středa 29. února 2012

Celá římskokatolická struktura – je založena na třech předpokladech

       1.) Že text u Matouše 16:16-20 znamená, že Petr byl základem církve
            a že církev je postavena na něm.
       2.) Že Petr šel do Říma a byl prvním biskupem v Římě.
       3.) Že Petrovi následníci jsou biskupy Říma pod prvenstvím papeže. 

Úvodem-vše co je podtrženo jsou citace z Božího Slova - ekumenický překlad.

Předpoklad č. 1: Pán učinil Šimona samotného – kterého nazval Petrem – „skálou“ jeho církve; tj. založení Jeho církve.
Katoličtí apologetové tvrdí, že Matoušovo evangelium bylo původně napsáno v aramejštině. Tvrdí, že originální text Matouše 16:18 užívá slova „Ke'pha“ pro obojí – jak pro jméno Šimona, tak slovo znamenající „skálu“ na které Kristus slíbil vybudovat svou církev. Klamný závěr tohoto tvrzení je vyvrácen faktem, že Nový Zákon byl inspirován v řeckém textu a proto neexistuje žádný Aramejský originální text, ze kterého by toto pojetí údajně mohlo přijít. Jsou však aramejské a syrské překlady originálního řeckého textu, které ale nemohou být považovány za originál. Aramejské texty nejsou původně inspirovány, jako text v řečtině. 

Dokonce i bez vytvoření originálního textu v aramejštině, Římská církev si vzala jako výhodu fakt, že slova „Petr“ a "skála" jsou si podobné. Výsledkem bylo, že Řím obratně nahradil jedno za druhé, a tak zařídil, že tato pasáž má toto znění: „Ty jsi Petr a na tobě, Petře, vybuduji svou církev.“ Nicméně, Pán řekl: „na této skále,“ nikoliv „na tobě“. „Tato skála“ znázorňuje pravdu, která byla vyjádřena slovy: „Kristus, Syn Boha živého“. Tato pravda zaujímá pro církev tak základní a podstatné místo, že může být skutečně nazývána „skálou“.

Nesmyslné tvrzení, že existuje Velekněz, který zastupuje Krista
Ježíš má jako Mesiáš (Kristus) plnou, nejvyšší a všeobecnou moc. Toto privilegium náleží jen Jemu samotnému a nárok kohokoli jin ého na držení této moci je ohavný a opovrženíhodný. Ale ani zde se církev Říma nečervená, když tvrdí, že její papež má moc jako Kristus. Oficiálně tedy vyučuje:„Papež, římský biskup a nástupce svatého Petra, je trvalý a viditelný zdroj a základ jednoty biskupů i celého množství věřících‘. ‚Římský biskup ze svého úřadu Kristova náměstka a pastýře celé církve má totiž nad církví plnou, nejvyšší a všeobecnou pravomoc a je oprávněn ji vždycky svobodně uplatňovat.‘“ 

Jedině Pán Ježíš svým bytím – jako Syn Boží – může tvrdit, že každé lidské stvoření je zcela poddáno jen Jemu. Římská církev připisuje svému Veleknězi pozici, která přirozeně patří samotnému Kristu. „plná, nejvyšší a všeobecná pravomoc“ náleží výhradně „Synu Boha živého“.
Otce potěšilo, že v samotném Ježíši Kristu jako Spasiteli, má přebývat všechna plnost: „plností Toho, který naplňuje všechno ve všech(Efezským 1,23) . On sám hojně rozdává všem, kdo jsou Jeho vlastním lidem „milost za milost(Jan1,16)

Touha římské církve po moci není nasycena pokusy o uchvácení svrchované a úplné nadvlády nad celou církví, spíše nadále tvrdí, že jí byla udělena naprostá plnost milosti a pravdy: „plnost milosti a pravdy, která byla svěřena katolické církvi“ . Tak Římskokatolická církev učinila sama sebe náhražkou Krista. Proto vyhlašuje: „Není žádná vina, byť sebetěžší, kterou by svatá církev nemohla odpustit.“ V pobuřujících a domýšlivých prohlášeních, jako jsou ta výše uvedená, papež zachází stále dále: „Pouze sám Římský velekněz má právo soudit… ty, kteří zastávají nejvyšší státní úřad.“ Římský biskup je představován jako svrchovaný, výhradní soudce nad tím, co je dobré a co zlé, který se nikomu nezodpovídá.

Toto tvrzení mluví proti Duchu Svatému, pravému náměstku Krista
V prohlášení: „Římský biskup ze svého úřadu Kristova náměstka a pastýře celé církve má totiž nad církví plnou, nejvyšší a všeobecnou pravomoc a je oprávněn ji vždycky svobodně uplatňovat,“ (Katechismus §882) Římská církev hovoří proti Duchu Svatému. Pán Ježíš Kristus svěřil všeobecnou péči o duše do ochrany Božské osoby Ducha Svatého. Co se týče třetí osoby Trojice, která Ho měla zastupovat, Pán prohlásil: „Až přijde, odhalí světu, v čem je hřích, spravedlnost a soud.“(Jan 16,8) Duch Svatý usvědčuje z hříchu, když dává hříšníkovi uvědomit si jeho ztracený stav a potřebu Kristovy spravedlnosti. On jen ten, kdo duši mrtvou v hříchu přivádí k životu. Tento zázrak milosti je zmíněn v Písmu: „nepřekonatelně veliká je moc, jejímž mohutným vlivem působí vůči nám věřícím. Tuto moc dokázal na Kristu, když ho vzkřísil z mrtvých.“ (Efezským 1,20)

Vznešenost, velikost a nepopsatelná moc úřadu náměstka (vikáře) Krista jsou takové, že věřící musí jen stát v úžasu nad Jeho Božskou osobou. A tak, když by si měl kdokoli z lidí činit nárok na úřad náměstka Krista, jde o něco naprosto absurdního a rouhavého. Jelikož mezi Kristovým spasením a úřadem Ducha Svatého je přímé spojení, záměna práce Ducha Svatého jako Kristova náměstka za lidský úřad a dílo je duši odsuzující chybou. Třebaže byl Ježíš Kristus Učitelem, Přímluvcem a Rádcem pro věřící, přislíbil, že pošle Ducha Svatého jako svého zástupce, takže s nimi zůstane navěky. Jak Písma úžasně vyučují, Duch Svatý má v životech věřících plný, okamžitý a všestranný vliv: „Pán je Duch, a kde je Pánův Duch, tam je svoboda. My všichni s odkrytou tváří jako v zrcadle odrážíme Pánovu slávu a tehdy jsme Pánovým Duchem proměňováni k jeho obrazu, od slávy k slávě.“ (2.Korintským 3,17) Práce Ducha přetváří jedince; věřící jsou proměňováni od jednoho stupně slavné milosti k dalšímu až do toho dne, kdy budou dokonalí toutéž milostí navěky s Ním ve slávě. Jak moc by si tedy měli křesťané cenit plné a dokonalé práce Ducha Svatého!

Tváří v tvář těmto úžasným pravdám ohledně role a úřadu Ježíšova Svatého Ducha, je strašlivé zjistit, že Vatikán prohlašuje: „Papež ‚má z božského ustanovení nejvyšší, plnou, bezprostřední a všeobecnou pravomoc v oboru duchovní správy‘.“ Přesvědčují muže a ženy, že Kristus jako svého náměstka zanechal smrtelného člověka, čímž usilují o popření samotného Kristova záměru.

Předpoklad č. 2: Petr šel do Říma a byl tam prvním biskupem Říma.
Písma zcela mlčí o tom, že by šel apoštol Petr do Říma. Jeho návštěvy do Samaří, Lyddy, Joppy, Caesareje a Antiochie byly pečlivě zaznamenány. Nikde však není ani zmínky o tom, že by kdykoliv podnikl cestu do Říma, což je základem pro římskokatolickou pozici. Jistě by Duch Svatý neopominul tak důležitou a zásadní událost. V dopise Římanům, apoštol Pavel pozdravuje mnohé z církve v Římě, ale nejsou tam žádné pozdravy Petrovi. Když byl tentýž apoštol Pavel za vlády císaře Nera v Římě, nikdy Petra ani v jediném svém dopise z Říma ostatním církvím nebo Timoteovi nezmínil, přestože zmínil mnoho dalších, kdo s ním byli ve městě. Zjevně tedy tento předpoklad, že Petr byl prvním římským biskupem, je prostě a jednoduše jen dohadem a smyšlenkou. Toto nemůže být tím základem pevným jako skála, na kterém má víra stát.

