úterý 28. srpna 2012

Úzká cesta ke spáse očima Liturgických otázek

Předem upozorňuji, že nezasahuji do článku (je zde uveden tak jak byl vystaven na blogu Liturgické otázky), ani ho komerčně nevyužívám, mohu ho však kopírovat a přenášet (to Share — to copy, distribute and transmit the work http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/)
Protože mi není dána možnost komentovat přímo na blogu Liturgické otázky (nemohu se zeptat, proč uvedené verše z Bible nesedí s tím, co v Bibli skutečně je), tak si dovolím svůj komentář učinit zde na svém blogu, aby se zde mohl každy svobodně vyjádřit, jak to vidí z Božího Slova a zda souhlasí s tím, co autor P.Jaroslav Jan zvěřejnil na svém blogu: Liturgické otázky - úzká cesta ke spáse
O úzké cestě ke spáse je psáno na tomto blogu zde: Úzká cesta ke spáse i zločinec může být spasen

Lukáš 13,23-24  "Kdosi mu řekl: „Pane, je opravdu málo těch, kteří budou spaseni?“ On jim odpověděl: „Snažte se vejít úzkými dveřmi, neboť mnozí, pravím vám, se budou snažit vejít, ale nebudou schopni."

Mnozí se budou snažit (svými skutky, svým zbožným životem, svoji vlastní zásluhou), ale nebudou schopni.

Citace verše z Matouše 7,23 není jak uvádí P.Jaroslav Jan, kněz, který by měl znát Písmo, "Neboť prostorná je brána a široká cesta, která vede k záhubě a mnoho je těch, kdo tudy vcházejí" Ale v Písmu tento odkaz má následující znění: "A tehdy jim prohlásím: ‚Nikdy jsem vás neznal; jděte ode mne, kdo se dopouštíte nepravosti.‘" 
Jak je možné, že kněz uvede špatný odkaz? Tento verš se totiž nachází v Matouši 7,13-15 "Jak byste chtěli, aby lidé jednali s vámi, tak vy ve všem jednejte s nimi; v tom je celý Zákon i Proroci. Vejděte těsnou branou; prostorná je brána a široká cesta, která vede do záhuby; a mnoho je těch, kdo tudy vcházejí.  Těsná je brána a úzká cesta, která vede k životu, a málokdo ji nalézá."  





Zde je vynecháno jedno velice důležité a zásadní přikázání jak je uvedeno v Písmu: 2.Moj 20,1-17 nebo 5. Moj 5,6-21
 "Bůh vyhlásil všechna tato přikázání:  
1) Přikázání: 
„Já jsem Hospodin, tvůj Bůh; já jsem tě vyvedl z egyptské země, z domu otroctví. Nebudeš mít jiného boha mimo mne".  
2) Přikázání
"Nezobrazíš si Boha zpodobením ničeho, co je nahoře na nebi, dole na zemi nebo ve vodách pod zemí. Nebudeš se ničemu takovému klanět ani tomu sloužit. Já jsem Hospodin, tvůj Bůh, Bůh žárlivě milující . Stíhám vinu otců na synech do třetího i čtvrtého pokolení těch, kteří mě nenávidí, ale prokazuji milosrdenství tisícům pokolení těch, kteří mě milují a má přikázání zachovávají."
3) Přikázání:
"Nezneužiješ jména Hospodina, svého Boha. Hospodin nenechá bez trestu toho, kdo by jeho jména zneužíval"
4) Přikázání:
"Pamatuj na den odpočinku, že ti má být svatý. Šest dní budeš pracovat a dělat všechnu svou práci. Ale sedmý den je den odpočinutí Hospodina, tvého Boha. Nebudeš dělat žádnou práci ani ty ani tvůj syn a tvá dcera ani tvůj otrok a tvá otrokyně ani tvé dobytče ani tvůj host, který žije v tvých branách. V šesti dnech učinil Hospodin nebe i zemi, moře a všechno, co je v nich, a sedmého dne odpočinul. Proto požehnal Hospodin den odpočinku a oddělil jej jako svatý"
5) Přikázání: 
"Cti svého otce i matku, abys byl dlouho živ na zemi, kterou ti dává Hospodin, tvůj Bůh."
6) Přikázání:
"Nezabiješ."
7) Přikázání:
"Nesesmilníš".
8) Přikázání:
"Nepokradeš.
9) Přikázání:
"Nevydáš proti svému bližnímu křivé svědectví."
10) Přikázání:
 "Nebudeš dychtit po domě svého bližního. Nebudeš dychtit po ženě svého bližního ani po jeho otroku ani po jeho otrokyni ani po jeho býku ani po jeho oslu, vůbec po ničem, co patří tvému bližnímu.“


"Podle toho poznáváme, že milujeme Boží děti, když milujeme Boha a plníme (všechna) jeho přikázání."
 1 Jan 5,2
"Kdo by totiž zachoval celý zákon, a jen v jednom přikázání klopýtl, provinil se proti všem."  
 Jakub 2,10
 
