pátek 17. února 2012

Bůh versus poselství zjevení panny Marie

Bůh versus poselství zjevení panny Marie

Zůstal Ježíš miminkem?

„Poselství z 25. prosince 2001
Drahé děti! Vybízím vás dnes a povzbuzuji k modlitbě za mír. Zvláště vás dnes vybízím, nesouc vám na svých rukou novorozeného Ježíše, abyste se s Ním sjednotily skrze modlitbu a staly se znamením tomuto světu. Povzbuzujte jedni druhé, dítka, k modlitbě a lásce. Ať vaše víra je povzbuzením druhým, abyste více věřili a milovali. Všechny vás žehnám a volám, abyste byli blíže mému Srdci a Srdci malého Ježíše.

Děkuji vám, že jste přijaly mou výzvu”

Zde odkaz, kvůli autentičnosti: http://www.medjugorje.ws/cs-mini/messages/011225m/minibrowser?css=messages-single&type=single&findmode=aa

Po zmrtvých vstání se stalo:
SKUTKY 1,9-11 „Po těch slovech byl před jejich zraky vzat vzhůru a oblak jim ho zastřel.  A když upřeně hleděli k nebi za ním, jak odchází, hle, stáli vedle nich dva muži v bílém rouchu a řekli: „Muži z Galileje, co tu stojíte a hledíte k nebi? Tento Ježíš, který byl od vás vzat do nebe, znovu přijde právě tak, jak jste ho viděli odcházet.“
Písmo o Ježíši říká:
Židům 10,12-13 „ Ježíš Kristus však přinesl za hříchy jedinou oběť, navěky usedl po pravici Boží a hledí vstříc tomu, ‚až mu budou nepřátelé dáni za podnož jeho trůnu‘.“

Štěpán Ježíše před smrtí viděl: Skutky 7,56 „a řekl: „Hle, vidím nebesa otevřená a Syna člověka, stojícího po pravici Boží.“

Apoštol Jan se s Ním setkal ve svém vytržení: Zjevení 1,17-18 “Když jsem ho spatřil, padl jsem k jeho nohám jako mrtvý; ale on vložil na mne svou pravici a řekl: „Neboj se. Já jsem první i poslední, ten živý; byl jsem mrtev – a hle, živ jsem na věky věků. Mám klíče od smrti i hrobu.”
A mohli bychom pokračovat dále …. Nikde v Písmu se nepraví, že by se Ježíš po svém z mrtvých vstání stal znova malým miminkem, které by mohla panna Marie při svém zjevení přinést. Písmo usvědčuje zjevení panny Marie ze lži, o otcem lži je satan:

Jan 8,43-47
Ježíš řekl “Proč mou řeč nechápete? Proto, že nemůžete snést mé slovo.  Váš otec je ďábel a vy chcete dělat, co on žádá. On byl vrah od počátku a nestál v pravdě, poněvadž v něm pravda není. Když mluví, nemůže jinak než lhát, protože je lhář a otec lži. Já mluvím pravdu, a proto mi nevěříte. Kdo z vás mě usvědčí z hříchu? Mluvím-li pravdu, proč mi nevěříte?  Kdo je z Boha, slyší Boží řeč. Vy proto neslyšíte, že z Boha nejste.“

Takže se sami, na základě toho, co o Ježíši je zjeveno a řečeno v Písmu, zda je pravda, to co říká Bůh, nebo jak se zjevuje panna Marie, která kdyby byla skutečně poslána od Boha, by nikdy nelhala, ale naplňovala Boží Slovo, tak jak ji známe z Písma.

Je nebo není zjevení panny Marie skutečně od Boha, když toto zjevení popírá samotné Boží Slovo?

Písmo končí slovy: Zjevení 22,17-21
“A Duch i nevěsta praví: „Přijď!“ A kdokoli to slyší, ať řekne: „Přijď!“ Kdo žízní, ať přistoupí; kdo touží, ať zadarmo nabere vody života. Já dosvědčuji každému, kdo slyší slova proroctví této knihy: Kdo k nim něco přidá, tomu přidá Bůh ran popsaných v této knize. A jestliže kdo ubere ze slov knihy tohoto proroctví, tomu Bůh odejme podíl na stromu života a místo ve svatém městě, jak se o nich píše v této knize. Ten, od něhož je to svědectví, praví: „Ano, přijdu brzo.“ Amen, přijď, Pane Ježíši! Milost Pána Ježíše se všemi.”

Zkoumejte tedy před Bohem a na základě Jeho Slovo, kde je Pravda, protože :  Galatským 6,5 “Každý bude odpovídat sám za sebe.”