Předpoklad č. 3: Petrovi nástupci jsou římští biskupové pod primátem papeže.
Tento předpoklad je oficiálně shrnut v následujících slovech: „Božská pomoc je kromě toho poskytována i nástupcům apoštolů, kteří učí ve společenství s Petrovým nástupcem, a zvláštním způsobem římskému biskupovi, pastýři celé církve...“ 

V Písmech není žádné zmínky o nástupcích Petra nebo apoštolů. Kritéria pro apoštolství jsou dána ve Skutcích Apoštolských 1:21-22. Pozice apoštolů byla unikátní pro ně a pro Pavla – všichni byli přímo vybráni Ježíšem Kristem, nebyl zde ani náznak nástupnictví. V Novém Zákoně apoštolové nejmenují další apoštoly, nýbrž starší a diakony. Mylný předpoklad nástupnictví je základem papežství. Je to obrovský systém založený na konceptu apoštolského nástupnictví. Ale apoštolská posloupnost bez apoštolské nauky je podvodem. Pán Bůh nikdy nesvěřil svou Pravdu osobnímu nástupnictví jakýchkoli lidí. Takovýto základ je ve své podstatě chybný. Viditelná apoštolská posloupnost napříč historií je nesmysl. Jestliže jeden jediný článek selže, celý řetězec je porušen. Přesto katolicismus svázal svůj osud s myšlenkou apoštolské posloupnosti.

Skutečné kořeny papežství jsou v Římském imperiálním císařství, nikoliv v Pánu Ježíši Kristu. Pán přikázal: „Králové národů nad nimi panují a ti, kdo nad nimi užívají moci, jsou nazýváni dobrodinci. Ale vy to tak nedělejte. Naopak, kdo je mezi vámi největší, ať je jako nejmenší, a kdo je vůdce, jako ten, který slouží.“(Lukáš 22,25-26) Kristus absolutně zavrhl všechny nadvlády ve svém království. Stejné odsouzení světských cest zopakoval i apoštol Petr: „Ne jako byste panovali nad tím, co vám bylo svěřeno, ale buďte stádu příkladem.“ (1.Petrova 5,3) Římskokatolická církev tedy není nástupcem apoštola Petra, jako spíše římského císařského impéria, jak už to její hierarchická a totalitní kontrola tak neotřesitelně demonstruje.

Význam Matouše 16 podle vedoucích rané církve
Teologové a vedoucí rané církve podávali v rukopisech jednotný postoj ohledně pravého významu textu u Matouše 16. Byly dochovány rukopisy všech 48 církevních vůdců společně s „apoštolskou konstitucí“ z období 3. – 8. století. William Webster sestavil tyto rukopisy do odborného článku s názvem „Patristická exegeze skály u Matouše 16:18“ . Z tohoto článku budeme citovat svědectví kyperského biskupa Theodoreta (393-457).

„Ať se nikdo mylně nedomnívá, že Kristus je kdokoliv jiný než Syn Boží. Nepředstavujme si sebe za moudřejších, než je dar Ducha. Slyšme slova velkého Petra: ‚Ty jsi Kristus, Syn Boha Živého.‘ Poslyšme, jak Pán Ježíš Kristus potvrzuje toto vyznání, proto ‚na této skále,‘ říká: ‚vybuduji svou církev a ani brány pekel ji nepřemohou‘. Načež také moudrý Pavel, nejlepší budovatel církví nepoložil jiný základ, než je tento. Říká: ‚Podle milosti Boží, která mi byla dána, jako rozumný stavitel jsem položil základ a druhý na něm staví…Nikdo totiž nemůže položit jiný základ než ten, který už je položen, a to je Ježíš Kristus.‘ (1.Korintským 3,10-11) Jak tedy si mohou myslet, že je jiného základu, když jim je nařízeno, aby nepokládali základ, ale stavěli na tom, který je již položen?

Tento teolog rozeznává Krista jako základní kámen naší víry a jásá nad tímto jeho titulem. Jiného základu žádný muž nemůže položit, než ten, kterým je Ježíš Kristus. (1 Korintským 3,11) Je důležité dále stavět, nikoliv pokládat základy. Proto to je nemožné pro toho, kdo chce moudře stavět, aby pokládal jiné základy. Tento základ položil požehnaný Petr, nebo spíše sám Pán. Protože řekl: ‚Ty jsi Kristus, Syn Boha živého,‘… Pán prohlásil: ‚na této skále vybuduji svou církev.‘ Tedy nezvěte se podle lidských jmen, neboť Kristus je tím základem...
Beze vší pochybnosti ‚skálou‘ nazývá oddanou víru a pravé vyznání. Protože když se Pán zeptal svých učedníků, kým si lidé myslí, že On je, apoštol Petr směle prohlásil: ‚Ty jsi Kristus, Syn Boha živého.‘ Na to Pán odpověděl: ‚Amen, amen, pravím Tobě, Ty jsi Petr a na té skále vybuduji svou církev a brány pekel ji nepřemohou.‘

‚Její základy jsou na svatých horách‘ Tyto ‚základy‘ zbožnosti a božská nařízení, zatímco ‚svatými horami‘, na které jsou tyto základy položeny, jsou apoštolové našeho Spasitele. Požehnaný apoštol Pavel ohledně těchto základů prohlašuje: ‚Byli jste postaveni na základ apoštolů a proroků, zatímco úhelným kamenem je sám Ježíš Kristus.‘ (Efezským 2,20) A poté, co Petr učinil toto pravdivé a božské vyznání, Kristus mu řekl: ‚Ty jsi Petr a na té skále vybuduji svou církev a brány pekel ji nepřemohou.‘ (Matouš16,18) a na jiném místě Kristus říká: ‚Vy jste světlo světa. Nemůže zůstat skryto město ležící na hoře.‘(Matouš 5,14) Na této svaté hoře Pán Ježíš Kristus položil základy zbožnosti… 

Prozkoumejme, kdo je nazýván kamenem, v němž to, co se jevilo malé, se později stalo velikým a naplnilo zemi. Naslouchejme tedy samotnému Bohu mluvícímu skrze proroka Izajáše: ‚Já to jsem, kdo za základ položil na Sijónu kámen, kámen osvědčený, úhelný a drahý, základ nejpevnější; kdo věří, nemusí spěchat.‘ (Izajáš 28:16) Poslyšme i slova Davidova, kdy prorokoval volaje: ‚Kámen, který stavitelé zavrhli, stal se kamenem úhelným; Hospodin to učinil a je to podivuhodné v našich očích.‘ (Matouš 21:42) A požehnaný apoštol Petr vyučující mezi Židy jim přednáší proroctví o Pánu: ‚Ježíš je ten, kámen, který jste vy stavitelé odmítli, ale on se stal kamenem úhelným.‘ (Skutky 4:11) Apoštol Pavel řekl: ‚Jste stavbou, jejímž základem jsou apoštolové a proroci a úhelným kamenem sám Kristus Ježíš.‘ (Efezským 2:20) A jinde ještě řekl, že ‚nikdo totiž nemůže položit jiný základ než ten, který už je položen, a to je Ježíš Kristus.‘(1.Korintským 3,11) A znovu: ‚a pili týž duchovní nápoj; pili totiž z duchovní skály, která je doprovázela, a tou skálou byl Kristus.‘ (1.Korintským 10,4). Pročež jsme Starým i Novým Zákonem vyučováni, že náš Pán Ježíš Kristus je nazýván ‚kámen‘. 