Co praví Písmo ohledně svátků?
"Nikdo tedy nemá právo odsuzovat vás za to, co jíte nebo pijete, nebo kvůli svátkům, kvůli novoluní nebo sobotám. To všechno je jen stín budoucích věcí, ale skutečnost je Kristus. Ať vám neupírá podíl na vykoupení nikdo, kdo si libuje v poníženosti a uctívání andělů, jak to v marné pýše své mysli viděl při svém zasvěcování. Takový člověk se nedrží hlavy, Krista, z níž celé tělo, pevně spojené klouby a šlachami, roste Božím růstem. Jestliže jste spolu s Kristem zemřeli mocnostem světa, proč si necháváte předpisovat: neber to do rukou, nejez, nedotýkej se – jako byste stále ještě byli v moci světa? Jsou to lidské předpisy a nauky o věcech, které se použitím ničí. Vydávají se za moudrost jako zvláštní projev zbožnosti, sebeponižování nebo tělesné umrtvování, ale nic neznamenají pro ovládání vášní." Koloským 2,16-23

Co praví o mši svaté, nebo-li o společných shromážděních Božího lidu?
 "Držme se neotřesitelné naděje, kterou vyznáváme, protože ten, kdo nám dal zaslíbení, je věrný. Mějme zájem jeden o druhého a povzbuzujme se k lásce a k dobrým skutkům. Nezanedbávejte společná shromáždění, jak to někteří mají ve zvyku, ale napomínejte se tím více, čím více vidíte, že se blíží den Kristův. Jestliže svévolně hřešíme i potom, když jsme už poznali pravdu, nemůžeme počítat s žádnou obětí za hříchy," Židům 10,23-26

Co říká Ježíš o postech?
Půst nemá být zjevný a je to mezi tebou a Bohem: 
"A když se postíte, netvařte se utrápeně jako pokrytci; ti zanedbávají svůj vzhled, aby lidem ukazovali, že se postí; amen, pravím vám, už mají svou odměnu. Když ty se postíš, potři svou hlavu olejem a tvář svou umyj, abys neukazoval lidem, že se postíš, ale svému Otci, který zůstává skryt; a tvůj Otec, který vidí, co je skryto, ti odplatí." Matouš 6,16-18

Zpovídat se alespoň jednou za rok? NEMOHU SOUHLASIT
Hřích přináší smrt, máme žít rok jako mrtvoly, když nebudeme Bohu vyznávat své hříchy denně?:

"Mzdou hříchu je smrt, ale darem Boží milosti život je věčný v Kristu Ježíši, našem Pánu" Římanům 6,23 "a dokonaný hřích plodí smrt" Jakub 1,15 "Každý, kdo činí hřích, činí také svévoli. Hřích je svévole." 1Jan 3,4
Bůh nám naše hříchy odpouští hned jak je vyznáme:
"Jestliže vyznáváme své hříchy, on je tak věrný a spravedlivý, že nám hříchy odpouští a očišťuje nás od každé nepravosti" 1 Jan 1,9 

TEN KDO ŽIJE V NEVYZNANÉM HŘÍCHU, TEN ŽIJE VE TMĚ
"A toto je zvěst, kterou jsme od něho slyšeli a vám ji oznamujeme: že Bůh je světlo a není v něm nejmenší tmy. Říkáme-li, že s ním máme společenství, a přitom chodíme ve tmě, lžeme a nečiníme pravdu. Jestliže však chodíme v světle, jako on je v světle, máme společenství mezi sebou a krev Ježíše, jeho Syna, nás očišťuje od každého hříchu." 1 Jan 1,5-7


Přijmi svátost oltářní alespoň jednou za rok
"Já jsem přijal od Pána, co jsem vám také odevzdal: Pán Ježíš v tu noc, kdy byl zrazen, vzal chléb, vzdal díky, lámal jej a řekl: „ Toto jest mé tělo, které se za vás vydává; to čiňte na mou památku.“ Stejně vzal po večeři i kalich a řekl: „Tento kalich je nová smlouva, zpečetěná mou krví; to čiňte, kdykoli budete píti, na mou památku.“ Kdykoli tedy jíte tento chléb a pijete tento kalich, zvěstujete smrt Páně, dokud on nepřijde." 1 Korintským 11,23-26 

Marek 16,16 "Kdo uvěří a přijme křest, bude spasen; kdo však neuvěří, bude odsouzen"

"je nám ukázána bezpečná cesty spásy pro pokřtěného, který plní křestní slib."
Ježíš řekl jasně, prvně musíme uvěřit, a pak se dát pokřít, spása je jen pro toho, kdo uvěří a nechá se pokřít, ne pro pokřtěného aniž by nejdříve uvěřil.
Učil to apoštol Petr: " 
"Když to slyšeli, byli zasaženi v srdci a řekli Petrovi i ostatním apoštolům: „Co máme dělat, bratří?“ Petr jim odpověděl: „Obraťte se a každý z vás ať přijme křest ve jménu Ježíše Krista na odpuštění svých hříchů, a dostanete dar Ducha svatého. Neboť to zaslíbení platí vám a vašim dětem i všem daleko široko, které si povolá Pán, náš Bůh.“