28 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. "Židé v Beroji byli přístupnější než v Tesalonice: přijali evangelium s velikou dychtivostí a každý den zkoumali v Písmu, zdali je to tak, jak zvěstuje Pavel." Skutky 17,11 Pavel kázal o Ježíši a přesto zkoumali vše co kázal

    Galatským 1,7 "Není jiné evangelium , ale jsou někteří, kteří vás uvádějí ve zmatek a chtějí Kristovo evangelium překroutit."

    "Neboť když někdo přichází a hlásá jiného Ježíše, než my jsme hlásali, nebo když přijímáte jiného ducha nebo jiné evangelium, než jste přijali, klidně to snášíte" 2Kor 11,4

    Pokud má Ježíš se znova zjevit v těle jako Král a Soudce, tak se nikdy nebude zjevovat jako mimino!!!

    Skutky 1,10-11
    "A když upřeně hleděli k nebi za ním, jak odchází, hle, stáli vedle nich dva muži v bílém rouchu a řekli: „Muži z Galileje, co tu stojíte a hledíte k nebi? Tento Ježíš, který byl od vás vzat do nebe, znovu přijde právě tak, jak jste ho viděli odcházet.“

    "ALE I KDYBYCHOM VÁM MY NEBO SÁM ANDĚL Z NEBE ZVĚSTOVAL V EVANGELIU NĚCO JINÉHO NEŽ TO, CO JSME VÁM ZVĚSTOVALI, BUDIŽ PROKLET!" Galatským 1,8

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Já neproklínám, to je napsáno v Bibli a řekl to apoštol Pavel, na ty co by překrucovali evangelium, to co zvěstovali oni. Stále si stojím na svém, Hospodin nikomu nezlořečí a neproklíná.

    Ten kdo káže totiž jiné evangelium než je Ježíš sám, tak toho apoštol proklel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem rád. Já se už skoro lek, že se to mělo týkat mne - možná jste se jen nešikovně vyjádřilo, že to tak na první pohled vypadalo.

      Vymazat
  5. Pane Tomáši,

    styděl jste se za své komentáře, že jste je smazal? Copak si nestojíte za svým slovem, které napíšete?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestydím - proč myslíte? A ono se to nesmí smazat? A vy taky nikde jinde nemažete svoje písánky v komentech? Vidíte - a já hloupý myslel, že to tlačítko je tady povoleno stejně jako svobodná diskuze bez napadání. To jsem ale hlupák, že neumím pochopit tu Vaši cenzuru a soudy, viďte?

      Vymazat
    2. Mně by stejně zajímalo hlavně to, jestli tady někomu říká něco pojem "náboženská nesnášenlivost".

      Vymazat
    3. ADD) Tomáš PavelMar 5, 2012 01:28 PM

      Nestydím - proč myslíte? A ono se to nesmí smazat? A vy taky nikde jinde nemažete svoje písánky v komentech? Vidíte - a já hloupý myslel, že to tlačítko je tady povoleno stejně jako svobodná diskuze bez napadání. To jsem ale hlupák, že neumím pochopit tu Vaši cenzuru a soudy, viďte?
      ---------------------
      POKUD MAŽETE, ANIŽ BY NA TO BYLA NĚJAKÁ REAKCE TAK NENÍ PROBLÉM, ALE VY JSTE SMAZAL ZPĚTNĚ VAŠE MYLNÉ NÁZORY, JINAK BY JSTE JE NEMAZAL, A JE TO CELKEM NESLUŠNÉ A TAK JSOU ZDE ODPOVĚDI BEZ VYŠICH VÝPADŮ. PROTO NYNÍ VŠE KOPÍRUJI.

      NEJDE O CENZURU, JEN O OBYČEJNOU LIDSKOU SLUŠNOST.

      Nikdo Vás zde nenapadá pane Tomáši, spíše naopak, my vám trpělivě odpovídáme a Božím slovem ukazujeme jak to chápeme, a Vy jste se rozhodl neusvědčovat, neodpovídat, urážet nás jen protože milujeme Boha, Jeho Syna Ježíše a Jeho Slovo Boží, překrucovat verše, pokud již nějaký dáte a projevovat nám nenávist a pohrdání, opravdu se Vám to daří.

      Přesto Vám musím říci, že cítím k Vám lásku, kterou mi dává Bůh k Vám, protože On o Vás stojí a čeká až vyznáte ústy Ježíše za svého Pána a Spasitele, až to bude opravdové, až skutečně budete nadevše milovat Ježíše celou svou duší, celým svym srdce, celou svou silou, celou svou myslí. Modlím se za Vás, protože tato Boží láska v Ježíši je tak nádherná, živá, laskavá, vše naplňující a dokonala, není proč ji měnit za něco jiného. Kdo nám ukázal větší lásku než On, Boží Syn Ježíš?