Proto jestliže někdo řekne, že se tyto věci staly před křtem, poučme jej, že úžasné základy církve byly otřeseny a Boží milostí upevněny. Navzdory tomu, že Petr třikrát zapřel, zůstal prvním – vyléčený vlastními slzami. A Pán mu přikázal užít i vůči svým bratřím stejné nápravy: ‚..a ty, až se obrátíš, buď posilou svým bratřím‘ (Lukáš 22:32).“

Slovo závěrem

Důvěra Kristu a důvěra papeži jsou dvě vzájemně si odporující stanoviska. Jako i jiní v minulosti zaznamenáváme, že s veleknězem (papežem) byl založen i „oltář“ namísto společného stolu a „kněz“ namísto kazatele, obřady namísto zdravého učení, svátosti namísto spasitelné milosti a tradice namísto psaného Božího Slova. Toto se neděje v církvi založené na Božím zjevení o Ježíši jako „Kristu, Synu Boha živého,“ ale spíše v instituci založené na vládě papeže. Proto opakujeme i zde Pánovo napomenutí: „Nyní tedy, synové, slyšte mě, věnujte pozornost výrokům mých úst. Ať tvé srdce nesejde na její cesty, na její pěšiny se nedej zavést. Mnohé už sklála, přivedla k pádu, všichni, i ti nejzdatnější, byli od ní zavražděni. Její dům – toť cesty do podsvětí, vedoucí do komor smrti.“(Přísloví 7,24-27) Osoby či národy, které se jí a jejímu veleknězi podrobují, neznají život ani svobodu. Jedině v Pánu Ježíši Kristu, Synu Boha živého lze nalézt svobodu a věčný život! Důvěřuj jen a jen Jemu samotnému „ Nepodílejte se na neužitečných skutcích tmy, naopak je nazývejte pravým jménem." (Efezským 5,11)

Písma prohlašují, že jedinou svrchovanou hlavou církve, je svatý, neměnný, všemocný, vševědoucí, nejmoudřejší Pán Ježíš Kristus. Římskokatolická církev prohlašuje „svrchovaného velekněze papeže“ , neboli vládnoucího velekněze, jako hlavu církve Ježíše Krista. Člověk nemůže sloužit dvěma svrchovaným, neboť Pánova nařízení odporují přikázáním papeže. Člověk nemůže být nestranný ke dvěma pánům, kteří jsou neslučitelní. Když vyvstane nutnost si vybrat, ochotně pohrdne tím, kterého nemiluje naprosto prvořadě. A tak když Pán Ježíš Kristus řekl: „Budeš milovat Pána, svého Boha, celým svým srdcem, celou svou duší a celou svou myslí,“ (Marek 12,30) a takzvaný Svrchovaný velekněz vyžaduje: „I když je to v rozporu s vírou, je nutno náboženskou poslušnost rozumu a vůle projevit vůči nauce, kterou Nejvyšší velekněz nebo kolegium biskupů hlásá,“ člověk se musí rozhodnout, koho bude nejvíce milovat a před kým bude mít bázeň.

Pán Ježíš Kristus zemřel zástupně za pravého věřícího. Jeho život a Jeho ukončená oběť samy o sobě jsou výkupným za věřícího. „Vždyť ani Syn člověka nepřišel, aby si dal sloužit, ale aby sloužil a dal svůj život jako výkupné za mnohé.“ (Marek 10:45) To byla cena vyžadovaná nejsvětějším Bohem Otcem, aby mohla být Jeho spravedlnost pro odpuštění hříchů naplněna. Výsledkem tohoto zaplacení je pro pravého věřícího, který věří v Ježíše Krista samotného, naprostá svoboda od hříchu a satana. „Odplatou za hřích je smrt, ale darem Božím je věčný život skrze Ježíše Krista našeho Pána.“(Římanům 6,23) Text u Matouše 16:16-20 opodstatňuje věčný život, protože úloha i božství „Syna Boha živého“ je skálou, na které je Jeho církev postavena!
 







54 komentářů:

  1. Jak vytvořit „chytlavý“ text?

    Většina odborníků na webové stránky se shoduje na tom, že je třeba psát spíše kratší příspěvky, které je třeba:
    • přehledně členit do odstavců,
    • vhodně rozdělit nadpisy.

    V textu samotném je pak důležité:
    • pasáže přiměřeně zvýraznit pomocí tučného písma, případně kurzívy.
    • podtržení používejte jen v omezené míře, uživatelé si je rádi pletou s odkazy!
    • k zpřehlednění je výhodné používat odrážky či číslování.

    Pozor na používání jiné barvy písma, než je standardně nastaveno! Příliš mnoho barev působí rušivě, stejně tak jako malý kontrast textu a pozadí.

    http://blog.webnode.cz/2011/01/jak-formatovat-text-na-vasich-webovych-strankach/
    .

    OdpovědětVymazat
  2. add) Tomáš PavelFeb 29, 2012 01:49 AM

    Jak vytvořit „chytlavý“ text?

    Většina odborníků na webové stránky se shoduje na tom, že je třeba psát spíše kratší příspěvky, které je třeba:
    • přehledně členit do odstavců,
    • vhodně rozdělit nadpisy.

    V textu samotném je pak důležité:
    • pasáže přiměřeně zvýraznit pomocí tučného písma, případně kurzívy.
    • podtržení používejte jen v omezené míře, uživatelé si je rádi pletou s odkazy!
    • k zpřehlednění je výhodné používat odrážky či číslování.

    Pozor na používání jiné barvy písma, než je standardně nastaveno! Příliš mnoho barev působí rušivě, stejně tak jako malý kontrast textu a pozadí.

    http://blog.webnode.cz/2011/01/jak-formatovat-text-na-vasich-webovych-strankach/
    --------------------

    Konečně souhlasíte s obsahem a v ničem mne neusvědčujete ze lži na základě Božího Slova, které jako vždy podložíte přesnými verši :o)

    MĚ SE TAKTO MŮJ BLOG LÍBÍ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Weboví odborníci nemyslí na sebe, ale především na oči návštěvníků, které při čtení pestrobarevných textů dost trpí, takže návštěvníci čtení vzdávají, tudíž se následně k obsahu nevyjadřují.

      Vymazat
    2. add) Tomáš PavelFeb 29, 2012 07:04 AM

      Weboví odborníci nemyslí na sebe, ale především na oči návštěvníků, které při čtení pestrobarevných textů dost trpí, takže návštěvníci čtení vzdávají, tudíž se následně k obsahu nevyjadřují.
      ---------------------------------

      Něco, co by jste měl určitě přečíst:

      Důvěra Kristu a důvěra papeži jsou dvě vzájemně si odporující stanoviska. Jako i jiní v minulosti zaznamenáváme, že s veleknězem (papežem) byl založen i „oltář“ namísto společného stolu a „kněz“ namísto kazatele, obřady namísto zdravého učení, svátosti namísto spasitelné milosti a tradice namísto psaného Božího Slova. Toto se neděje v církvi založené na Božím zjevení o Ježíši jako „Kristu, Synu Boha živého,“ ale spíše v instituci založené na vládě papeže. Proto opakujeme i zde Pánovo napomenutí: „Nyní tedy, synové, slyšte mě, věnujte pozornost výrokům mých úst. Ať tvé srdce nesejde na její cesty, na její pěšiny se nedej zavést. Mnohé už sklála, přivedla k pádu, všichni, i ti nejzdatnější, byli od ní zavražděni. Její dům – toť cesty do podsvětí, vedoucí do komor smrti.“(Přísloví 7,24-27) Osoby či národy, které se jí a jejímu veleknězi podrobují, neznají život ani svobodu. Jedině v Pánu Ježíši Kristu, Synu Boha živého lze nalézt svobodu a věčný život! Důvěřuj jen a jen Jemu samotnému „ Nepodílejte se na neužitečných skutcích tmy, naopak je nazývejte pravým jménem." (Efezským 5,11)

      Vymazat
    3. Myslím si,že článek je dobře napsán..důležité věci jsou zdůrazněny..pane Tomáši Pavle,nechcete raději diskutovat nad obsahem? Nebo k tomu nemáte co říci?:o)

      Vymazat
    4. Ale jistěže mám - je to pořádná hora polopravd a výmyslů.

      Vymazat
    5. Tomáš PavelMar 1, 2012 01:52 PM

      Ale jistěže mám - je to pořádná hora polopravd a výmyslů.
      --------------------------------
      To jste toho moc nenapsal..a biblicky podloženého už vůbec ne,ostatně jako vždy.Ale přesto Vám děkuji za Váš čas..mnoho to vypovídá o katolické církvi..

      Vymazat
  3. to VeritasinBiblia

    Díky za podporu. Pan Tomáš neumí být věcný, takže pochybuji, že bude diskutovat o obsahu článku...ale dobrý pokus.

    OdpovědětVymazat
  4. To je pravda. Vidíte, mně to může být vlastně jedno, jakým způsobem tu píšete blbosti. Tak pardon. Měl jsem za to, že názory odborníků na web vás zajímají. Již se to nebude opakovat, protože jsem na to neupozorňoval poprvé. Za sebe odmítám očirvoucí články číst.

