neděle 19. května 2013

Rozhovor Ježíše se Satanem

Rozhovor Ježíše ze Satanem (jak to asi mohlo být :o)

Jednou se tak potkal Satan s Ježíšem. Satan se chvástavě chlubí Ježíši.
"Obešel jsem celou Zemi a nachystal jsem na lidi skvělou past, aby se do ni všichni chytili a oni se chytí, protože je úžasná."

"Jakou past si nachystal?" ptá se Ježíš.

"Připravil jsem pro ně žádostivost, aby chtěli vstupovat do manželství, ale ta díky žádostivosti ničili a rozváděli se. 
- Nachystal jsem pro ně touhu po štěstí a radosti, a díky tomu se tak oddají alkoholu a drogám, kde pro pozlátko skvělého pocitu, budou ničit sebe i lidi kolem sebe, kteří je mají rádi. 
- Nachystal jsem na ně touhu po bohatství, aby ti co mají hodně, chtěli ještě více a tak prohlubovali chudobu těch ostatních. Přestože však budou bohatí, ve svých duších budou velmi chudí a nenaplní je  to. 
- Nachystal jsem pro ně lásku, která jen bere a nechce dávat, a tak se děti obrátí proti svým rodičům, budou je mít v neúctě a budou je nenávidět, i když oni je milovali.
- Nachystal sjem si pro ně důležitost a schopnost být nejlepší, aby se drali za kariérou, trávili v práci tolik času, aby neměli čas na své blízké, na děti, které budou strádat po lásce a přijetí.
- Nachystal jsem pro ně touhu po dokonalosti, aby se jim jídlo znechutilo, aby se neradovali z darů které jim Bůh dává, a tak pohrdali svými těly, až je utrýzní hlady, díky touze po štíhlosti a dokonalosti. 
- Nachystal jsem si pro ně náboženství, které uspokojí jejich svědomí, kde svými skutky budou vykupovat své svědomí na krátkou chvíli, přesto Boha znát nebudou, bude jim vzdálen. 
- Nachystal jsem si pro ně internet, touhu být někdo, že budou žít jen pro virtuální svět a od toho reálného se budou vzdalovat, až budou osamoceni se spoustou virtuálních přátel. 
- Nachystal jsem si na ně touhu po vládnutí, až hrstka bude vládnout všem, aby je mohla ničit." Satan s velkým pyšným úsměvem se dívá do očí Ježíšovi, ví, že udělal to nejlepší co mohl. Ježíš se ho zeptá:

"A co z toho budeš mít?"

"Získám tak všechny lidi pro sebe." odpoví Satan

"A co budeš s nimi dělat?" na to Ježíš.

"Zničím je, zabiji" odvětí Satan

"Co za ty lidi chceš?" na to Ježíš

"Prosím Tě, nestojí Ti za to, vždyť Tě jen poplivou, pošlapou Tvé jméno, budou Tě nenávidět a pohrdat Tebou. Nestojí Ti za to." na to Satan

"Ptám se jakou cenu chceš, abych ti zaplatil za tyto lidi?" stál na svém Ježíš

"Nestojí za to,aby jsi cokoliv platil." odvětí Satan

"Řekni mi cenu, co za ně chceš?" odpověděl znova Ježíš

"Dobře, všechny Tvé slzy, všechnu Tvou krev, Tvůj vlastní život a mohou být Tví, když budou chtít." na to Satan

"Ujednáno" odpověděl Ježíš a zaplatil cenu za lidský život.

 "Neboť Bůh tak miloval svět, že dal svého jediného Syna, aby žádný, kdo v něho věří, nezahynul, ale měl život věčný.Vždyť Bůh neposlal svého Syna na svět, aby svět soudil, ale aby skrze něj byl svět spasen. Kdo v něho věří, není souzen. Kdo nevěří, již je odsouzen, neboť neuvěřil ve jméno jednorozeného Syna Božího" Jan 3,16-18 

Ježíše a jeho zaplacený dluh za Tebe můžeš přijmout vírou v modlitbě, třeba hned teď. (Modlitba je rozhovor s Bohem). Bůh tě zná. Není důležité, jak krásná volíš slova, ale záleží na jejich upřímnosti. Zde je příklad, jak se můžeš modlit:
„Pane Ježíši, potřebuji tě. Děkuji ti za to, že jsi zemřel na kříži za mé hříchy. Odpusť mi prosím, že jsem Tě celý život ignoroval/a, a že jsem učinil/a mnoho špatných věcí. Nejsem dokonalý člověk a upřímně lituji svých vin. Otvírám ti proto dveře svého života a přijímám tě jako svého Spasitele a Pána. Já už nemůžu - ty však můžeš...Prosím pomoz mi a veď me na cestě životem - dej mi sílu jít naplno za Tebou. Děkuji ti, že mi odpouštíš všechny mé hříchy. Ujmi se vedení mého života a změň mě, abych byl takovým, jakým mě chceš mít.“
Vyjadřuje tato modlitba to, co by sis přál? Jestli ano, můžeš se tak teď modlit a Ježíš, jak zaslíbil, vstoupí do tvého života.


    Jak navázat ztracený vztah s Bohem (klikni zde)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosíme o respektování názorů ostatních diskutujících a dodržování pravidel slušného chování.
(Upozorňuji: tento blog neprezentuje učení žádné křesťanské denominace, ale Boží Slovo.)