      Ježíš je jedinným Spasitelem, nikde spásu nenajdete, skutky si ji nezískáte, je to jen Boží milost, je to dar, tak přijměte tento dar, a odevzdejte se Ježíši.

      Vymazat
    4. Pokud vím, máme svobodu projevu. Tady je snad nějaká stará totalita, která nařizuje, co se má a co se nesmí mazat?

      Vymazat
    5. add) Tomáš PavelMar 8, 2012 08:35 AM

      Pokud vím, máme svobodu projevu. Tady je snad nějaká stará totalita, která nařizuje, co se má a co se nesmí mazat?
      ---------------

      Nechť Vám Bůh mocně žehná v našemm Pánu Ježíši Kristu :o) v mém srdci je pro Vás jen láska bratře v Kristu...

      Vymazat
    6. Já vím - a ta se projevuje tím, že já nejsem křesťan, protože si po sobě svobodně mažu a Vy jste poctivé katolíko, protože po sobě svobodně mažete. SUPER láska! A máte jí ještě dost pro další?

      Vymazat
    7. add) Tomáš PavelMar 13, 2012 02:10 PM

      Já vím - a ta se projevuje tím, že já nejsem křesťan, protože si po sobě svobodně mažu a Vy jste poctivé katolíko, protože po sobě svobodně mažete. SUPER láska! A máte jí ještě dost pro další?
      ------------
      Nevím zda jste nechápavý, ale dobře ať je po Vašem, Vy si mažte kdekoliv ať to naruší diskuzní vlákno či ne, já jen když něco opravuji a ihned nahrazuji.... kdyby jste si ráčil všimnout, protože neexistuje smazání bez mého nahrazení ihned po smazání....

      Vymazat
  6. náhodou jsem se dostal na tento blog a přečetl si tuto diskusi ohledně mazání diskusních projevů. jsem neuvěřitelně překvapen, že někdo odpoví na jasné vyjádření slovo - úsměvné. takto se vyjádří jen člověk, který již nemá žádné další logické vysvětlení či uznání toho, že pochybil. ten s někým písemně diskutuje a smaže svůj výrok, na který již přišla odpověď, tak naprosto zlikviduje souvislost odpovědi. ten, kdo maže určité výroky a hned je nahrazuje jinými, ještě před odpovědí, tak nedělá nic špatného, jen upřesňuje své odpovědi. jestli nejste schopen pochopit, jaký je rozdíl mezi jedním a druhým mazáním, tak nejste schopen morálně a spravedlivě usuzovat. takže úsměv patří spíše vám. tady byla zneužita svoboda, kterou se tak oháníte ke špatné věci.je to pro mě naprosto nepochopitelné, když člověk, který si říká křesťan, není schopen křesťansky jednat a ještě se moudrosti druhého směje. myslím, že nejpoctivější by bylo, svou chybu přiznat a vyjádřit omluvu.
    jsem ateista, nerozumím tomu, jaká víra je pravá či nepravá. ale nemohu přehlédnout, že na těchto stránkách jsou diskuse vedeny formou útoku jedněch (nevím, jací křesťané či sekty to jsou) proti katolíkům, kteří se vyjadřují v této diskusi velice mírumilovně a bez urážení. jasně a konkrétně odpovídají. to mě velmi překvapuje, neboť spíše všude ve sdělovacích prostředcích a jiných médiích se dozvídám, že katolíci jsou ti špatní a ti ostatní křesťané lepší. tyto stránky mě ale přesvědčují o naprostém opaku a pokud křesťanství má ukazovat lásku, tak vidím, že katolíci ji ukazují, ale ti druzí jen o ní polemizují, ale skutek utek!!! určitě se ještě jednou na tyto stránky podívám, zda nedostanu odpověď těch, na které jsem zde reagoval. s pozdravem karel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Karle,
      na tomto blogu nebyl smazán ani jeden vložený komentář mnou, ten kdo si mazal ko,entáře byl vždy samotný autor svých komentářů. proto nechápu o čem hovoříš.

      Pokud jsi ateista, tak bys měl vnímat, že ten kdo tu nadával byli většinou jen katolíci Tomáš Pavel, Jiří ..., ti mne a jiné diskutující hrubě napadali, zesměšňovali a uráželi a podobně. Toto je podle tebe milující katolík skrze skutek?