    Mimochodem se tady píše tohle:
    " jak chcete, aby se druzí chovali k vám, tak vy se chovejte k nim. "
    Nevím, proč se nad mými reakcemi farizejsky podivujete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. add) Tomáš PavelFeb 29, 2012 10:42 AM

      To je pravda. Vidíte, mně to může být vlastně jedno, jakým způsobem tu píšete blbosti. Tak pardon. Měl jsem za to, že názory odborníků na web vás zajímají. Již se to nebude opakovat, protože jsem na to neupozorňoval poprvé. Za sebe odmítám očirvoucí články číst.

      Mimochodem se tady píše tohle:
      " jak chcete, aby se druzí chovali k vám, tak vy se chovejte k nim. "
      Nevím, proč se nad mými reakcemi farizejsky podivujete.
      -------------------

      vyhovuje se pane Tomáši, máte vše v jedné barvě, citace z Písma jsou podtrženy, aby jste si nemyslel, že jde o můj výklad. Doufám, že jste spokojený a konečně se vyjádříte, nebo se mýlím?

      Ježíš Tě bezpodmínečně miluje

      Vymazat
    2. To jste si mělo rozmyslet dřív - kvůli mé maličkosti jste se nemuselo tak namáhat. Ale jinak díky za potvrzení domněnky, kterou jsem měl před měsícem. Neumíte nic jiného, než špinit, špinit a špinit. Mne Kristus miluje. Ale zatvrzelé hříšníky a plenitele Písma trestá. Mějte se!

      Vymazat
    3. add) Tomáš PavelFeb 29, 2012 11:37 AM

      To jste si mělo rozmyslet dřív - kvůli mé maličkosti jste se nemuselo tak namáhat. Ale jinak díky za potvrzení domněnky, kterou jsem měl před měsícem. Neumíte nic jiného, než špinit, špinit a špinit. Mne Kristus miluje. Ale zatvrzelé hříšníky a plenitele Písma trestá. Mějte se!
      ----------------------------

      1) Dokažte Písmem, že ho plením, zatím jen mlátíte prázdnou slámu

      2) Ježíš přišel právě kvůli hříšníkům, ne nás ztrestat, takže mne nemůžete vystrašit, jak je psáno: "Neboť Bůh tak miloval svět, že dal svého jediného Syna, aby žádný, kdo v něho věří, nezahynul, ale měl život věčný. Vždyť Bůh neposlal svého Syna na svět, aby svět soudil, ale aby skrze něj byl svět spasen. Kdo v něho věří, není souzen. Kdo nevěří, již je odsouzen, neboť neuvěřil ve jméno jednorozeného Syna Božího." Jan 3,16-18
      Farizeové si mysleli, že nejsou hříšnici.

      3) Špiním maximálně nauku ŘK, která nestojí ani se neopírá, ani se nedotýká Božího Slova, ale Boží Slovo samotné vyvyšuji.

      Svou spásu pane Tomáši, najdete jen v Ježíši, ne v církvi samotné.

      Vymazat
    4. add) Tomáš PavelMar 1, 2012 12:25 AM

      Když myslíte…
      -------------------

      Já to vím, řekl to sám apoštol Petr:
      "Ježíš je ten kámen, který jste vy stavitelé odmítli, ale on se stal kamenem úhelným. V nikom jiném není spásy; není pod nebem jiného jména, zjeveného lidem, jímž bychom mohli být spaseni.“ Skutky 4,11-12

      Svou spásu pane Tomáši, najdete jen v Ježíši, ne v církvi samotné.

      Vymazat
    5. Řeže otec syna řemenem:
      "Kolikrát ti mám ještě říkat, že Pán Bůh je láska?"
      =========================================
      Kdysi vyprávěl pan Miroslav Horníček příhodu, jak byl na besedě s dětmi. Nějaký chlapeček se přihlásil a zeptal se ho: "A nebylo vám zima?" Vyšlo najevo, že chlapeček si myslí, že Horníček hrál v Rusalce vodníka a byl po ramena potopenej ve vodě. No tak mu vysvětlil, že to byl Haken, čili někdo jinej a že mu tu vodu určitě ohřáli. Po půl hodině se chlapeček přihlásil znovu a zeptal se: "A nebylo vám zima?"

      Jinak no comment…

      Vymazat
    6. Pane Tomáši Pavle,smím mít na Vás dotaz?

      Kde je tedy spása?
      Myslím,že na tomto blogu je to jasně napsáno,jediné,co je nejasné,je Váš postoj..

      Bůh je sice láska,ale také spravedlivý Soudce a mzdou hříchu je smrt..
      Takže prosím,alespoň jednou mi odpovězte.Děkuji

      Vymazat
    7. "jak chcete, aby se druzí chovali k vám, tak vy se chovejte k nim."
      Proč se stále naivně a farizejsky divíte, že se Vám (dost mírnou formou) bumerang vrací?

      Vymazat
  5. add) Tomáš PavelMar 1, 2012 07:23 AM

    "jak chcete, aby se druzí chovali k vám, tak vy se chovejte k nim."
    Proč se stále naivně a farizejsky divíte, že se Vám (dost mírnou formou) bumerang vrací?
    ---------------------------------
    Proč se tím tedy neřídíte vážený pane? Když neznáte odpověď, tak se k tomu přiznejte, ale nedělejte ze sebe někoho. Ještě jste nedokázal, že zníte Boží Slovo, že se řídíte Ježíšovými příkazy, ale povyšujete se tu nad námi, protože patříte Římu, tzn. papeži na což jste pyšný, místo aby jste se snažil patřit Bohu samotnému skrze Jeho Syna Ježíše Krista v němž jediném je spása.

    Ježíš je ta cesta, pravda i život, nikdo nepřicházi k Otci, než skrze Něj (Jan 14,6)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mt 7,21 Ne každý, kdo mi říká ‚Pane, Pane‘, vejde do království nebeského; ale ten, kdo činí vůli mého Otce v nebesích.

      Vymazat
    2. ADD) Tomáš PavelMar 1, 2012 01:16 PM

      Mt 7,21 Ne každý, kdo mi říká ‚Pane, Pane‘, vejde do království nebeského; ale ten, kdo činí vůli mého Otce v nebesích.
      --------------------------

      Skutky 4,11-12
      "Ježíš je ten kámen, který jste vy stavitelé odmítli, ale on se stal kamenem úhelným.V nikom jiném není spásy; není pod nebem jiného jména, zjeveného lidem, jímž bychom mohli být spaseni.“

      Jan 12,50 "A vím, že jeho přikázání je věčný život. Co tedy já mluvím, mluvím tak, jak mi pověděl Otec.“

      Marek 7,8-9 "Opustili jste přikázání Boží a držíte tradici lidí. A říkal jim: „Krásně odmítáte přikázání Boží, abyste zachovali svou tradici.“ Je psáno: "Kdo by totiž zachoval celý zákon, a jen v jednom přikázání klopýtl, provinil se proti všem."

      A NAUKA ŘÍMSKOKATOLICKÉ CÍRKVE NÁS UČÍ PORUŠOVAT DRUHÉ PŘÍKÁZÁNÍ, TEDY PORUŠOVAT BOŽÍ VŮLI:

      2.Moj 20,4-6
      "Nezobrazíš si Boha zpodobením ničeho, co je nahoře na nebi, dole na zemi nebo ve vodách pod zemí. Nebudeš se ničemu takovému klanět ani tomu sloužit. Já jsem Hospodin, tvůj Bůh, Bůh žárlivě milující . Stíhám vinu otců na synech do třetího i čtvrtého pokolení těch, kteří mě nenávidí, ale prokazuji milosrdenství tisícům pokolení těch, kteří mě milují a má přikázání zachovávají."

      A TO VYSVĚTLÍTE JAK?

      Vymazat
  6. Chcete říct že Vy činíte vůli Otce v nebesích?Vždyť ani neznáte Jeho Syna Ježíše! Matouš 10:33 " kdo mě však zapře před lidmi, toho i já zapřu před svým Otcem v nebi."
    Zatím jste se nikde k Němu nepřiznal..Takže,je Ježíš Kristus Vaším Pánem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohl by jste to napsat...říci ANO není totéž..když už tak ANO,Ježíš Kristus je mým Pánem.