Ten kdo nečiní Boží vůli a nemá Božího Syna ve svém srdci, je ten, kdo zbytečně říká Bohu Pane, Pane (více v připravovaném článku "Ne každý, kdo mi říká Pane, Pane...) a jaká je Boží vůle?
"Každý, kdo věří, že Ježíš je Kristus, je zrozen z Boha; a kdo má rád otce, má rád i jeho dítě. Podle toho poznáváme, že milujeme Boží děti, když milujeme Boha a jeho přikázání zachováváme. V tom je totiž láska k Bohu, že zachováváme jeho přikázání; a jeho přikázání nejsou těžká, neboť kdo se narodil z Boha, přemáhá svět. A to vítězství, které přemohlo svět, je naše víra. Kdo jiný přemáhá svět, ne-li ten, kdo věří, že Ježíš je Syn Boží? To je ten, který přišel skrze vodu a krev: Ježíš Kristus. Ne pouze skrze vodu křtu, ale i skrze krev kříže; a Duch o tom vydává svědectví, neboť Duch jest pravda. Tři jsou, kteří vydávají svědectví – Duch, voda a krev – a ti tři jsou zajedno.Přijímáme-li svědectví lidí, oč větší je svědectví Boží; Boží svědectví je to, co pověděl o svém Synu. Kdo věří v Syna Božího, má to svědectví v sobě. Kdo nevěří Bohu, dělá z něho lháře, protože nevěří svědectví, které Bůh vydal o svém Synu. A to je to svědectví: Bůh nám dal věčný život, a ten život je v jeho Synu. Kdo má Syna, má život; kdo nemá Syna Božího, nemá život. Toto píšu vám, kteří věříte ve jméno Syna Božího, abyste věděli, že máte věčný život. Máme v něho pevnou důvěru, že nás slyší, kdykoliv o něco požádáme ve shodě s jeho vůlí. A víme-li, že nás slyší, kdykoliv o něco žádáme, pak také víme, že to, co máme, jsme dostali od něho. Vidí-li někdo, že jeho bratr se dopouští hříchu, který není k smrti, ať za něho prosí; a Bůh mu daruje život, jestliže nehřešil k smrti. Jest ovšem hřích, který je k smrti; o takovém neříkám, abyste za něj prosili. Každá nepravost je hřích, ale je i hřích, který není k smrti. Víme, že nikdo, kdo se narodil z Boha, nehřeší, ale Syn Boží jej chrání a Zlý se ho ani nedotkne.Víme, že jsme z Boha, kdežto celý svět je pod mocí Zlého. Víme, že Syn Boží přišel a dal nám schopnost rozeznávat, abychom poznali, kdo je pravý Bůh. A jsme v tom pravém Bohu, protože jsme v jeho Synu Ježíši Kristu. On je ten pravý Bůh a věčný život. Děti, varujte se modlářství.1 Jan 5,1-21

NESOUHLASÍM S PROHLÁŠENÍM sv. Alfonse z L. který učí: „Kdo se modlí, ten se spasí, kdo se nemodlí jistě zahyne.“   
Písmo nás učí: JAN 3,16-20
" Neboť Bůh tak miloval svět, že dal svého jediného Syna, aby žádný, kdo v něho věří, nezahynul, ale měl život věčný. Vždyť Bůh neposlal svého Syna na svět, aby svět soudil, ale aby skrze něj byl svět spasen. Kdo v něho věří, není souzen. Kdo nevěří, již je odsouzen, neboť neuvěřil ve jméno jednorozeného Syna Božího. Soud pak je v tom, že světlo přišlo na svět, ale lidé si zamilovali více tmu než světlo, protože jejich skutky byly zlé. Neboť každý, kdo dělá něco špatného, nenávidí světlo a nepřichází k světlu,"

Modlitba je rozhovor s Bohem, kdo věří s Bohem si normálně povídá. Bůh je naším Otcem a my jsem Boží děti, a proto k Němu přicházíme v modlitbách, abychom s Ním měli společenství

  
Souhlasím, proto není možné vynechat druhé přikázání:  "Nezobrazíš si Boha zpodobením ničeho, co je nahoře na nebi, dole na zemi nebo ve vodách pod zemí. Nebudeš se ničemu takovému klanět ani tomu sloužit. Já jsem Hospodin, tvůj Bůh, Bůh žárlivě milující . Stíhám vinu otců na synech do třetího i čtvrtého pokolení těch, kteří mě nenávidí, ale prokazuji milosrdenství tisícům pokolení těch, kteří mě milují a má přikázání zachovávají." 
Nic ho neomlouvá před Bohem 

 
Citace z Písma je trochu jiná než uvádí kněz: 1 Pt 3,20-21
"kteří neuposlechli kdysi ve dnech Noemových. Tenkrát Boží shovívavost vyčkávala s trestem, pokud se stavěl koráb, v němž bylo z vody zachráněno jenom osm lidí. To je předobraz křtu, který nyní zachraňuje vás. Nejde v něm zajisté o odstranění tělesné špíny, nýbrž o dobré svědomí, k němuž se před Bohem zavazujeme – na základě vzkříšení Ježíše Krista"
KŘEST NEPŘINÁŠÍ SPÁSU, ALE OČIŠTĚNÍ NAŠICH HŘÍCHŮ NÁS ZACHRAŇUJE OD SMRTI.

