohu)) zůstává, musí žít tak, jak žil on (Ježíš)" 1 Jan 2,6
      "Kdo říká: ‚Poznal jsem ho (Ježíše),‘ a jeho (Ježíšové) přikázání nezachovává, je lhář a není v něm pravdy. Kdo však zachovává jeho slovo, vpravdě v něm láska Boží dosáhla svého cíle. Podle toho poznáváme, že v něm (v Ježíši) jsme." 1. Jan 2,4-5

      Špatný strm nemůže dávat dobré ovoce. Slaný pramen nikdy nedá sladkou vodu. Podle toho poznávej lidi, kteří skutečně Boha znají a žijí jako Ježíš. nemanipulují a milují.

      Vymazat
  9. Kolikrát armagedon měl přijít???....:-) jen blb se nechá oblbovat takovou falešnou vírou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. add) Anonymní22. července 2013 15:26

      Kolikrát armagedon měl přijít???....:-) jen blb se nechá oblbovat takovou falešnou vírou.
      ------------

      Ano máš pravdu, protže i v Bibli stojí: Matouš 24:36 „O tom dni a hodině nikdo neví, ani andělé nebes, ani Syn, jenom sám Otec." Proto kdokoliv tvrdí den příchodu (Armagedon) tak je to falešný prorok a lže, nemá s Bohem nic společného....a to nám Svědkové dokázali, když se ani jedno svědectví nenaplnilo.

      Vymazat
  10. Karel Svrčina5. srpna 2014 v 0:02

    např. toto mne přesvědčuje že náš milovaný Pán a Vůdce není všemohoucím Bohem ("jediným pravým Bohem (jan 17k) ....
    + Marii Magdaléně Ježíš řekl: „Vystupuji ke svému Otci a vašemu Otci a ke svému Bohu a vašemu Bohu.“ Také je důležité si uvědomit, proč Jan napsal své evangelium. O tři verše dále, za zprávou o Tomášovi, Jan vysvětlil, že své evangelium napsal proto, aby lidé „věřili, že Ježíš je Kristus, Boží Syn“, nikoli Bůh. (Jan 20:17, 28, 31)
    *O Ježíšovi se říká, že je „odleskem [Boží] slávy“, ale Otec je zdrojem této slávy. (Hebr. 1:3)
    *Ježíš nijak neusiluje o postavení svého Otce. Řekl: „Jehovu, svého Boha, budeš uctívat a jemu samotnému budeš prokazovat posvátnou službu.“ (Luk. 4:8) Existuje „v Boží podobě“ a Otec přikázal, aby „v Ježíšově jménu klekalo každé koleno“, ale to vše se děje „ke slávě Boha, Otce“. — Fil. 2:5–11.... zvláště Fil 2:5 je zajímavé srovnat v různých překladech (dobrý jednoduchý program davar 3)
    * z nebes se ozvalo: "to je můj milovaný syn. jehož jsem schválil"
    *kdybych žil někde v divočině nikdo by mě neovlivňoval náboženskými názory a nezaujatě četl bibli, skutečně bych došel k závěru, že Ježíš Je Bůh?
    *Ježíš sám mluvil o svém Otci jako o „jediném pravém Bohu“. (Jan 17:3)
    *Jehova sám řekl: „Mimo mne není žádný Bůh.“ (Iz. 44:6) Apoštol Pavel napsal, že pro pravé křesťany „je. . . jeden Bůh, Otec“. (1. Kor. 8:5, 6)
    ** Ježíš se snažil oslavovat Otce.... nevidím ve výše uvedených komentářích, že by to vedlo k oslavě Otce Otec je bezpochyby JHVH.
    *Ježíš o Jehovovi často mluvil jako o ‚vašem Otci‘, ‚našem Otci‘ a ‚svém Otci‘. (Matouš 5:16; 6:9; 7:21
    *Jan 14:28 !
    *44 Ale Ježíš zvolal a řekl: „Kdo věří ve mne, nevěří [jen] ve mne, ale [také] v toho, kdo mě poslal; 45 a ten, kdo mě vidí, vidí [také] toho, kdo mě poslal. 46 Přišel jsem do světa jako světlo, aby žádný, kdo ve mne věří, nezůstal ve tmě. 47 Jestliže však někdo slyší mou řeč a nedodržuje ji, nesoudím ho; neboť jsem nepřišel svět soudit, ale svět zachránit. 48 Kdo mě znevažuje a nepřijímá mou řeč, má toho, kdo ho soudí. Slovo, které jsem mluvil, to ho bude soudit v posledním dnu; 49 protože jsem nemluvil ze svého vlastního popudu, ale sám Otec, který mě poslal, mi dal přikázání, co povědět a co mluvit. 50 Vím také, že jeho přikázání znamená věčný život. Proto věci, které mluvím, mluvím, právě jak mi [je] pověděl Otec.“ ... zvláště poslední věty atd.
    Opravdu jsem se modlil o pomoc svatého ducha. důkladně jsem v rámci svých možností zkoumal v různých překladech a duch mě vedl k tomuto závěru, že jediným pravým Bohem je Jehova. A Ježíš je jeho Syn. Je vyjádřením jeho podstaty a je mým Pánem který mě vede.
    ....modlím se za to aby světlo ze b. slova zasáhlo srdce upřímných lidí a Bůh JHVH je přítáhl skrze Pána Ježíše k sobě snažím se to podpořit kázáním dobré zprávy o království. AŤ to jediný pravý Bůh zhodnotí.
    .... ještě mě napadlo napadlo, někteří lidé během mého života odešly od SJ za "křesťanskou svobodou" ale opravdu u žádného nevidím, tu radost a hluboký pokoj, který měly když byli spojeni s SJ. Jejich rodiny jsou na tom z mého pohledu bídně a hlavně služba šla zcela stranou.... ale to sem asi nepatří....