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Oprava předchozího šotka:
    Problém celého protestantismu je v tom, že sám ze sebe neumí vymyslet NIC, co by bylo pozitivní, ale má přímo úměrnou potřebu svoji existenci stavět na skutečnosti, že je jeho bližní špatný jen proto, že je římským katolíkem. Jak daleko to je vzdáleno Božímu Slovu, ponechávám na posouzení jiným. Pokud moje komentáře působily "povýšeně", není to má věc. U Ježíše Krista mělo také mnoho lidí pocit, že se vyvyšuje. Proč by tentýž pocit nemohl mít u kohokoli, kdo se sytí Boží láskou a požehnáním? Je na tom něco nelogického? A že nesestupuji s někým do jeho močůvky nenávisti, neznamená, že se povyšuji, ale to, že takovou nekřesťanskou cestu, plnou házení špíny na jiného jen proto, že mne duchovně převyšuje, bytostně a absolutně odmítám. Ale o tom jsem už taky psal jinde. Jaký strom nese zatvrzelost a potřebu házet špínu, víme velmi dobře. Vinný kmen (Ježíš Kristus) to rozhodně není.

    A tak děkuji za prostor, už ho nebudu vyplňovat, ať máte víc místa na ty Vaše fanatické nesmysly plné nenávisti k pokorným učedníkům Ježíše Krista. Umím si velice dobře představit, jak jdete do prodejny potravin a křičíte přes celou prodejnu na katolíky, že si nesmí kupovat chleba, "protože v Písmu stojí ´Nejen chlebem živ je člověk.´" (Což je velice obveselující představa.)

    OdpovědětVymazat
  9. ADD)Oprava předchozího šotka:
    Problém celého protestantismu je v tom, že sám ze sebe neumí vymyslet NIC, co by bylo pozitivní, ale má přímo úměrnou potřebu svoji existenci stavět na skutečnosti, že je jeho bližní špatný jen proto, že je římským katolíkem. Jak daleko to je vzdáleno Božímu Slovu, ponechávám na posouzení jiným. Pokud moje komentáře působily "povýšeně", není to má věc. U Ježíše Krista mělo také mnoho lidí pocit, že se vyvyšuje. Proč by tentýž pocit nemohl mít u kohokoli, kdo se sytí Boží láskou a požehnáním? Je na tom něco nelogického? A že nesestupuji s někým do jeho močůvky nenávisti, neznamená, že se povyšuji, ale to, že takovou nekřesťanskou cestu, plnou házení špíny na jiného jen proto, že mne duchovně převyšuje, bytostně a absolutně odmítám. Ale o tom jsem už taky psal jinde. Jaký strom nese zatvrzelost a potřebu házet špínu, víme velmi dobře. Vinný kmen (Ježíš Kristus) to rozhodně není.

    A tak děkuji za prostor, už ho nebudu vyplňovat, ať máte víc místa na ty Vaše fanatické nesmysly plné nenávisti k pokorným učedníkům Ježíše Krista. Umím si velice dobře představit, jak jdete do prodejny potravin a křičíte přes celou prodejnu na katolíky, že si nesmí kupovat chleba, "protože v Písmu stojí ´Nejen chlebem živ je člověk.´" (Což je velice obveselující představa.)
    -------------------------

    Naopak Římskokatolická církev rozhodla, že nikdo kromě jejich oveček nebude spsen, což je VELKÁ LEŽ, protože SPÁSA JE V JEŽÍŠI NE V CÍRKVI SAMOTNÉ
    "Za papeže Evžen IV. na Florentském koncilu 4. února 1442 bylo schváleno: „Nejsvětější římská Církev pevně věří, vyznává a káže, že nikdo mimo katolickou Církev, nejen pohané, ale také Židé, heretici a schizmatici nemohou být nikdy podílníky na věčném životě, ale že přijdou do věčného ohně ´připraveného ďáblu a jeho andělům,´(Mt. 25:41) pokud se s Ní před smrtí nespojí, a že jednota těla Církve je natolik důležitá, že pouze ti, kteří v této jednotě zůstávají, mohou obdržet věčnou náhradu za své posty, milodary a další úkony křesťanské zbožnosti a za povinnosti křesťanského vojáka. Nikdo, ať jsou jeho milodary jakkoli veliké, nikdo, i kdyby prolil svou krev pro jméno Kristovo, nemůže být spasen, pokud nesetrvá v náruči a jednotě katolické Církve.“

    Písmo tvrdí totiž pravý opak učení ŘK: Skutky 4,11-12
    "Ježíš je ten kámen, který jste vy stavitelé odmítli, ale on se stal kamenem úhelným.V nikom jiném není spásy; není pod nebem jiného jména, zjeveného lidem, jímž bychom mohli být spaseni.“
    Římanům 10,9-13
    Vyznáš-li svými ústy Ježíše jako Pána a uvěříš-li ve svém srdci, že ho Bůh vzkřísil z mrtvých, budeš spasen. Srdcem věříme k spravedlnosti a ústy vyznáváme k spasení, neboť Písmo praví: ‚Kdo v něho věří, nebude zahanben.‘ Není rozdílu mezi Židem a Řekem: Vždyť je jeden a týž Pán všech, štědrý ke všem, kdo ho vzývají, neboť ‚každý, kdo vzývá jméno Páně, bude spasen‘.

    MILUJI VÁS BOŽÍ LÁSKOU PANE TOMÁŠI JANE, MODLÍM SE ZA VÁS A ŽEHNÁM VÁM VE JMÉNU JEŽÍŠE NAZARETSKÉHO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. add) Tomáš PavelMar 3, 2012 02:38 PM
      L 23,28
      -------------------------
      Toto je znění Vašeho odkazu: "Ježíš se k nim obrátil a řekl: „Dcery jeruzalémské, nade mnou neplačte! Plačte nad sebou a nad svými dětmi;"

      Marek 7,8-9 "Opustili jste přikázání Boží a držíte tradici lidí. A říkal jim: „Krásně odmítáte přikázání Boží, abyste zachovali svou tradici.“ Je psáno: "Kdo by totiž zachoval celý zákon, a jen v jednom přikázání klopýtl, provinil se proti všem."

      A NAUKA ŘÍMSKOKATOLICKÉ CÍRKVE NÁS UČÍ PORUŠOVAT DRUHÉ PŘÍKÁZÁNÍ, TEDY PORUŠOVAT BOŽÍ VŮLI:

      2.Moj 20,4-6
      "Nezobrazíš si Boha zpodobením ničeho, co je nahoře na nebi, dole na zemi nebo ve vodách pod zemí. Nebudeš se ničemu takovému klanět ani tomu sloužit. Já jsem Hospodin, tvůj Bůh, Bůh žárlivě milující . Stíhám vinu otců na synech do třetího i čtvrtého pokolení těch, kteří mě nenávidí, ale prokazuji milosrdenství tisícům pokolení těch, kteří mě milují a má přikázání zachovávají."

      A TO VYSVĚTLÍTE JAK?

      Vymazat
    2. Vaší zatvrzelostí proti všemu, co je katolické. Napadá Vás snad ještě něco dalšího?

      Vymazat
    3. Tomáš PavelMar 5, 2012 07:34 AM

      Vaší zatvrzelostí proti všemu, co je katolické. Napadá Vás snad ještě něco dalšího?
      ----------------------------------
      Když už tak římskokatolické..proti katolické tj.všeobecné církvi,která vyznává Boha Ježíše za svého Pána a Spasitele myslím ani Kdohledanalezne nic nemá..

      Vymazat
    4. Na Vaše lži /polopravda = lež/ a výmysly se nedá rozumně odpovídat. Pletete si I s II přikázáním a tvrdíte nesmysly, ignorujete historická fakta i Boží působení od dob sepsání Bible. Navíc zde neumožňujete svobodnou diskuzi, jak je psáno. Něco napíšu a hned máte plno řečí proti. Vážně by mne zajímalo, na kom by Vaše existence parazitovala, kdyby tu - jak chcete - římskokatolická církev nebyla.