      Takže nechápu o čem stále hovoříš, protože zde není vyzdvihována žádná denominace, ale jen Ježíš, když někdo jiný a bude tvrdit opak než co je v Bibli, budu proti to,u učení. Nejsem proti lidem samotným, ale proti falešnému učení, které popírá Boha a Jeho Slovo.

      Mám radost, že si čteš i polemiky týkající se víry, máš-li konkrétní otázky ohledně Ježíše tak jsem tu pro Tebe. Ježíš Tě bezpodmínečně miluje a jen skrze Měj se můžeš dostat k Bohu, jiná cesta neexistuje

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Karle,

      pokud nějaký komentář smažu já, bude tam tato poznámka:

      Anonymní14. října 2012 22:33

      Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  7. Děkuji za nabídku, ale nechci žádného Ježíše, pokud takto křesťany rozděluje. Já se ve své rodině i v příbuzenství snažím o sjednocí mezi námi, to si myslím, že je láska. Pokud tvrdíš, že mě bůh miluje a budeme mě takto rozdělovat s ostatními křesťany,jak jste ukázali na těchto stránkách, tak takového Boha nemám zájem. Já jsem si tyto stránky četl a vždy jsem se setkal z tvé strany se samýmí útočnými argumenty proti katolickmu mínění. Ty to dokonce popíraš a svádíš to na ně, to mi křesťanské nepřipadá a o takového Boha nestojím. naopak katolíci zde ukázali mírumilovnost a lásku a dokonce jasné odpovědi, kterými neútočili, ale vysvětlovali. pokud bych se rozhodl hledat něco takového jako je bůh, tak bych po přečtení těchto stránek určitě šel za katolíky. to je mé vyjádření k tomu všemu, co je zde napsán. Karel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Karle,

      Ježíš nerozděluje křesťany, co je rozděluje je náboženství a Ježíš není náboženství, cíkve jsou náboženství, ale Ježíš je Bůh a je láska, pravé Boží děti poznáš po lásce, jelikož miluji Boha a Jeho Slovo, tak milují své bližní a to bez problémů. Bůh v kterého já věřím, není bohem náboženství, jde o osobní vztah, je to milující Tatínek, který miluje své děti. Bůh je však svatý a spravedlivý, před Něj nemůže nikdo hříšný (svévolník) předstoupit, odplatou hříchu je smrt. Jak tedy mít vztah s někým kdo je tak svatý a spravedlivý? Jednoduše, nabídl sám sebe ve svém Synu Ježíši, na kterém byla vykonána spravedlivá odplata za náš hřích, on zemřel, aby ten kdo v Něj uvěří a věří, měl život věčný a tak měl osobní vztah s Bohem, teď a tady, kdy On se nastěhuje do Tvého srdce, když Ho pozveš. Je to Boží dar bezpodmínečné lásky, který nám nabízí, my kromě toho, že ho přijmeme, nemůžeme pro to nic udělat, žádnými skutky, ať sebe dobrými, žádnou svoji obětí, půstem, odříkáním modliteb, pomoci druhým, nic nás nedokáže k Bohu dostat, tak jako to, že přijmeme Jeho dar bezpodmínečné lásky, že Ježíš za nás zemřel na kříži a vstal z mrtvých.
      Neexistuje žádná cesta k Bohu. Až když přijmeme Ježíše, tak On se nám stane cestou.

      Pokud Ti jde o náboženství, tak si opravdu jdi raději ke katolíkům.

      Pokud však stojíš poznat toho úžasného Boha, který Tě bezpodmínečně miluje, chceš se stát Jeho milovaným Božím dítětem, kterého nebude oddělovat od Boha hřích, pokud si chceš s Ním povídat, vidět vyslyšení modliteb, mít v Něm plnost Boží, vidět zázraky, prožívat s Ním nádherná dobrodružství víry a lásky, tak prosím Tě jdi rovnou k Ježíši. Řekni mu, že po tom všem toužíš, ne po tradicích, ne po náboženství ale toužíš Ho poznat osboně, chceš pocítit, jak moc Tě miluje, chceš být jím zachráněn, očistěn a mít s Ním přátelský vztah.