 
Citace z Písma je trochu jiná než uvádí kněz: 1. Kor 10,1-5

"Chtěl bych vám připomenout, bratří, že naši praotcové byli všichni pod oblakovým sloupem, všichni prošli mořem, všichni byli křtem v oblaku a moři spojeni s Mojžíšem, všichni jedli týž duchovní pokrm a pili týž duchovní nápoj; pili totiž z duchovní skály, která je doprovázela, a tou skálou byl Kristus. A přece se většina z nich Bohu nelíbila; vždyť ‚poušť byla poseta jejich těly "
A Přece a Ale přesto je velký rozdíl. Nelíbili se Bohu, protože žili špatně, i když prošli křtem v oblaku  a moři!
Neznamená to, že se Bohu nelíbili i když udělali vše co měli. Ten rozdíl je v našich postojích a skutcích víry a ne na tom, koho si Bůh oblíbil.

Očistec neexistuje, ale to si můžete přečíst zde, co o tom praví Písmo svaté: Největší satanova lež

Proč to tu vše uvádím? Nemohu souhlasit s prohlášení, které Písmo ukazuje jinak a jsem proti překrucování Božího Slova, jak jsme si všimli, kněz Jaroslav Jan neuvádí citace z Písma svatého, ale své vlastní upravené.

76 komentářů:

  1. A zase porušování autorských práv. Nehledě na to, že se zdejší autoři ohánějí tím, že se blog věnuje výhradně Božímu Slovu. Zajímavé, jak se dá porušovat vše, co se hodí k nalezení pověstného klacku na pejska.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co se týče Desatera, to jsme tu už dostatečně probírali. Páter použil jednu z verzí, která Biblickou rozhodně nevylučuje. Takže opět celkem irelevantní a účelový článek s cílem vyvolat zlobu proti katolíkům. Jak Katolický Blesk. Spojte svoje redakce.

      AD "Přes to" - kontextově stejný význam jako "A přece" z ekumenického překladu
      A přece se většina z nich Bohu nelíbila; vždyť ‚poušť byla poseta jejich těly‘
      viz http://www.bibleserver.com/text/CEP/1.%20Korintsk%C3%BDm10

      Pozoruhodný blog, jak berou všecko pod mikroskop v bláhové naději, že jsou nejlepší z nejlepších. Hm hm.

      Vymazat
    2. add) Tomáš Pavel28. srpna 2012 23:01

      A zase porušování autorských práv. Nehledě na to, že se zdejší autoři ohánějí tím, že se blog věnuje výhradně Božímu Slovu. Zajímavé, jak se dá porušovat vše, co se hodí k nalezení pověstného klacku na pejska.
      ----------------
      Důlazem je že Jaroslav Jan překrucuje Boží Slovo, ale ten kdo je špatný jsem já. Vy jste to ani nečetl Tomáši, co? Jak je možné že někdo, kdo si říká služebník Boží se nedrží Božího Slova, ale překrucuje si citace, podle sebe?

      Upozorňuji, že nezasahuji do článku (je zde uveden tak jak byl vystaven na blogu Liturgické otázky), ani ho komerčně nevyužívám, mohu ho však kopírovat a přenášet (to Share — to copy, distribute and transmit the work http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/)

      Vymazat
    3. add) Tomáš Pavel28. srpna 2012 23:22

      A co se týče Desatera, to jsme tu už dostatečně probírali. Páter použil jednu z verzí, která Biblickou rozhodně nevylučuje. Takže opět celkem irelevantní a účelový článek s cílem vyvolat zlobu proti katolíkům. Jak Katolický Blesk. Spojte svoje redakce.

      AD "Přes to" - kontextově stejný význam jako "A přece" z ekumenického překladu
      A přece se většina z nich Bohu nelíbila; vždyť ‚poušť byla poseta jejich těly‘
      viz http://www.bibleserver.com/text/CEP/1.%20Korintsk%C3%BDm10

      Pozoruhodný blog, jak berou všecko pod mikroskop v bláhové naději, že jsou nejlepší z nejlepších. Hm hm.
      -----------------
      Nelze vynechat ani jedno z přikázání desatera a v článku je to nejdůležitější vynecháno, proto je všude plno ikon, klaní se sochám a podobně.

      Kdyby Jaroslav upozornil, že desatero v sobě má i tento příkaz o nezneobrazení Boha, tak mlčím, ale je zde záměrně to vynechané.....

      Vymazat
    4. Vynechané to není, ale Vy nechápete, co to je zobrazování/nezobrazování Boha. A vysvětlit jste si to nenechalo. Takže to už znova vysvětlovat nebudu.

      Vymazat
    5. O překrucování Bible už taky nebudeme polemizovat. Za svoji nechytrost si můžete samo a ne katolická věrouka.

      Vymazat
    6. add) Tomáš Pavel29. srpna 2012 17:23

      Vynechané to není, ale Vy nechápete, co to je zobrazování/nezobrazování Boha. A vysvětlit jste si to nenechalo. Takže to už znova vysvětlovat nebudu.
      ------------------
      Je to vynechané, když přijde nevěřící a přečte si vaše desatero, tak se nedozví co si Bůh myslí o zobrazování si Boha čímkoliv, jak na obraze (klekáním předtím) na kříži, jako sochu apod.... nechce, abychom měli jakýkoliv obraz Boha před svýma očima, chce, abychom Ho hledali a měli Ho ve svých srdcích, ale to se ten, kdo biblické desatero nezná u vás nedozví a to je porušením zrušením jednoho přikázání.