      Vymazat
    5. add)
      Tomáš PavelMar 5, 2012 08:37 AM

      Na Vaše lži /polopravda = lež/ a výmysly se nedá rozumně odpovídat. Pletete si I s II přikázáním a tvrdíte nesmysly, ignorujete historická fakta i Boží působení od dob sepsání Bible. Navíc zde neumožňujete svobodnou diskuzi, jak je psáno. Něco napíšu a hned máte plno řečí proti. Vážně by mne zajímalo, na kom by Vaše existence parazitovala, kdyby tu - jak chcete - římskokatolická církev nebyla.
      ----------------------


      A NAUKA ŘÍMSKOKATOLICKÉ CÍRKVE NÁS UČÍ PORUŠOVAT DRUHÉ PŘÍKÁZÁNÍ, TEDY PORUŠOVAT BOŽÍ VŮLI:

      2.Moj 20,4-6
      "Nezobrazíš si Boha zpodobením ničeho, co je nahoře na nebi, dole na zemi nebo ve vodách pod zemí. Nebudeš se ničemu takovému klanět ani tomu sloužit. Já jsem Hospodin, tvůj Bůh, Bůh žárlivě milující . Stíhám vinu otců na synech do třetího i čtvrtého pokolení těch, kteří mě nenávidí, ale prokazuji milosrdenství tisícům pokolení těch, kteří mě milují a má přikázání zachovávají."

      A TO VYSVĚTLÍTE JAK?

      Zde celé desatero podle Písma Svatého tj. jak Ho nadiktoval Bůh Hospodin Mojžíšovi:

      2.Mojžíšova 20,1-17
      Bůh vyhlásil všechna tato přikázání:
      1)„Já jsem Hospodin, tvůj Bůh; já jsem tě vyvedl z egyptské země, z domu otroctví. Nebudeš mít jiného boha mimo mne.

      2) Nezobrazíš si Boha zpodobením ničeho, co je nahoře na nebi, dole na zemi nebo ve vodách pod zemí. Nebudeš se ničemu takovému klanět ani tomu sloužit. Já jsem Hospodin, tvůj Bůh, Bůh žárlivě milující . Stíhám vinu otců na synech do třetího i čtvrtého pokolení těch, kteří mě nenávidí, ale prokazuji milosrdenství tisícům pokolení těch, kteří mě milují a má přikázání zachovávají.

      3) Nezneužiješ jména Hospodina, svého Boha. Hospodin nenechá bez trestu toho, kdo by jeho jména zneužíval.

      4)Pamatuj na den odpočinku, že ti má být svatý.
      Šest dní budeš pracovat a dělat všechnu svou práci. Ale sedmý den je den odpočinutí Hospodina, tvého Boha. Nebudeš dělat žádnou práci ani ty ani tvůj syn a tvá dcera ani tvůj otrok a tvá otrokyně ani tvé dobytče ani tvůj host, který žije v tvých branách. V šesti dnech učinil Hospodin nebe i zemi, moře a všechno, co je v nich, a sedmého dne odpočinul. Proto požehnal Hospodin den odpočinku a oddělil jej jako svatý.

      5) Cti svého otce i matku, abys byl dlouho živ na zemi, kterou ti dává Hospodin, tvůj Bůh.

      6) Nezabiješ.

      7) Nesesmilníš (nezcizoložíš).

      8) Nepokradeš.

      9) Nevydáš proti svému bližnímu křivé svědectví.

      10) Nebudeš dychtit po domě svého bližního. Nebudeš dychtit po ženě svého bližního ani po jeho otroku ani po jeho otrokyni ani po jeho býku ani po jeho oslu, vůbec po ničem, co patří tvému bližnímu.“

      S ČÍM SI TEDY PLETU PRVNÍ A DRUHÉ PŘIKÁZÁNÍ?

      JE PSÁNO: "Nedomnívejte se, že jsem přišel zrušit Zákon nebo Proroky; nepřišel jsem zrušit, nýbrž naplnit. Amen, pravím vám: Dokud nepomine nebe a země, nepomine jediné písmenko ani jediná čárka ze Zákona, dokud se všechno nestane. Kdo by tedy zrušil jediné z těchto nejmenších přikázání a tak učil lidi, bude v království nebeském vyhlášen za nejmenšího; kdo by je však zachovával a učil, ten bude v království nebeském vyhlášen velkým."
      Matouš 5,17-19

      Vymazat
  10. Mně by stejně zajímalo hlavně to, jestli tady někomu říká něco pojem "náboženská nesnášenlivost".

    OdpovědětVymazat
  11. add) Tomáš PavelMar 5, 2012 01:21 PM

    Mně by stejně zajímalo hlavně to, jestli tady někomu říká něco pojem "náboženská nesnášenlivost".
    ------------------------------
    Ano říká, my totiž poukazujeme na špatnou nauku, která je mimo Boží SLovo, která Ho ruší, ale proti římskokatolíkům nemáme vůbec nic, několikráte zaznělo, že k nim cítím lásku a modlím se za ně, a žehnám každému věřícímu. Nesnáším lež, která se skrývá za tradici. Miluji Boží církev a Božího Syna Ježíše Krista.

    Takže jediný kdo tu opravdu projevuje "náboženskou nesnášenlivost, jste Vy sám, nikdy věcně neragujete, aby jste mne usvědčil z omylu, tím, že by Písmo ukázalo něco jíného než já chápu. Nikdy neodpovíte na přímé otázky. A jen urážíte, povyšujete se nad námi jako ten kdo zná pravdu, ale nám ubohým ji nezjeví, ať jdeme do zatracení, my ničemní protestanté, je to tak?

    Pokud by jste stál o spásu našich duší, jak Vás učí Matka církev, tak by jste otevřel Bibli, a rozhodl se mě přesvědčit Písmem Božím o pravdě, kterou hlásáte. Ale pro Vás jsme jen póvl, podle Vašeho přístupu, nebo se snad mýlím?

    Modlím se za Vás pane Tomáši Pavle, přimlouvám se u Ježíše Krista božího Syna, aby zjevil pravdu kterou hlásal, a která je v Písmu i Vám. Aby Vás zahrnul Boží láskou, a Vy poznal že jen v Ježíši je spása.
    Bůh Vám žehnej ve jménu Ježíše Krista.

    OdpovědětVymazat
  12. add) Tomáš PavelMar 5, 2012 08:37 AM

    Na Vaše lži /polopravda = lež/ a výmysly se nedá rozumně odpovídat. Pletete si I s II přikázáním a tvrdíte nesmysly, ignorujete historická fakta i Boží působení od dob sepsání Bible. Navíc zde neumožňujete svobodnou diskuzi, jak je psáno.
    ---------------------
    Však jste se ještě nevyjádřil, diskuze znamená odpovídat

    S ČÍM SI TEDY PLETU PRVNÍ A DRUHÉ PŘIKÁZÁNÍ? JAKÉ NESMYSLY TVRDÍM? JEŽÍŠ NIC NEZRUŠIL A HISTORICKÁ FAKTA ŘÍKAJÍ, ŽE LIDÉ ZRUŠILI, KOHO MÁME POSLOUCHAT JEŽÍŠE, NEBO TRADICI?

    COPAK JEŽÍŠ LHAL, KDYŽ ŘEKL
    JE PSÁNO: "Nedomnívejte se, že jsem přišel zrušit Zákon nebo Proroky; nepřišel jsem zrušit, nýbrž naplnit. Amen, pravím vám: Dokud nepomine nebe a země, nepomine jediné písmenko ani jediná čárka ze Zákona, dokud se všechno nestane. Kdo by tedy zrušil jediné z těchto nejmenších přikázání a tak učil lidi, bude v království nebeském vyhlášen za nejmenšího; kdo by je však zachovával a učil, ten bude v království nebeském vyhlášen velkým."
    Matouš 5,17-19

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "diskuze znamená odpovídat"
      Vážně? Vy už jste na tohle přišlo? A že mi nechcete odpovídat na asi 90% mých dotazů? Tomu říkáte jak? Právo na mlčení? Potom toho práva využívám také. Navíc není mojí povinností na jednu věc odpovídat 100x jen kvůli Vaší lenosti.

      Vymazat
    2. ADD) Tomáš PavelMar 7, 2012 01:55 PM

      "diskuze znamená odpovídat"
      Vážně? Vy už jste na tohle přišlo? A že mi nechcete odpovídat na asi 90% mých dotazů? Tomu říkáte jak? Právo na mlčení? Potom toho práva využívám také. Navíc není mojí povinností na jednu věc odpovídat 100x jen kvůli Vaší lenosti.
      ------------------

      ZASE FABULUJETE, KDE NEMÁTE ODPOVĚĎ, OPAK JE PRAVDIU VY NEODPOVÍDÁTE...

