pátek 19. září 2014

1. Přikázání - Já jsem Tvůj Bůh (poslech)

série: Desatero pro 21. století 

Bůh vyhlásil všechna tato přikázání:  (Ex 20,1)

Tímto kázáním začíná série, ve které se budeme zamýšlet nad tím, co pro nás jako křesťany spasené z milosti, znamená Desatero, a vlastně celý Boží zákon. Jak žít v souladu se svatými Božími požadavky, abychom naplnili Jeho záměry ve svém životě?

 Úvod do série Destaero pro 21. století

1 Příkázání 

„Já jsem Hospodin, tvůj Bůh; já jsem tě vyvedl z egyptské země, z domu otroctví. Nebudeš mít jiného boha mimo mne" Ex 20,2-3

K poslechu série kázání o 1. přikázání od pastora p. Bohuslava Wojnara - jde o biblický náhled na to, kdo je našim Bohem a kdo jsou bohové kolem nás

(klikni si na odkaz (zelená barva) a zaposlouchej se a modli se ať Ti Duch svatý ukáže danou pravdu o Sobotě, chceš-li to hlasitěji na konci je odkaz na stránky sboru, kde pastor Wojnar káže a když si to najdeš na té stránce, tak je to hlasitější :)

Bůh promluvil všechna tato slova

Desatero 21. století - 1 část 

Příjemné jho a lehké břemeno

Desatero pro 21. století - 2 část 

Desatero v srdci

Desatero pro 21. století - 3 část 

1. přikázání poprvé: Já jsem Hospodin, tvůj Bůh

 Desatero pro 21. století - 1. Přikázání 1 část

1. přikázání podruhé: Slyš Izraeli

Desatero pro 21. století - 1. Přikázání 2 část

1. Přikázání potřetí: Miluj Hospodina

Desatero pro 21. století - 1. Přikázání 3 část


 

 




,,,000qw´´=po


Celé je to zde
http://www.kctesin.cz/kazani/17
http://www.kctesin.cz/kazani/16

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosíme o respektování názorů ostatních diskutujících a dodržování pravidel slušného chování.
(Upozorňuji: tento blog neprezentuje učení žádné křesťanské denominace, ale Boží Slovo.)