pondělí 18. června 2012

Osobní svědectví - Bůh jedná a činí zázraky

"Ježíš Kristus je tentýž včera i dnes i na věky. " Židům 13,8

Musím se s vámi všemi podělit o radost, kterou mám. V pátek 15.6.2012 jsme se dva služebníci Ježíše Krista modlili, jako Jan s Petrem ve skutcích 3 kapitoly za mrzáka u Krásné brány, za jednu mladou paní, která měla skoliózu páteře a o 2cm kratší pravou nohu, nosila speciální obuv s vyvýšenou podrážkou. Trpěla velkými bolestmi zad. Paní je nevěřící. Nabídli jsme ji modlitbu a ona ji neodmítla, takže jsme na ni vložili ruce a přikázali páteři a obratlům ve jménu Ježíš, aby se daly do pořádku, tak jak správně mají být, asi po dvou minutách nám paní oznámila, že už necítí žádnou bolest, přikázali jsme tedy noze ve jménu Ježíš, aby dorostla a ona to učinila. Paní je nyní úplně zdravá, procházela se bosá, aby měla jistotu, že její noha je skutečně stejně dlouhá jako ta zdravá, prohýbala se, aby dosvědčila, že ji žádný pohyb nyní nebolí, dostala od nás Nový zákon a upozornili jsme ji, že ten kdo ji uzdravil byl Boží Syn Ježíš a my jsme jen nehodní služebníci Boží a udělali jen to co nám bylo nakázáno (Tak i vy, když uděláte všechno, co vám bylo přikázáno, řekněte: ‚Jsme nehodní otroci; udělali jsme, co jsme byli povinni udělat.‘“ Lukáš 17,10)

Proto chvalme Hospodina našeho, který ve svém Synu Ježíši Kristu své Slovo plní a potvrzuje, že je pravdivé

CO ZNAMENÁ VĚŘIT? To znamená,
MÍT K TOMU, CO ŘEKL JEŽÍŠ, TAKOVOU
DŮVĚRU, ŽE HO VEZMEME ZA SLOVO
PROSTĚ PROTO, ŽE TO ŘEKL ON!!!!

MĚJTE VÍRU BOŽÍ!
Amen pravím vám, že kdo by řekl této hoře: "Zvedni se a vrhni se do moře" A NEZAPOCHYBOVAL BY ve svém srdci, ale věřil by, že co říká se děje, bude to mít. Proto vám pravím. VĚŘTE, ŽE JSTE VŠECHNO, ZA COKOLIV SE MODLÍTE A OČŽÁDÁTE, PŘIJALI A BUDETE TO MÍT." Marek 11,22-24


Ježíš řekl: "Kdybste měli víru jako zrnko hořčice, řekl by této moruši: "Vykořeň se a přesaď se do moře", a poslechla by vás. Lukáš 17,6

Ježíš řekl: "Jděte do celého světa a vyhlašte evangelium všemu stvoření....... Tato znamení budou doprovázet ty, kteří uvěří: V mém jménu budou vyhánět démony, budou mluvit novými jazyky, budou brát hady do rukou a vypíji-li něco smrtelného, nijak jim to neublíží. NA NEMOCNÉ BUDOU VZKLÁDAT RUCE
A UZDRAVÍ JE." Marek 16,15-18

A aby toho ten den nebylo málo, tak se jeden potulný pes porval s tím mojím a poranil mu levé oko, na které skoro neviděl. Vzkádáním rukou a v moci Ježíšova jména do druhého dne byl úplně vpořádku bez jakékoliv známky prodělaného zápasu.

"On odpouští všechny tvé viny, on uzdravuje všechny tvé nemoci" Žalm 103,3
"Jeho zraněním jste byli uzdraveni" 1.Petrova 1,24b

Bůh je skutečně velký, chvályhodný, radujme se jásejme protože platí co Ježíš řekl:

Amen, amen, pravím vám: Kdo věří ve mne, i on bude činit skutky, které činím já, a bude činit ještě větší skutky než tyto, neboť já jdu k Otci. A oč byste požádali v mém jménu, to učiním, aby byl Otec oslaven v Synu. Požádáte-li mne o něco v mém jménu, já to učiním.“  Jan 14,12-14

 citace jsou ze studijní Bible KMS

5 komentářů:

  1. Ano takovou odvahu mít a věřit tomu co řekl Ježíš a je psáno v Písmu činí ty zázraky, které prožívali apoštolové, také se to učím a je to úžasné, vidět slovo Boží v akci.