      "‚Blízko tebe je slovo, v tvých ústech a ve tvém srdci‘; je to slovo víry, které zvěstujeme. Vyznáš-li svými ústy Ježíše jako Pána a uvěříš-li ve svém srdci, že ho Bůh vzkřísil z mrtvých, budeš spasen. Srdcem věříme k spravedlnosti a ústy vyznáváme k spasení," Římanům 10,8-10

      "Těm pak, kteří ho přijali a věří v jeho jméno, dal moc stát se Božími dětmi. Ti se nenarodili, jen jako se rodí lidé, jako děti pozemských otců, nýbrž narodili se z Boha." Jan 1,12-13

      "Neboť Bůh tak miloval svět, že dal svého jediného Syna, aby žádný, kdo v něho věří, nezahynul, ale měl život věčný. Vždyť Bůh neposlal svého Syna na svět, aby svět soudil, ale aby skrze něj byl svět spasen. Kdo v něho věří, není souzen. Kdo nevěří, již je odsouzen, neboť neuvěřil ve jméno jednorozeného Syna Božího." Jan 3,16-18

      "Milostí tedy jste spaseni skrze víru. Spasení není z vás, je to Boží dar; není z vašich skutků, takže se nikdo nemůže chlubit." Efezským 2,8-9

      HLEDÁŠ-LI SKUTEČNĚ PRAVDU, TAK SE PTEJ JEŽÍŠE, ON TI ODPOVÍ.

      Vymazat
    2. Díky za odpověď,
      já osobně nepřemýšlím o žádném náboženství ani o víře. Chtěl jsen si jen přečíst názory lidí, kteří vyznávají, že jsou křesťané. Jsou mi záhadou tyto rozporuplné názory na boha. I tady na zemi funguje to tak, že když někdo má něco společného s těmi druhými, tak chce být s nimi v jednotě a vzájemně si pomáhat. Pokud by existoval bůh, tak by to muselo být mnohem silnější, nebo jak říkate dokonalejší, než to dějají obyčejní smrtelníci.Pokud by skutečně existoval bůh, tak se domnívám, že by byl chytřejší, než my lidé. A lidi, kteří by ho znali by šli přece společnou cestou za ním. Ale tady na těchto stránkách je prezentován rozkol místo vzájemné spolupráce, tak i konkrétního vyjadřování o bohu. podle mě, pokud by byl bůh, tak by museli být jedni následovníci. Prostě tady to vypadá, že si každý boha vyjadřuje podle své představy o něm. Já mám také svou představu, ale to ještš neznamená, že o něm mluvím pravdivě. Myslel jsem, že bible je knihou, která vede věřící společnou cestou. Ovšem zjišťuji, že všichni mluví o bibli a každý jinak. chápal bych to u muslimů, ty přeče čtou korán, ale křesťané podle mě čtou bibli. Nebo se mýlím. já osobně bibli nečetl, jen co jsem četl na některých internetových stránkách. Karel

      Vymazat
    3. Milý Karle,

      to je donře, že nepřemýšlíš o žádném náboženství či o víře, protože Bůh Ježíš Kristus není náboženství, a pokud dodržujeme Jeho 2 nejdůležitější přikázání, jsme s Ním i s ostatními v jednotě: "‚Miluj Pána, svého Boha, celým svým srdcem, celou svou duší a celou svou myslí.‘ To je největší a první přikázání. Druhé je mu podobné: ‚Miluj svého bližního jako sebe samého.‘ Na těchto dvou přikázáních spočívá celý Zákon a Proroci.“ Matouš 22,37-40
      Pokud nemilujeme Boha, nemilujeme ani Jeho Slovo, pokud nemilujeme bližního, nemilujeme Boha "Řekne-li někdo: ‚Miluji Boha,‘ a přitom nenávidísvého bratra, je lhář. Vždyť kdo nemiluje svého bratra, kterého viděl, nemůže milovat Boha, kterého neviděl. A toto přikázání máme od něho, aby ten, kdo miluje Boha, miloval také svého bratra." 1 Janova 4,20-21
      A v tom je ten rozkol. Lidé si staví svá náboženství nad přikázání lásky Boží. Proto se snažím ukázat, že nejde o tradice, nejde o věrouku, ale o živého Boha.

      Hledej Boha a On sám se ti dá nalézt, nenechej se ovlivnit "náboženskými lidmi" protože Ježíš je skutečný Bůh a bez Něj není možné věčnost trávit v nebi, prosím volej přímo k Němu, chtěj ať se Ti dá poznat, a je-li Bůh jak tvrdím, tak se Ti dá poznat osobně a Jeho Slovo se Ti stane láskyplnou knihou, ve které nám Bůh ukazuje jak moc nás miluje a nebudeš pochybovat o její pravdivosti. Mně se Ježíš dal poznat až v mých dvaceti letech, původem jsme ateista....

      Ježíš sám řekl: „Nemyslete si, že jsem přišel uvést na zem pokoj; nepřišel jsem uvést pokoj, ale meč." Matouš 10,34 jednota má být v Něm a v Jeho Otci

      Ježíš se za nás modlil "Já jsem jim dal tvé slovo, a svět proti nim pojal nenávist, protože nejsou ze světa, jako já nejsem ze světa. Neprosím, abys je vzal ze světa, ale abys je zachoval od zlého. Nejsou ze světa, tak jako já nejsem ze světa. Posvěť je v pravdě; tvé slovo je pravda. Jako jsi mne poslal na svět, i já jsem je poslal na svět. A sám sebe za ně posvěcuji, aby i oni byli v pravdě posvěceni. Neprosím jenom za ně, ale i za ty, kteří budou skrze jejich slovo věřit ve mne; aby všichni byli jedno jako ty, Otče, ve mně a já v tobě, ABY I ONI V NÁS BYLI JEDNO, aby svět věřil, že jsi mne poslal ty. Slávu, kterou jsi mi dal, jsem dal jim, aby byli jedno, jako my jsme jedno -- JÁ V NICH A TY VE MNĚ, aby byli přivedeni k dokonalé jednotě a aby svět poznával, že jsi mne poslal ty a že je miluješ tak, jako miluješ mne." Jan 17,14-23

      Vymazat
    4. Dobrý večer,
      myslím, že jsi mě špatně pochopil. zatím boha nehledám a bibli číst také nechci. je pro mě moc nesrozumitelná. ale tvoje odpovědi jsou mi velkou nelogickou záhadou. znám několik křesťanů z různých církví, ale všichni vědí, že Bibli napsala určitá skupina lidí, kteří tvořili JEDNU CÍRKEV, která vyznávala jednu víru v Boha.

      ty píšeš....A v tom je ten rozkol. Lidé si staví svá náboženství nad přikázání lásky Boží. Proto se snažím ukázat, že nejde o tradice, nejde o věrouku, ale o živého Boha....Hledej Boha a On sám se ti dá nalézt, nenechej se ovlivnit "náboženskými lidmi" protože Ježíš je skutečný Bůh a bez Něj není možné věčnost trávit v nebi...

      Ale přece křesťané vyznávají, že Jakýsi Ježíš toto společenství založil. vytvořil skupinu lidí, čili viditelný prvek, kteří si říkali křestané. a tyto křesťané tvořili společenství určité církve. dokonce jsem i historicky četl, že byli pronásledováni nikoliv jen jako jednotlivci, ale i jako skupina lidí, která vyznávala víru v Boha. pokud bibli napsali lidé jednoho vyznání a je to naprosto logické, tak tato náboženská skupina se musela shodovat ve všech bodech vyznání a tak následovala myšlení toho Ježíše, o kterém v bibli mluví.
      Ty píšeš hledej boha a nehledej náboženské lidi. to je podle mě naprostý nesmysl. Např. člověk, který se zabývá medicínou, tak přirozeně hledá mediky
      - skupinu lidí, která o tomto tématu hovoří a pak teprve zkoumá, zda hovoří podle medicínských pravidel. je naprosto přirozené, že medicína shromažďuje mediky. stejně tak je přirozené, že bible shromažďuje ty, kteří v ní věří.
      vždycky jde o věrouku i tradici. to nejde nikdy odhodit, jinak by člověk lítal ve vzduchoprázdnu. to je naprostá demagogie. věrouka i tradice je důležitá jak
      v medicíně, tak i u bible. přece jde o to, aby se bible vysvětlovala tak, jak jí vysvětloval ten první hybatel, který ji založil. a protože lidé dokážou podle doby a toho, jak jim to vyhovuje, vysvětlovat vše po svém, tak je velmi důležitá tradice i věrouka. na těch prvcích to stojí,ale ty je odřezáváš. ty používáš slova z té věrouky i tradice, nebo´t víra byla prezentovaná ještě dávno před tím, než jsi se narodil. tak je přece jasné, že slova z bible, které používáš, jsou věroukou i tradicí. já mám pocit, že máš v tom zmatek a stavíš do role toho, kdo o tom něco ví. ale spíše by jsi měl hledat odpověď ty na mnohé tvé myšlenkové nesrovnalosti, pokud chceš tu bibli - tedy její věrouku i tradici brát vážně. karel.

      Vymazat
    5. Milý Karle,

      to je přesně to, Ježíš žádnou církev nezaložil, On nezaložil instituci, On není ani náboženstvím, jediné co řekl je "Opět vám pravím, shodnou-li se dva z vás na zemi v prosbě o jakoukoli věc, můj nebeský Otec jim to učiní. Neboť kde jsou dva nebo tři shromážděni ve jménu mém, tam jsem já uprostřed nich.“ Matouš 18,19-20

      On je všude tam, kde se lidé schází v Jeho Jménu, On je hlavou (tedy tím, kdo těmto lidem vládne, jejich Král) ale i skálou na které staví svojí víru. Proto tvrdím, že nejdůležitější je vztah s živým Bohem, s Ježíše, a ne zda náležím do nějaké církve, to je podružné, protože před Bohem se nebUde zodpovídat církev, ale každý sám za sebe.

      Pokud hledáš náboženství jdi do církve, pokud chceš poznat Boha, hledej Jeho protože Bůh se dává nalézat i těm, kteří nehledali "A Izaiáš odvážně říká: ‚Dal jsem se nalézt těm, kteří mě nehledali, dal jsem se poznat těm, kteří se po mně neptali.‘" Římanům 10,20
      Lidé Ti mohou pomoci v cestě hledání, ale Bůh se dává nalézt sám, těm kdo hledají i těm kdo nehledají "Dotazujte se na Hospodina, dokud je možno ho najít, volejte ho, dokud je blízko." Izajáš 55,6
      "Neboť každý, kdo žádá, dostává, a kdo hledá, nalézá a tomu, kdo tluče, bude otevřeno." Matouš 7,8

      U Boha, v kterého věřím já, což je Ježíš nazaretský Boží Syn, ten, který byl bičován, ukřižován na kříži, umřel, byl dán do hrobu a třetího dne vstal z mrtvých a po 40ti dnech byl vzat do nebe, tak u něj nejde o věrouku, jde o vzah mezi mnou a Ním. Jde o osobní vztah, proto se nedá mluvit o náboženství. Ježíš to řekl jasně: "Ježíš mu odpověděl: „Kdo mě miluje, bude zachovávat mé slovo, a můj Otec ho bude milovat; PŘIJDEME K NĚMU A UČINÍME SI U NĚHO PŘÍBYTEK.Kdo mě nemiluje, nezachovává má slova. A slovo, které slyšíte, není moje, ale mého Otce, který mě poslal." Jan 14,23-24

      A TO JDE VE VZTAHU S ŽIVÝM BOHEM, ABY JSME SI UVĚDOMOVALI JEHO PŘÍTOMNOST V NÁS A ŽILI PRO NĚJ.

      Proto nestojím o tradici, která popírá Boží Slovo, o věrouku, která nestojí na Božím Slově, ale stojím o živý vztah s mým nebeským Tatínkem, protože jsem Jeho milované Boží dítě a není nic krásnějšího než být v náručí svého milovaného tatínka, který nás tolik miluje. Nejde o příkazy a zákazy, nejde o dodržování svátků, tradic a různých církevních nařízení, s Bohem jde o vztah s Ním, živým Bohem.

      JEŽÍŠ JE TEN BŮH. "Ježíš mu odpověděl: „Já jsem ta cesta, pravda i život. Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne." JAN 14,6

      Vymazat
    6. Dobrý večer neznámý, měl by jsi se alespoň nějak prezentovat. Máš v tom větší zma tek, něž jsem si myslel. píšeš-
      "Opět vám pravím, shodnou-li se dva z vás na zemi v prosbě o jakoukoli věc...
      pokud to jsou již dva, tak je to již viditelné společenství....shodnouli se ...

      - tedy se musí shodnout v dané věrouce...tedy např. v tom, že Ježíš je syn boží atd. čili je již vytvořeneno společenství-církev, ke které se přidávají další a shodují se na určitých výrocích z bible, což je věrouka.

      to, že podle bible je bůh všude podle tebe ruší ty další verše. ty prostě jedním veršem, který sám prosazuješ rušíš druhý verš, který je také v bibli a o kterém také píšeš. vůbec nechápeš, že jedním výkladem ptíráš druhý výraz. věřím, že bible je moudrá kniha, ale to co tady vysvětluješ ty, je naprostý guláš.. buď ten, kdo vedl napsání bible myslel vše, co je v ní napsáno vážně a nebo je ten bůh schizofrenik. ale to si já ani jako ateista nemyslím, pokud někdo jako bůh existuje. pokud existuje, musí to být dokonale moudá bytost či duch, který má vše jasně srovnané, jako je to srovnané v přírodě a ve vesmíru. jinak by všude vládl zmatek a to nevládne, jen v tvém výklad u bible. karel

      Vymazat
    7. Milý Karle,
      nemám pocit, že jsi nevěřící, ale i tak to znova vysvětlím, nejde o věrouku, jde o život v Ježíši a pro Ježíše, celý zákon je nám pak vepsán do srdce, když máme Ježíše v srdci - živého Boha, vztah s živým Bohem, nejde o nauku, nejde o věrouku jde o živý vztah s Bohem.

      Žádným veršem neruším verš druhý, jinak by jsi mi je hned citoval, aby tato kolize byla jasně vidět, jelikož jsi nic proti sobě nepostavil, to znamená, že takový verš skutečně neexistuje, bez jasné konfrontace nejde o pravdu. Bůh je všude tam, kde se sejdou dva lidé v Jeho jménu, a protože, ten kdo ho miluje a přijímá Jeho slovo a Jeho za svého Pána, tak On žije v něm. Bůh není omezen církví, není omezen věroukou, není omezen náboženstvím, není omezen kostelem.

      Bible nám říká, že Jeho Boží děti jsou ti, kdo žijí jako Ježíš a je jedno do jaké organizace "církve" chodí nebo náleží, on své ovečky zná.

      Proto pravdu hledej jen v Ježíši, mluv na Něj, a pokud skutečně je Boží Syn a existuje jako všudepřítomný Bůh, tak se Ti dá poznat. Nehledej ho ve věrouce, v tradici, v církevních chrámech, On se Ti dá sám poznat!

      jeho Boží děti poznáš podle toho, že žijí a jednají jako Ježíš.

      Vymazat
    8. dobrý večer, já nevím jak jednal ježíš. podle tvých výroků to víš ty. považuji za správné to, co přináší nejen tobě, ale i druhému člověku dobro. tomu říkám správné jednání. pokud takto jednal ježíš, tak já jsem také boží dítě. ovšem bůh je podle mě vše, příroda , vesmír , který dodržuje nějaký řád, který slouží k dobrému, jak pro člověka, tak pro zvířata i rostliny. je nepochopitelné, že ti kteří mluví o bohu se liší v mnohých základních věcech, které vyznávají. všichni fotbalisté vyznávají stejná pravidla. neříkám, že je dodržují, ale vyznávají. lékaři uznávají stejné lékařské postupy atd. ale lidé, kteří si říkají křesťané se naprosto rozcházejí. příroda i vesmír naprosto dodržují jeden řád, tedy i vyznává. je tedy moudřejší než lidé.
      nebylo by rozumější se shodnout na jednom vyznání a tak se prezentovat lidem kolem sebe??? Karel

      Vymazat
    9. Milý Karle, ano vím jak jednal Ježíš je o tom celý Nový zákon, a hlavně evangelia, a Božím dítětem se může stát jen ten, kdo Ježíše přijmul do svého života jako svého Pána, o tom také mluví Boží Slovo: "Neboť Bůh tak miloval svět, že dal svého jediného Syna, aby žádný, kdo v něho věří, nezahynul, ale měl život věčný." Jan 3,16 "Amen, amen, pravím vám, kdo slyší mé slovo a věří tomu, který mě poslal, má život věčný a nepodléhá soudu, ale přešel již ze smrti do života." Jan 5,24 "Vyznáš-li svými ústy Ježíše jako Pána a uvěříš-li ve svém srdci, že ho Bůh vzkřísil z mrtvých, budeš spasen. Srdcem věříme k spravedlnosti a ústy vyznáváme k spasení,neboť Písmo praví: ‚Kdo v něho věří, nebude zahanben.‘" Římanům 10,9-11 "Těm pak, kteří ho přijali a věří v jeho jméno, dal moc stát se Božími dětmi. Ti se nenarodili, jen jako se rodí lidé, jako děti pozemských otců, nýbrž narodili se z Boha." Jan 1,12-13
      A celé stvoření ukazuje na Stvořitele, ale k Bohu nelze přijít jinak než skrze Ježíše, a v tom je rozdíl od ostatních náboženství, kde si lidé svoji cestu hledají sami, ať svým úsilím, skutky či přesvědčením, dodržování pravidel a podobně.
      "Ježíš mu odpověděl: „Já jsem ta cesta, pravda i život. Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne." Jan 14,6
      "Milostí tedy jste spaseni skrze víru. Spasení není z vás, je to Boží dar; není z vašich skutků, takže se nikdo nemůže chlubit." Efezským 2,8-9

      Věřím Ježíši, že je Božím Synem, proto nemohu prezentovat něco jiného a shodnout se na něčem co nepraví Boží Slovo, promiň...

      Vymazat

Prosíme o respektování názorů ostatních diskutujících a dodržování pravidel slušného chování.
(Upozorňuji: tento blog neprezentuje učení žádné křesťanské denominace, ale Boží Slovo.)