      Vymazat
    7. Jak můžete psát o operaci žlučníku, když ji neděláte? Jak můžete psát o katolické věrouce, když ji nepraktikujete? Zdravý rozum a zdravá logika jsou pojmy, které Vám asi nic neříkají, že?

      Vymazat
    8. Tomáši, ale pokud někdo zná věrouku aniž by ji praktikoval a nesouhlasí v Biblí tj, s Božím Slovem, tak je jasné, že někde je něco špatně a nedá se to srovnat s operaci žlučníku. Oba tábory tvrdí, že Boží Slovo je od Boha a věří mu, pak se však rozcházejí v tom, kdo jak to Boží Slovo dodžuje a v tom srovnání je možné. A věřím tomu, že katechismus má autor přečtený, proto ví co věrouka hlásá a co hlásá Písmo.
      KK

      Vymazat
    9. Jenže katolická věrouka nesedí pouze a jen podle vašich zvrácených výkladů Bible. Jinak sedí perfektně.

      Vymazat
    10. add) Tomáš Pavel30. srpna 2012 18:51

      Jenže katolická věrouka nesedí pouze a jen podle vašich zvrácených výkladů Bible. Jinak sedí perfektně.
      -----------------
      Takže desatero v Bibli je zvrácené? Berete Boha vůbec vážně? Vždyť vy jste teď popřel Boží Slovo, Nejde o výklad ale citaci veršů, kde je uvedeno desatero, otevřete si bibli a budete číst, jinak mi dokažte, že to tam není napsáno: cituji verše z Bible:
      Moj 5,6-21
      "Bůh vyhlásil všechna tato přikázání:
      1) „Já jsem Hospodin, tvůj Bůh; já jsem tě vyvedl z egyptské země, z domu otroctví. Nebudeš mít jiného boha mimo mne".
      2) Nezobrazíš si Boha zpodobením ničeho, co je nahoře na nebi, dole na zemi nebo ve vodách pod zemí. Nebudeš se ničemu takovému klanět ani tomu sloužit. Já jsem Hospodin, tvůj Bůh, Bůh žárlivě milující . Stíhám vinu otců na synech do třetího i čtvrtého pokolení těch, kteří mě nenávidí, ale prokazuji milosrdenství tisícům pokolení těch, kteří mě milují a má přikázání zachovávají."
      3) "Nezneužiješ jména Hospodina, svého Boha. Hospodin nenechá bez trestu toho, kdo by jeho jména zneužíval"
      4) "Pamatuj na den odpočinku, že ti má být svatý. Šest dní budeš pracovat a dělat všechnu svou práci. Ale sedmý den je den odpočinutí Hospodina, tvého Boha. Nebudeš dělat žádnou práci ani ty ani tvůj syn a tvá dcera ani tvůj otrok a tvá otrokyně ani tvé dobytče ani tvůj host, který žije v tvých branách. V šesti dnech učinil Hospodin nebe i zemi, moře a všechno, co je v nich, a sedmého dne odpočinul. Proto požehnal Hospodin den odpočinku a oddělil jej jako svatý"
      5) "Cti svého otce i matku, abys byl dlouho živ na zemi, kterou ti dává Hospodin, tvůj Bůh."
      6) "Nezabiješ."
      7) "Nesesmilníš".
      8) "Nepokradeš.
      9) "Nevydáš proti svému bližnímu křivé svědectví."
      10) "Nebudeš dychtit po domě svého bližního. Nebudeš dychtit po ženě svého bližního ani po jeho otroku ani po jeho otrokyni ani po jeho býku ani po jeho oslu, vůbec po ničem, co patří tvému bližnímu.“

      Máte snad jinou Bibli než ekumenický překlad s předmluvou kardinála Tomáška? řekněte, že to v ní není, a že se to neopakuje v 2 Mojžíšově 20 kapitole

      Vymazat
    11. Asi má, jinak by zjistitl, že v uvedené citaci desatera nebyla změněno ani slovíčko.
      Co to máte Tomáši za překlad Bible?
      KK

      Vymazat
    12. I Desatero zde bylo řešeno - neumíte si to najít v archívu?

      Vymazat
    13. add) Tomáš Pavel31. srpna 2012 13:04

      I Desatero zde bylo řešeno - neumíte si to najít v archívu?
      -------------
      To nevysvětluje, proč toto přikázání se veřejně v ŘKC neučí, a proč si lidé klekají před obrazy a sochami Ježíše (proč byly vůbec vyrobeny k uctívání?), když to Hospodin výsloveně zakázal.
      "Nezobrazíš si Boha zpodobením ničeho, co je nahoře na nebi, dole na zemi nebo ve vodách pod zemí. Nebudeš se ničemu takovému klanět ani tomu sloužit. Já jsem Hospodin, tvůj Bůh, Bůh žárlivě milující . Stíhám vinu otců na synech do třetího i čtvrtého pokolení těch, kteří mě nenávidí, ale prokazuji milosrdenství tisícům pokolení těch, kteří mě milují a má přikázání zachovávají."

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. add) Tomáš Pavel29. srpna 2012 17:25

      O překrucování Bible už taky nebudeme polemizovat. Za svoji nechytrost si můžete samo a ne katolická věrouka.
      -------------------
      Co bylo překrouceno na těchto verších, které nám nikdo od vás nedokázal vysvětlit?
      "Tehdy, řekne-li vám někdo: ‚Hle, tu je Mesiáš nebo tam,‘ nevěřte! Neboť vyvstanou lžimesiášové a lžiproroci a budou předvádět veliká znamení a zázraky, že by svedli i vyvolené, kdyby to bylo možné. Hle, řekl jsem vám to předem. Když vám řeknou: ‚Hle, je na poušti,‘ nevycházejte! ‚Hle, v tajných úkrytech,‘ nevěřte tomu! Neboť jako blesk ozáří oblohu od východu až na západ, takový bude příchod Syna člověka." Matouš 24,23-27

      Mesiáš Ježíš není nikde zde na zemi, ten teprve přijde, kdo tak však bude tvrdit, je lžimesiáš. Nebo tam čtete něco jiného? Co je na tom překrouceno, vždyť to máte také v Bibli.

      Vymazat
    2. Copak Vy někdy přijmete nějaké jiné vysvětlení než svoje vlastní? A odkdy?
      Ten verš nijak nesouvisí se Svátostí Oltářní, kterou ustanovil Kristus při poslední večeři. Tímto vlastním vyvětlením překrucujete Bibli do fantasmagorických významů a matete tak tisíce lidí, ktří se "díky" Vám nedozví plnou pravdu o Bohu. Co s takovými lidmi, kteří druhé vedou na zcestí, Bůh po smrti dělá, víte velmi dobře.

      Vymazat
    3. Tomáši, pokud někdo tvdrí, že v oplatku je Ježíš Mesiáš fyzicky, tak popírá to co řekl Ježíš o tom, že že nikde fyzicky nebude, a Jeho příchod "fyzický" bude patrný všem. Souhlasím s tím, že pokud řk tvrdí, že "oplatek" je mesiáš, tak podle Ježíše lže. Pokud se jedná jen o připomínku večeře Páně, tak není problém, i my takto slavíme večeři Páně, připomínáme si lámáním chleba a pitím vína Jeho památku, dokud On nepřijde. Pak již to nebude potřeba.Když Ježíš omluvil o svém těle, dodal k tomu:"Co dává život, je Duch, tělo samo nic neznamená. Slova, která jsem k vám mluvil, jsou Duch a jsou život." Jan 6,63 není možné to vytrhnout z celé kapitoly, ktdyž se to vztahuje právě k jezení Jeho těla a pití Jeho krve. Tento verš je jasným znamením, že nejde o fyzické tělo ale duchovní.

      Otázka na tělo Tomáši: Je nebo není fyzicky Ježíš přítomen (ve svém těle, jako Bůh jako Mesiáš) v Eucharistii?

      KK

      Vymazat
    4. Vaše zvrácené objasňování Písma znám už rok. Šetřete eergii a klávesnici.

      Vymazat
    5. add) Tomáš Pavel30. srpna 2012 18:41

      Vaše zvrácené objasňování Písma znám už rok. Šetřete eergii a klávesnici.
      --------------
      Tento blog není rok a bratr KK sem chodí poslední snad 3 měsíce, nemyslím že déle, tak nevím proč ho takto odbýváte?

      Proč jste mu neodpověděl? Je Mesiáš fyzicky přítomen v oplatku nazvaném Eucharistie? Proč se mluví o druhém příchodu, když podle učení ŘK je tu denodenně přítomen? Proč nám Ježíš lhal? Nebo snad lže někdo jiný?

      "Tehdy, řekne-li vám někdo: ‚Hle, tu je Mesiáš nebo tam,‘ nevěřte! Neboť vyvstanou lžimesiášové a lžiproroci a budou předvádět veliká znamení a zázraky, že by svedli i vyvolené, kdyby to bylo možné. Hle, řekl jsem vám to předem. Když vám řeknou: ‚Hle, je na poušti,‘ nevycházejte! ‚Hle, v tajných úkrytech,‘ nevěřte tomu! Neboť jako blesk ozáří oblohu od východu až na západ, takový bude příchod Syna člověka." Matouš 24,23-27

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    7. Tak přes 3/4 roku - hlavně mne uhánějte o každé slovíčko. Eucharistii jsme řešili, tak nevím, proč to točit zas dokola. Na co pak máte archív? Pro kočku?

      Vymazat
    8. add) Tomáš Pavel31. srpna 2012 13:02

      Tak přes 3/4 roku - hlavně mne uhánějte o každé slovíčko. Eucharistii jsme řešili, tak nevím, proč to točit zas dokola. Na co pak máte archív? Pro kočku?
      ---------------
      Protože to chci od Vás vidět napsané, zda Ježíš Mesiáš, je fyzicky přítomen v Eucharistii, zda tomu opravdu takto věříte i když Ježíš nabádal, abychom tomu nevěřili? Koho chcete poslouchat Řím nebo Ježíše? Kdo má pravdu, Řím nebo Ježíš?

      "Tehdy, řekne-li vám někdo: ‚Hle, tu je Mesiáš nebo tam,‘ nevěřte! Neboť vyvstanou lžimesiášové a lžiproroci a budou předvádět veliká znamení a zázraky, že by svedli i vyvolené, kdyby to bylo možné. Hle, ŘEKL JSEM VÁM TO PŘEDEM. Když vám řeknou: ‚Hle, je na poušti,‘ nevycházejte! ‚Hle, v tajných úkrytech,‘ nevěřte tomu! Neboť jako blesk ozáří oblohu od východu až na západ, takový bude příchod Syna člověka." Matouš 24,23-27

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jste mne vytočili, že jsem se přehlíd. Jste zkátka to, co jste. Živočichové urážející nejen Boha, ale i kněze. Tak se páter spletl - a CO? Vám se nikdy nestal v nějakém článku překlep??? Slušný člověk by ho na překlep upozornil a páter by to jistě opravil. Já po něm všechno nestačím zkontrolovat a opravit - jasné???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A končím s vámi veškeré diskuze, které nikam needou. Ještěže máme tu dobrou a poctivou katolicku věrouku. Deo gratias za KKN Františka kardinála Tomáška, kterýžto, coby zasloužilý kardinál, stoprocentně sídlí v Nebi za všechny duše, které katechismem přivedl k Bohu. Věřím, že již dlouho pěje s anděly před Bohem ALLELUJA.

      Vymazat
    2. add) Tomáš Pavel28. srpna 2012 23:37

      Tak jste mne vytočili, že jsem se přehlíd. Jste zkátka to, co jste. Živočichové urážející nejen Boha, ale i kněze. Tak se páter spletl - a CO? Vám se nikdy nestal v nějakém článku překlep??? Slušný člověk by ho na překlep upozornil a páter by to jistě opravil. Já po něm všechno nestačím zkontrolovat a opravit - jasné???
      -----------------
      Byl jste pozván na vyhánění démonů či uzdravení nemocného, tak co přijdete? Pokud Vám nesedí dnešní den 29.8.2012 v 17.15 v Ostravě u nádraží střed, tak přijeďte do Kopřivnice dne 8.9 v 14.00 hod u kostela sv. Bartoloměje, přiveďte si svého nemocného, či posedlého (aby jste mne nenařknul z podvodu, proto si přiveďte někoho o kom víte, že je nemocný či posedlý), ať Bůh sám ve svém Synu zjeví, zda lžu nebo mluvím pravdu. Nebude to porvné ani naposledy, kdy v Ježíšově jméně bude člověk oslobozen, či uzdraven, protože Bůh je věrný a svá zaslíbení v Bibli plní. V tom je má víra v oží Slovo neoblomná, protože to vidím na vlastní oči...

      - k těm překlepům: já osobně občas upozorňuji, ale žádná náprava se nekoná, komentář není vidět, a v článku to zůstane jak to napsal, Jaroslav byl mnou upozorňován několikrát, ale nestojí o to verš, či odkaz dá do správné citace... proto volím můj blog k upozorňení, že se to děje (na blogu, který říká jak se drží Boha, ale překrucuje Jeho slovo), však jste si všimnul v komentářích, že na to upozorňuji, že verše nesedí s tím co je v Bibli, své komentáře jste k tomu raději smazal. Mohu si dát práci a najít všechny nesrovnalosti a veřte, že v každém článku najdu alespoň jednu.

      Takže není to, že by se Jaroslav jednou spletl, plete se opravdu na 90% v každé citaci verši, buď nesedí s tím co v Bibli je, nebo se jedná o odkaz, který s článkem nemá nic společného (nebo-li špatný odkaz, ale kdo by to zkoumal a díval se do Bible). Asi nejste zvyklí, že někdo čte článek a na odkazy se podívá rovnou do Písma, zda je to tak jak to ten dotyčný píše? Já to tak činím i při kázáních, vše srovnávám s Božím Slovem. Bibli mám stále u sebe.

      Mám si tedy Tomáši dát tu práci a všechny nesrovnalosti vůči Písmu na blogu Liturgické otázky zde uvěřejnit, aby jste viděl, že nelžu?




      Tak co přijímáte moji nabídku? Pokud jsem lhář a neznaboh, usvědčíte mne, pokud je jak tvrdím Ježíš v mém srdci za mého Spasitele , Pána a Kráále, tak uvidíte Jeho jednání na vlastní oči. Rukavice je hozená

      Vymazat
    3. "Mám si tedy Tomáši dát tu práci a všechny nesrovnalosti vůči Písmu na blogu Liturgické otázky zde uvěřejnit, aby jste viděl, že nelžu?"

      Tím nejen totálně porušíte autorská práva, ale nic nedokážete. Za Vaše zkažené (ne)chápání Písma nenese katolická věrouka žádnou odpovědnost.

      Vymazat
    4. add) Tomáš Pavel29. srpna 2012 17:28

      "Mám si tedy Tomáši dát tu práci a všechny nesrovnalosti vůči Písmu na blogu Liturgické otázky zde uvěřejnit, aby jste viděl, že nelžu?"

      Tím nejen totálně porušíte autorská práva, ale nic nedokážete. Za Vaše zkažené (ne)chápání Písma nenese katolická věrouka žádnou odpovědnost.
      -------------------------------
      Ale Tomáši, budu přesně dělat, co povoluje Váš blog: (to Share — to copy, distribute and transmit the work http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/)
      Okopíruji to, ať to mohu sdílet, a pak jen uvedu citace z Bible jak je to doopravdy. Ani katolická věrouka nemá právo si upravovat Bibli, to dělají Jehovisté, ale že by Ježíšova církev?