      Nechť Vám Bůh žehná ve svém Synu Ježíší Kristu, který je-li Vašim Pánem, Vás může naplnit vší plnosti Boží, a Vy prožívat plnost Jeho lásky, moudrosti a trpělivosti.

      Jen v Ježíši Božím Synu je spása!!!

      Vymazat
    3. ...a v plnění Otcovy vůle. Vidíte? Zase vypouštíte podstatné. Potom kdo tady lže, viďte?

      Vymazat
    4. add) Tomáš PavelMar 8, 2012 02:29 PM

      ...a v plnění Otcovy vůle. Vidíte? Zase vypouštíte podstatné. Potom kdo tady lže, viďte?
      -----------------
      Jan 6,40
      "Neboť to je vůle mého Otce, aby každý, kdo vidí Syna a věří v něho, měl život věčný; a já jej vzkřísím v poslední den.“

      Vymazat
    5. Jistě - ale bez plnění slova Ježíše, kterým se oháníte jak kopím proti mně, o plnění Boží vůle si děláte marně naděje na spásu. Nelze upřednostňovat verše Písma nad jiné, všechny mají svoji rovnocennou váhu. Bohužel - máte opět smůlu. Ale obdivuji Vaši vytrvalost a urputnost i obrovské množství energie, které do těchto nesmyslů vkládáte. Přitom by Vám stačila asi tak desetina práce, možná i méně na správné cestě.

      Vymazat
    6. add) Tomáš Pavel13. března 2012 14:02

      Jistě - ale bez plnění slova Ježíše, kterým se oháníte jak kopím proti mně, o plnění Boží vůle si děláte marně naděje na spásu. Nelze upřednostňovat verše Písma nad jiné, všechny mají svoji rovnocennou váhu. Bohužel - máte opět smůlu. Ale obdivuji Vaši vytrvalost a urputnost i obrovské množství energie, které do těchto nesmyslů vkládáte. Přitom by Vám stačila asi tak desetina práce, možná i méně na správné cestě.
      -----------
      V originále v Aramjském jazyce i řečtině není uvedeno že tou skálo je Petr. V Původním jazyce Aramejštěně je dokonce jméno jen Keepa (Kéfa) až v 2-3 století toto jméno se do řečtiny začalo překládat jako Petr. Ježíš ho nikdy Petrem nenazval. Keepa (Kéfa) znamená kámen, balvan (ROCK) ne skála, přesně jako řecké jméno Petr znamená jen a pouze balvan, kámen.

      JEDINOU SKÁLOU CELÉ CÍRKVE JE JEŽÍŠ

      Vymazat
  13. add)
    Tomáš PavelMar 13, 2012 06:02 AM

    Jistě - ale bez plnění slova Ježíše, kterým se oháníte jak kopím proti mně, o plnění Boží vůle si děláte marně naděje na spásu. Nelze upřednostňovat verše Písma nad jiné, všechny mají svoji rovnocennou váhu. Bohužel - máte opět smůlu. Ale obdivuji Vaši vytrvalost a urputnost i obrovské množství energie, které do těchto nesmyslů vkládáte. Přitom by Vám stačila asi tak desetina práce, možná i méně na správné cestě.
    -----------
    Matouš 10:32–33
    32 „Ke každému, kdo se ke mně přizná před lidmi, se i já přiznám před svým Otcem, který je v nebesích. 33 Kdo mě však před lidmi zapře, toho i já zapřu před svým Otcem, který je v nebesích.“
    • (ČSP) Lukáš 12:8–9
    8 Pravím vám: Ke každému, kdo by se ke mně přiznal před lidmi, se i Syn člověka přizná před Božími anděly. 9 Kdo mne však před lidmi zapře, ten bude zapřen před Božími anděly.

    Ježíš Kristus nemá utajené následovníky.
    • Pokud žiješ v utajení před lidmi – žiješ v utajení i před Pánem a jeho anděly.

    • To, že někdo chodí do církve, ještě není vyznání víry.
    • To, že si dokáže broukat křesťanské písně, ještě není vyznání víry.

    Římanům 10,9-13
    9 Vyznáš-li svými ústy Pána Ježíše a uvěříš-li ve svém srdci, že ho Bůh vzkřísil z mrtvých, budeš zachráněn. 10 Srdcem se věří k spravedlnosti a ústy se vyznává k záchraně, 11 neboť Písmo praví: ,Každý, kdo v něho věří, nebude zahanben.‘ 12 Není rozdílu mezi Židem a Řekem: Vždyť nade všemi je týž Pán, štědrý ke všem, kdo ho vzývají, 13 neboť ,každý, kdo by vzýval Pánovo jméno, bude zachráněn.‘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. • To, že někdo chodí do církve, ještě není vyznání víry.
      • To, že si dokáže broukat křesťanské písně, ještě není vyznání víry.

      A CO je mi do toho, že VY tohle neuznáváte??? To by mne vážně zajímalo, co mi do tohoto má být!!!

      Vymazat
  14. add)Tomáš PavelMar 13, 2012 01:51 PM

    • To, že někdo chodí do církve, ještě není vyznání víry.
    • To, že si dokáže broukat křesťanské písně, ještě není vyznání víry.

    A CO je mi do toho, že VY tohle neuznáváte??? To by mne vážně zajímalo, co mi do tohoto má být!!!
    ----------------------

    Římanům 10,9-13
    9 Vyznáš-li svými ústy Pána Ježíše a uvěříš-li ve svém srdci, že ho Bůh vzkřísil z mrtvých, budeš zachráněn. 10 Srdcem se věří k spravedlnosti a ústy se vyznává k záchraně, 11 neboť Písmo praví: ,Každý, kdo v něho věří, nebude zahanben.‘ 12 Není rozdílu mezi Židem a Řekem: Vždyť nade všemi je týž Pán, štědrý ke všem, kdo ho vzývají, 13 neboť ,každý, kdo by vzýval Pánovo jméno, bude zachráněn.‘

    Člověk se musí rozhodnout, koho bude nejvíce milovat a před kým bude mít bázeň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Člověk se musí rozhodnout, koho bude nejvíce milovat a před kým bude mít bázeň."
      Jistě - a když to udělá a nevyzná svoji víru před jakýmsi "kdohledanalezne služebník Ježíše Božího Syna", tak je automaticky u něho považován za špatného křesťana. Deo gratias, že mám Kristovu rodinu, kterou sám ustanovil.

      Vymazat
    2. add) Tomáš Pavel15. března 2012 17:39

      "Člověk se musí rozhodnout, koho bude nejvíce milovat a před kým bude mít bázeň."
      Jistě - a když to udělá a nevyzná svoji víru před jakýmsi "kdohledanalezne služebník Ježíše Božího Syna", tak je automaticky u něho považován za špatného křesťana. Deo gratias, že mám Kristovu rodinu, kterou sám ustanovil.
      -------------
      Navádím milovat a mít bázeň jedině před Ježíšem, Božím Synem.

      NE před círvkví, ne před svatými, ne před člověkem, ale jedině před Ježíšem Nazaretským a to je pro Vás kamenem úrazu, Ježíš

      Vymazat
  15. add) Tomáš PavelMar 15, 2012 09:39 AM

    "Člověk se musí rozhodnout, koho bude nejvíce milovat a před kým bude mít bázeň."
    Jistě - a když to udělá a nevyzná svoji víru před jakýmsi "kdohledanalezne služebník Ježíše Božího Syna", tak je automaticky u něho považován za špatného křesťana. Deo gratias, že mám Kristovu rodinu, kterou sám ustanovil.
    -------------------------
    ‚Podle milosti Boží, která mi byla dána, jako rozumný stavitel jsem položil základ a druhý na něm staví…Nikdo totiž nemůže položit jiný základ než ten, který už je položen, a to je Ježíš Kristus.‘ (1.Korintským 3,10-11)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. add) Tomáš PavelMar 15, 2012 03:11 PM

      A tím chcete říci co?
      -------------------------
      Apoštol Pavel, řekl, že jedinným základem je Ježíš a na Něm staví, jiný základ neexistuje. Proto i já stavím na Ježíši, tak jak má stavět kristova církev