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíš mu odpověděl: „Tak dlouho jsem s vámi, Filipe, a ty mě neznáš? Kdo vidí mne, vidí Otce. Jak tedy můžeš říkat: Ukaž nám Otce? Jan 14,9

      (Pokud někdo uvidí mne jistě nepozná mého otce a nikdo ho skrze mne ani neuvidí :) Pokud však já jsem tím otcem, pak mohu směle prohlásit, kdo vidí mne vidí mého otce a to prohlásil Boží Syn)

      JHVH má jméno Jehošua, tak jak pojmenoval svého Syna - který byl z masa a kostí (tedy cele člověk) a Duchem - svojí Božskou podstatou celý Bůh.

      Vymazat
  11. V bibli je jasně psáno ze bůh je duch !. A to o jaké ducha se jedná nám také bible praví :

    Před trůnem bylo také skleněné moře jakoby z křišťálu a uprostřed
    trůnu i kolem trůnu čtyři bytosti plné očí zepředu i zezadu. 7První bytost
    byla podobná lvu, druhá teleti, třetí měla tvář jako člověk a čtvrtá se podobala
    letícímu orlu.a 8Každá z těch čtyř bytosti měla po šesti křídlech dokola
    a v sobě plno očí. Bez přestání, dnem i nocí, říkaly:
    „Svatý, svatý, svatý je Pán Bůh Všemohoucí,b
    který byl, který je a který přichází.“

    Bůh je svatý duch. A Ježíš je svatý duch v synu člověka, po jeho smrti se jeho svatý duch vylil a vylívá na ty kteří v něj věří.

    OdpovědětVymazat
  12. Označovaní svatého ducha za nějakou sílu nebo za nástroj je směsné, je to rouhaní proti bohu a nepochopení bible.

    OdpovědětVymazat
  13. Byl jsem 11 let narkoman až když jsem začal vzývat jméno Pána Ježíše a přijal ho do svého života jako svého Pána a Spasitele závislost odešla.
    Již je to pátý rok co abstinuji mám úžasnou rodinu a denně se modlím k našemu Pánu a děkuji mu,v dobách mého špatného života jsem hledal cestu ven potkal jsem mormony svědky jehovovy nikdo mi nedokázal pomoct od mé závislosti až když jsem uvěřil ve svém srdci že Ježíš je PÁn Kyrios Svatý izraele,JHVH, závislost odešla. Uzdravil mne tak jako to dělal před 2000 lety. Svědkové začněte se modlit ke Kristu a zažijete pravé pohlazení a vysvobození.Žehnám Vám všem ve jménu Pána Ježíš Krista.Amen.
    M.D.

    OdpovědětVymazat
  14. Dotaz, když se Ježíš křtil , oběvila se nad ním holubice a z nebe se ozvalo , toto je můj milovaný syn. Jak může v tomto případě být Bůh a Kristus jedno ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bůh je všudypřítomný, Ježíš je vtělené Slovo a to Slovo je Bůh, tělo však bylo lidské na to nezapomínejme, proto Syn člověka mohl přijmout Ducha který se projevil jako holubice Bůh se uměl zjevit mnoha způsoby, v tom je neohraničitelný)

      Vymazat

Prosíme o respektování názorů ostatních diskutujících a dodržování pravidel slušného chování.
(Upozorňuji: tento blog neprezentuje učení žádné křesťanské denominace, ale Boží Slovo.)