    Ježíš je stále stejný!!!!! Věřte tomu

    KK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to je pravda, že je Ježíš stále stejný soudce, který se nedá vysmívat a který bude na konci věků všechno tříbit. To bude naprosto úžasné vidět - jak říkáte - "vtělené Boží Slovo v akci".
      Jirka

      Vymazat
    2. add)Anonymní22. července 2012 22:30

      A to je pravda, že je Ježíš stále stejný soudce, který se nedá vysmívat a který bude na konci věků všechno tříbit. To bude naprosto úžasné vidět - jak říkáte - "vtělené Boží Slovo v akci".
      Jirka
      ---------------
      JAN 5,24
      "Amen, amen, pravím vám, kdo slyší mé slovo a věří tomu, který mě poslal, má život věčný a nepodléhá soudu, ale přešel již ze smrti do života."

      Kdohledanalezne

      Vymazat
    3. To jo, to je pravda. Ale platí to jen pro toho, kdo se narodil z Ducha a Pravdy a není v moci démonů. A ta se dá zničit jedině pořádnou svatou zpovědí a křtem do jediné všeobecné apoštolské církve. Jen si to v Písmu najděte pořádně, lenoši.
      Jirka

      Vymazat
    4. add) Anonymní 27. července 2012 12:45

      To jo, to je pravda. Ale platí to jen pro toho, kdo se narodil z Ducha a Pravdy a není v moci démonů. A ta se dá zničit jedině pořádnou svatou zpovědí a křtem do jediné všeobecné apoštolské církve. Jen si to v Písmu najděte pořádně, lenoši.
      Jirka
      ----------
      Platí to pro ty co vyznali svými ústy Ježíše za svého jediného Pána a také tak žijí: "Vyznáš-li svými ústy Ježíše jako Pána a uvěříš-li ve svém srdci, že ho Bůh vzkřísil z mrtvých, budeš spasen. Srdcem věříme k spravedlnosti a ústy vyznáváme k spasení, neboť Písmo praví: ‚Kdo v něho věří, nebude zahanben.‘ Není rozdílu mezi Židem a Řekem: Vždyť je jeden a týž Pán všech, štědrý ke všem, kdo ho vzývají, neboť‚ každý, kdo vzývá jméno Páně, bude spasen‘. " Římanům 10,9-13
      "Těm pak, kteří ho přijali a věří v jeho jméno, dal moc stát se Božími dětmi. Ti se nenarodili, jen jako se rodí lidé, jako děti pozemských otců, nýbrž narodili se z Boha. " Jan 1,12-13

      Proto vím, komu patřím a kdo mne dostal do života a již nepropadám soudu: JAN 5,24
      "Amen, amen, pravím vám, kdo slyší mé slovo a věří tomu, který mě poslal, má život věčný a nepodléhá soudu, ale přešel již ze smrti do života."

      Tak veliko mám víru a neději, protože plně věřím, co Ježíš řekl, co je psáno z Ducha svatého, protože Bible je Boží Slovo a to je Ježíš sám

      "A viděl jsem nebesa otevřená, a hle, bílý kůň, a na něm seděl ten, který má jméno Věrný a Pravý, neboť soudí a bojuje spravedlivě. Jeho oči plamen ohně a na hlavě množství královských korun; jeho jméno je napsáno a nezná je nikdo než on sám. Má na sobě plášť zbrocený krví a jeho jméno je Slovo Boží.
      Zjevení 19,11-13

      Mám víru, mám Ježíše, patřím Mu, můj duch je znovuzrozen, jsem Boží dítě, chvála Bohu za tento nádherný dar v Ježíši Kristu, nebojím se soudu, ale těším se domů, tam kde my Ježíš připravil příbytek.
      JAN 14,1-6
      "„Vaše srdce ať se nechvěje úzkostí! Věříte v Boha, věřte i ve mne.V domě mého Otce je mnoho příbytků; kdyby tomu tak nebylo, řekl bych vám to. Jdu, abych vám připravil místo.A odejdu-li, abych vám připravil místo, opět přijdu a vezmu vás k sobě, abyste i vy byli, kde jsem já.A cestu, kam jdu, znáte.“Řekne mu Tomáš: „Pane, nevíme, kam jdeš. Jak bychom mohli znát cestu?“Ježíš mu odpověděl: „Já jsem ta cesta, pravda i život. Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne."

      Vymazat

Prosíme o respektování názorů ostatních diskutujících a dodržování pravidel slušného chování.
(Upozorňuji: tento blog neprezentuje učení žádné křesťanské denominace, ale Boží Slovo.)