      Nemám problém, si tu práci udělat, a budu sdílet rozdíly v Písmu, tak bude vidět, že opravdu nelžu a nejde o zkažené chápání Písma, ale o překlrucování Božího Slova

      Uznejte, že Jaroslav Jan nepoužívá ve článcích Písmo svaté, ale upravené citace z jiných knih, a pak pochopíme, proč se verše tak liší a já dám pokoj.

      Ale Vy mne zde na mém blogu napadáte, že překrucuji Písmo, aniž by jste podal jediný důkaz, protože citace sedí s tím, co je v Bibli, za to já ukazuji, že ten kdo překrucuje Písmo je kněz na svém blogu a vždy uvedu správnou citaci, kdo tedy z nás dvou porušuje autorská práva Boha?

      Vymazat
    5. Licence má více částí - hlavně šíření se stejným záměrem = šíření katolické věrouky. Já vím, že nemáte problém porušovat, co se dá, jen když uděláte zase nějaký drb o katolické církvi a ve vlastních očích a v očích svých nohsledů stoupnete v ceně. To přece není na tomto blogu plém ohavností před Hospodinem nic nového.

      Vymazat
    6. Tomáši jukl jsem se na ty licenční podmínky, a je dovoleno je kopírovat, a pokud jsou zde ukázány verše, které článek překroutil, zda záměrně či ne nezjistíme, ale v originálu to tam opravdu je. Nejde o drb, ale o to, že někdo neuvádí verše tak jak jsou v BIBLI a proč?
      NIKDO NEMÁ PRÁVO MĚNIT VERŠE Z BIBLE ANI KNĚZ, nemyslíte?
      KK

      Vymazat
    7. Tak čtete dost špatně.

      Vymazat
    8. NIKDO NEMÁ PRÁVO MĚNIT VERŠE Z BIBLE ANI KNĚZ, nemyslíte?

      Souhlasím a již poněkolikáté navrhuji právě z tohoto důvodu smazat komplet celý tento blog.

      Vymazat
    9. add) Tomáš Pavel30. srpna 2012 18:50

      NIKDO NEMÁ PRÁVO MĚNIT VERŠE Z BIBLE ANI KNĚZ, nemyslíte?

      Souhlasím a již poněkolikáté navrhuji právě z tohoto důvodu smazat komplet celý tento blog.
      ------------------
      Kdo překrucuje verše z Bible je Jaroslav Jan na svém blogu Liturgické otázky, nevím proč to tvrdíte o mém blogu, když zde jssou ucedené citace z Bible, tak jak je tam i najdete, což se nedá hovořit o Vašem knězi např.:

      citace z Liturgických otázek: http://liturgickeotazky.blogspot.cz/2012/08/saty-prozradi-cloveka.html#.UD_JM1Ju69t
      ---I Petr 3,3-4 po ženách: „Když se zdobíte, nesmí to být jen navenek: že byste si dělaly umělé účesy vlasů, věšely na sebe zlaté šperky a oblékaly si nádherné šaty. Spíše se má krášlit srdce ozdobami nepomíjejícími: dobrotou a tichostí ducha. Tohle má u Boha cenu!“
      Ve Starém zákoně je v knize Deuteronomium, 22,3: „Žena na sebe nevezme, co patří muži, a muž neobleče, co nosí žena. Hospodin, tvůj Bůh, má v ohavnosti každého, kdo to činí.“ ---

      Správně verš z Bible zní: 1 Petrova 3,3-4 "Pro vás se nehodí vnější ozdoba – splétat si vlasy, ověšovat se zlatem, střídat oděvy – nýbrž to, co je skryto v srdci a co je nepomíjitelné: tichý a pokojný duch; to je před Bohem převzácné."

      Deuteronomium 22,3 zní:
      "Stejně naložíš s jeho oslem, stejně naložíš s jeho pláštěm, stejně naložíš s každou ztracenou věcí svého bratra, která se mu ztratila a tys ji nalezl. Nesmíš být netečný."

      Proč to má kněz jinak než je to v Bibli? Opakuji lžete, když mne napadáte, že překrucuji verše z Bible, to dělá Váš kněz. Vždy mne můžete zkontrolovat s Pímem, tak jak to činím já u Vás.

      Mé citace jsou ryzí verše z Bible. Ty nejdou překroutit, pokud jsou stejné jak je najdete v Bibli, ale to co nacházím na webu kněze Jaroslava Jana mne vytáčí, protože vyloženě lže, když uvádí verš, který v bibli není nebo je jinak s jiným významem, než je doopravdy v Písmu svatém. Ať konečně začne používat ke svým článkům Bibli, nebo si kontroluje verše které uvádí, protože 90%-95% nesedí s tím, co v Bibli je.

      Nenajde mnou uvedený verš z Bible s pozměněným významem, ani jeden. Vždy je, tak jak je v Bibli a pokud je z jiného překladu (bez změny významu) vždy uvedu.

      Nemůžete někoho nařknout, když je jásně dokazatelné, že vše je "košér" tak nechápu proč se o to snažíte, já mohu dokázát na několika příkladech hned o překrucování Písma Jaroslavem Janem, Vy nenajdete jediný mnou překroucený na tomto webu (už dávno by jste si na mne zgustnul, kdyby jste našel takový verš).

      Vymazat
    10. Ten slovní průjem. Kdo to má číst?

      Vymazat
    11. