čtvrtek 24. října 2013

Zkoumejte duchy: Nejnovější Poselství z Medžugorje, 2. října 2013 - Co říká na to Bůh?

Nejnovější Poselství z Medžugorje, 2. října 2013 - Zjevení Panny Marie pro Mirjanu Soldo

Drahé děti, miluji vás mateřskou láskou a s mateřskou trpělivostí čekám na vaši lásku a jednotu. Prosím, abyste byly společenství Božích dětí, mých dětí. Prosím, abyste jako společenství radostně ožily ve víře a lásce mého Syna. Děti moje, shromažďuji vás jako svoje apoštoly a učím vás, jak druhé seznamovat s láskou mého Syna, abyste jim tak přinášely radostnou zvěst, která je můj Syn. Dejte mi svoje otevřená, očištěná srdce a láskou k mému Synu je já naplním. Jeho láska dá smysl vašemu životu a já budu chodit s vámi. Budu s vámi do setkání s Nebeským Otcem. Děti moje, spasí se jenom ti, kteří s láskou a vírou kráčejí k Nebeskému Otci. Ne bojte se, jsem s vámi. Doufejte ve své pastýře, jako důvěřoval můj Syn, když je vyvolil, a modlete se, aby měli sílu a lásku, aby vás vedli. Děkuji vám! “ 
Jak se na toto poselství dívá Boží SLOVO? 
"Milovaní, nevěřte každému duchu, ale zkoumejte duchy, jsou-li od Boha: neboť do světa vyšlo mnoho falešných proroků."  
1Jan 4,1 (KMS) 
Lukášovo evangelium 16,19-31
"Byl jeden bohatý člověk, nádherně a vybraně se strojil a den co den skvěle hodoval. U vrat jeho domu lehával nějaký chudák, jménem Lazar, plný vředů, a toužil nasytit se aspoň tím, co spadlo ze stolu toho boháče; dokonce přibíhali psi a olizovali jeho vředy. I umřel ten chudák a andělé ho přenesli k Abrahamovi; zemřel i ten boháč a byl pohřben. A když v pekle pozdvihl v mukách oči, uviděl v dáli Abrahama a u něho Lazara. Tu zvolal: ‚Otče Abrahame, smiluj se nade mnou a pošli Lazara, ať omočí aspoň špičku prstu ve vodě a svlaží mé rty, neboť se trápím v tomto plameni.‘ Abraham řekl: ‚Synu, vzpomeň si, že se ti dostalo všeho dobrého už za tvého života, a Lazarovi naopak všeho zlého. Nyní on se tu raduje, a ty trpíš. A nad to vše jest mezi námi a vámi veliká propast, takže nikdo – i kdyby chtěl – nemůže přejít odtud k vám ani překročit od vás k nám.‘ Řekl: ‚Prosím tě tedy, otče, pošli jej do mého rodného domu, neboť mám pět bratrů, ať je varuje, aby také oni nepřišli do tohoto místa muk.‘ Ale Abraham mu odpověděl: ‚Mají Mojžíše a Proroky, ať je poslouchají!‘ On řekl: ‚Ne tak, otče Abrahame, ale přijde-li k nim někdo z mrtvých, budou činit pokání.‘ Řekl mu: ‚Neposlouchají-li Mojžíše a Proroky, nedají se přesvědčit, ani kdyby někdo vstal z mrtvých.‘“

Mají Mojžíše - zákon a Proroky, ať poslouchají je ... není třeba posílat mrtvé.
"Ať se u tebe nevyskytne nikdo, kdo by provedl svého syna nebo svou dceru ohněm, věštec obírající se věštbami, mrakopravec ani hadač ani čaroděj ani zaklínač ani ten, kdo se doptává duchů zemřelých, ani jasnovidec ani ten, kdo se dotazuje mrtvých. Každého, kdo činí tyto věci, má Hospodin v ohavnosti.
5.Mojžíšova 18,10-12
Panna Marie ZEMŘELA - tedy jakékoliv zprávy z říše mrtvých ja nám zapovězeno Bohem!!  
"Řeknou vám: „Dotazujte se duchů zemřelých a jasnovidců, kteří sípají a mumlají.“ Což se lid nemá dotazovat svého Boha? Na živé se má ptát mrtvých?"  Izajáš 8,19 
Boží SLOVO jasně mluví o tom, že nemáme nic přijímat od mrtvých, tedy ať se to zjeví i jako Marie (ta je mrtvá).
Nyní rozeberme to, co nám tento anděl světla v obrazu Marie předal:
1) Drahé děti, miluji vás mateřskou láskou a s mateřskou trpělivostí čekám na vaši lásku a jednotu.
 S kým máme být v jednotě? Kdo nás skutečně miluje? Co říká Písmo?
V jednotě máme být s Ježíšem. Ježíš se za to také modlil: "A již nejsem ve světě, ale oni jsou ve světě, a já přicházím k tobě. Otče svatý, zachovej je ve svém jménu, které jsi mi dal (ve jménu Ježíš ne ve jménu Marie), aby byli jedno, jako jsme jedno my (Já Ježíš a TY Otec)" (KMS) Jan 17,11 
modlitba pokračuje také slovy: "aby všichni byli jedno jako ty, Otče, ve mně a já v tobě, aby i oni v nás byli jedno, aby svět věřil, že jsi mne poslal ty." Jan 17,21 
NEEXISTUJE ŽÁDNÁ VĚTŠÍ LÁSKA NEŽ JE TA BOŽÍ, TEDY ANI MATEŘSKÁ:
1. Janův  4,9   "V tom se ukázala Boží láska k nám, že Bůh poslal na svět svého jediného Syna, abychom skrze něho měli život." 

2) Prosím, abyste byly společenství Božích dětí, mých dětí.
 Buď jsme Boží děti, nebo děti ďáblovi, ale nikde není, že máme být dětmi Marie.
1. Jan 3,8-10  "Kdo však se dopouští hříchu, je z ďábla, protože ďábel od počátku hřeší. Proto se zjevil Syn Boží, aby zmařil činy ďáblovy.Kdo je narozen z Boha, nedopouští se hříchu, protože Boží símě v něm zůstává; ba ani nemůže hřešit, protože se narodil z Boha.Podle toho lze rozeznat děti Boží a děti ďáblovy: Není z Boha, kdokoliv nečiní spravedlnost a nemiluje svého bratra."
 
 3)Děti moje, shromažďuji vás jako svoje apoštoly a učím vás, jak druhé seznamovat s láskou mého Syna, abyste jim tak přinášely radostnou zvěst, která je můj Syn.
Ten kdo shromažďuje je Ježíš, ne Marie

Jan  10,14  " Já jsem dobrý pastýř; znám své ovce a ony znají mne"
Izajáš  40,11   "Jak pastýř pase své stádo, beránky svou paží shromažďuje, v náručí je nosí, březí ovečky šetrně vede.“ 
Ten kdo nás seznamuje s láskou Boží a jak předávat zvěst je Duch Svatý:
Jan  14,26   "Ale Přímluvce, Duch svatý, kterého pošle Otec ve jménu mém, ten vás naučí všemu a připomene vám všecko, co jsem vám řekl." 
Jan  16,13   "Jakmile však přijde on, Duch pravdy, uvede vás do veškeré pravdy, neboť nebude mluvit sám ze sebe, ale bude mluvit, co uslyší. A oznámí vám, co má přijít." 
Marek  13,11   "Až vás povedou před soud, nemějte předem starost, co budete mluvit; ale co vám bude v té hodině dáno, to mluvte. Nejste to vy, kdo mluví, ale Duch svatý."
Skutky apoštolů  1,8   "ale dostanete sílu Ducha svatého, který na vás sestoupí, a budete mi svědky v Jeruzalémě a v celém Judsku, Samařsku a až na sám konec země.“
.

4) Dejte mi svoje otevřená, očištěná srdce a láskou k mému Synu je já naplním. 

Římanům  8,9  "Vy však nejste živi ze své síly, ale z moci Ducha, jestliže ve vás Boží Duch přebývá. Kdo nemá Ducha Ježíše, ten není jeho."
Kdo nás má tedy naplnit? Marie nebo Duch Svatý?
Římanům  5,5   "A naděje neklame, neboť Boží láska je vylita do našich srdcí skrze Ducha svatého, který nám byl dán."

5) a já budu chodit s vámi. Budu s vámi do setkání s Nebeským Otcem.
Copak je Marie všudypřítomná? Je to jen Bůh, jak tedy může být s námi všemi všude? Zde se toto zjevení prohlásilo za Boha.

Matouš  28,20   "......A hle, já jsem s vámi po všecky dny až do skonání tohoto věku. “

6) Děti moje, spasí se jenom ti, kteří s láskou a vírou kráčejí k Nebeskému Otci.
Spása není víra v Boha, ale odevzdání se Ježíši, toto je jiné evangelium než hlásal Pavel.

List Jakubův  2,19  "Ty věříš, že je jeden Bůh. To je správné. I démoni tomu věří, ale hrozí se toho."
 
Římanům 10,8-13"‚Blízko tebe je slovo, v tvých ústech a ve tvém srdci‘; je to slovo víry, které zvěstujeme. Vyznáš-li svými ústy Ježíše jako Pána a uvěříš-li ve svém srdci, že ho Bůh vzkřísil z mrtvých, budeš spasen (zachráněn). Srdcem věříme k spravedlnosti a ústy vyznáváme k spasení, neboť Písmo praví: ‚Kdo v něho věří, nebude zahanben.‘ Není rozdílu mezi Židem a Řekem: Vždyť je jeden a týž Pán všech, štědrý ke všem, kdo ho vzývají, neboť každý, kdo vzývá jméno Páně, bude spasen‘." 
1. Korintským 15, 1-8 "Chci vám připomenout, bratří, evangelium, které jsem vám zvěstoval, které jste přijali, které je základem, na němž stojíte,a skrze něž docházíte spásy, držíte-li se ho tak, jak jsem vám je zvěstoval – vždyť jste přece neuvěřili nadarmo. Odevzdal jsem vám především, co jsem sám přijal, že Kristus zemřel za naše hříchy podle Písem a byl pohřben; byl vzkříšen třetího dne podle Písem, ukázal se Petrovi, potom Dvanácti. Poté se ukázal více než pěti stům bratří najednou; většina z nich je posud na živu, někteří však již zesnuli. Pak se ukázal Jakubovi, potom všem apoštolům. Naposledy ze všech se jako nedochůdčeti ukázal i mně"

KDO BY HLÁSAL NĚCO JINÉHO (JAKO TOTO ZJEVENÍ) TAK JE PROKLET

Galatským 1,3-9 "Milost vám a pokoj od Boha Otce našeho i Pána Ježíše Krista, který sám sebe vydal za naše hříchy, aby nás vysvobodil z nynějšího zlého věku podle vůle našeho Boha a Otce. Jemu buď sláva na věky věků. Amen. Divím se, že se od toho, který vás povolal milostí Kristovou, tak rychle odvracíte k jinému evangeliu. Jiné evangelium ovšem není; jsou jen někteří lidé, kteří vás zneklidňují a chtějí evangelium Kristovo obrátit v pravý opak. Ale i kdybychom my nebo sám anděl z nebe přišel hlásat jiné evangelium než to, které jsme vám zvěstovali, budiž proklet! Jak jsem právě řekl, a znovu to opakuji: Jestliže vám někdo hlásá jiné evangelium než to, které jste přijali, budiž proklet"


7) Ne bojte se, jsem s vámi.

 Matouš  28,20   " ......A hle, já jsem s vámi po všecky dny až do skonání tohoto věku. “ 
  
Jan 14,16" a já požádám Otce a on vám dá jiného Přímluvce, aby byl s vámi na věky" 

CO DODAT?

Izajáš  42,8   "Já jsem Hospodin. To je mé jméno. Svou slávu nikomu nedám, svou chválu nepostoupím modlám."
Jeremjáš  2,11   "Zaměnil snad nějaký pronárod bohy, ač to žádní bohové nejsou? Můj lid zaměnil svou Slávu za to, co není k užitku." 

1. Petrův  1,13   "Odhodlaně se tedy připravte ve své mysli, buďte střízliví a celou svou naději upněte k milosti, která k vám přichází ve zjevení Ježíše Krista"

BUĎ LŽE BOŽÍ SLOVO NEBO ZJEVENÍ, KTERÉ PŘEDALO TOTO POSELSTVÍ A PAK NENÍ POSLÁNO OD BOHA, KTERÝ NIKDY NEJDE PROTI SVÉMU SLOVU.

Žalmy  148:6   "on tomu dal povstat navěky a navždy, nařízení, které vydal, nepomine."
Matouš  5:18   "Amen, pravím vám: Dokud nepomine nebe a země, nepomine jediné písmenko ani jediná čárka ze Zákona (z Božího Slova), dokud se všechno nestane"

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosíme o respektování názorů ostatních diskutujících a dodržování pravidel slušného chování.
(Upozorňuji: tento blog neprezentuje učení žádné křesťanské denominace, ale Boží Slovo.)