      Vymazat
  16. Vendelín Krupička:
    Ahoj, myslím si, že Vám oběma rozumím. Jak kdohledanalezne tak Tomasovi Pavlovi.
    Myslím, že důvod, proč se Tomáš tak tvrdě ozval byl ten, že ho text zranil. Nejde totiž o to, co píšete, ale i o to, co si dotyčný čtenář z Vašeho textu vyvodí. A to je opravdu ohraná písnička - "ty nebudeš spasený, protože ..."
    Když se nad tím zamyslíte, jde o hřích:
    Lukáš 6:37: ... nezavrhujte, a nebudete zavrženi; .....
    PS: Uvědomuji si, že je možné, že Vám křivdím, a že ste to takto nemusel myslet.
    Třeba Vám vůbec nepřišlo na mysl, že by Váš text někdo z KC (Katolické církve) mohl takhle pochopit. Ale v tom máte právě smůlu ---- je nepřehlédnutelné, kolik lidí z nekatolických církví dávají jasně najevo, že nepovažují lidi z KC za spasené. Proto ta averze - "zase jeden, co zpochybňuje moji spásu ...."
    Vendelín K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spasený je ten, kdo projevuje svoji lásku k Bohu poslušniostí Božímu Slovu. Duch svatý může mít v řadách KC své lidi, ale ti již nebudou slepě následovat učení a tradice církve. Po ovoci je poznáme

      Vymazat
  17. Odhalení :
    Vážení návštěvníci tohoto blogu, zkusme se zamyslet nad Kristovým služebníkem takzvaným "Kdo hledá nalezne". Pojdme toto nazvat správnými jmény.

    Tento takzvaný "Kdo hledá nalezne" je zcela bezpochyby služebníkem démonů.
    Neustále obratně manipuluje Boží slovo, vytrhává z kontextu Bible, naváží se do lidských duší, které ve svých možnostech hledají Pravdu. (a kromě toho, Jahve o nich moc dobře ví kdo ho hledá a kdo si na něco hraje) .
    Jeho polopravdy, lži a manipulace je přímý útok na Ducha Svatého, což je v podstatě biblicky vzato ten nejtěžší hřích.
    Experimentování s Božím slovem je pro tohoto "Kdo hledá nalezne" výsledně cestou k zamezení vstupu do Božího království a ke ztrátě jeho věčného života.
    Takže pro mne tento "Kdo hledá nalezne"je nevážený.
    Kdo špatně smýšlí o svých bližních a jedná s nimi nadřazeně, podle toho také dopadne.
    Vy lásku v srdci naprosto nemáte, to by Vaše komunikace zde, byla jinak vedena a jinak by vypadala. Jednak je možné vést věci k dobrému v lásce a jednak biblická pravda a uchopení teologie je z vaší strany těžká mizérie .
    Přesně takto se prezentuje vždy a pouze ten pradávný had, otec lži, satan ďábel se svými mocnostmi a služebníky.
    Tudíž na hrubý pytel hrubá záplata !!!
    V hubě máte stále Ježíše Krista a vůbec o Něm nic nevíte !!!
    Do Jeho charakteru, který nám osobně přišel představit máte hóóódně daleko. Tak přestante brát Boží jméno nadarmo a neohánějte se Jeho Svatým jménem. Sleduji Vaše chytré polopravdy jak je prezentujete a navážíte se do hledajících lidí.
    Ve svém srdci máte pusto a prázdno, neboť po "ovoci" které z vás vychází, se velmi dobře pozná na jakou stranu jste se přidal, jaký duch Vás ovládá a jak jste parádně obsazen démonickou mocí, Vaše ovoce je shnilé.
    Nehraj si na Spasitele, protože toho budeš jednou velmi litovat, vzhledem k tomu co tu předvádíš. Až uslyšíš ve svých uších mocný Boží hlas "Já tě neznám" bude už pozdě volat k Beránku Božímu "Pane, Pane ,což pak jsme ve Tvém jménu neprorokovali?".
    Naprosto Ti schází v první řadě Pokora, jedna z prvních vlastností Lásky.
    Chovej se k lidem, jak je psáno v Božím slově, a bude Ti zcela jistě odpuštěno.
    Kristův Boží zákon Tě sám o sobě odsoudí, milost Kristova Tě nepřikryje, tak by ses už měl ted začít bát, udělat si vlastní revizi charakteru a koukat rychle zkoumat své srdce.

    poznámka: Boží vesmírný zákon Ježíš Kristus nikdy nezrušil, to by Tím musel popřít vše co osobně stvořil, a za co položil Svůj život, a co vlastně tak těžce před celým vesmírným světem obhájil (obháhil nařčení Luciferovo, že boží zákon je nespravedlivý),dále obhájil že je Boží řád neměnný, obhájil spravedlnost Božího zákona a v neposlední řadě obhájil sám Sebe tudíž je že je Láska, Pravda a správná Cesta.

    A ostatním návštěvníkům tohoto blogu přeji otevřená srdce a mysl pro Krista, trpělivost zkoumání Božího slova a velikou pomoc Ducha Kristova při hledání Božího království. Martin




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo no, někomu Boží Slovo nesedí, tak nazve toho, kdo mu věří ďáblem, ale nemáme se čemu divit, vždyť i Ježíše nazývali belzezubem. Jestliže si lidská organizace mění Boží Slovo tak, aby to sedělo učení té církve, tak bude útočit na ty, co ukazují že Boží Slovo je jedinou a platnou autoritou každého věřícího. Dříve za to ŘKC upalovala, není jen nazývá ty co se drží jediné Pravdy Božího Slova ďáblem. Ježíše chtěli ukamenovat a nakonec Ho ukřižovali a byli to stejní lidé, jako jsou dnes v církvích - náboženští lidé, kteří neznají Boha osobně.

      „Učedník není nad učitele ani otrok nad svého pána. Stačí, aby učedník byl jako jeho učitel a otrok jako jeho pán. Jestliže hospodáře nazvali Belzebulem, tím spíše jeho čeleď!“ „Nebojte se jich tedy; neboť není nic zahaleného, co nebude zjeveno, a nic skrytého, co nebude poznáno. Co vám pravím ve tmě, řekněte na světle; a co slyšíte šeptem do ucha, vyhlaste ze střech. A nebojte se těch, kdo zabíjejí tělo, ale duši zabít nemohou. Raději se bojte toho, kdo může i duši i tělo zahubit v Gehenně." Matouš 10:24-28

      Drž se "Kdo hledá nalezne" pravda musí být zvěstována ať přijde vhod či nevhod.
      Je vidět, že je v tom láska k lidem, kterým to předáváš a k Ježíši, který je jedinou Pravdou!

      2Tm 4:2 "Hlásej slovo, přicházej s ním vhod či nevhod, usvědčuj, domlouvej, napomínej se vší trpělivostí a s vyučováním."

      Vymazat
    2. Milý Martine,

      děkuji za Tvůj názor na mé "ovoce" je vidět, že mne znáš osobně, a proto víš kdo jsem a jaké ovoce za mnou zůstává, nedovolím si Tě soudit, to může jen Bůh. Já se snažím zde odhalit falešná učení, které se nezákládá na Boží pravdě a lidi tak svazuje či dokonce vede do záhuby. Tento blok je zde proto, aby ukáal na jedinou PRAVDU a to JEŽÍŠE.

      Pokud se Ti nelíbí, že ukazuji na věci, které Písmo popírá, tak bylo správně namířeno, teď už jen skutečně vzít to, co se Tě dotklo, začít hledat odpovědi přímo u Boha a ne u těch, co to učení předkládají jako pravé. Protože skutečně, kdo hledá pravdu, ten ji nalézá a PRAVDA je JEŽÍŠ a pravda je BOŽÍ SLOVO.

      Nechť sám Ježíš se Ti dá poznat a Ty uvěříš Božímu Slovu. Protože to Slovo Tě bude soudit, nepostaví se za Tebe na soudu žádná církev a její učení, ale jen Ty sám se budeš zodpovídat Bohu čemu jsi věřil.

      Ježíš to říká jasně:
      "A jestli někdo uslyší má slova, a nezachová je, já ho nesoudím. Nepřišel jsem, abych svět soudil, ale abych svět zachránil. Kdo mne odmítá a nepřijímá moje slova, má svého soudce. Slovo, které jsem pověděl, to ho bude soudit v poslední den." Jan 12,48-49

      apoštol Pavel dodává:
      "Každý bude odpovídat sám za sebe." Gal 6,5



      Vymazat

Prosíme o respektování názorů ostatních diskutujících a dodržování pravidel slušného chování.
(Upozorňuji: tento blog neprezentuje učení žádné křesťanské denominace, ale Boží Slovo.)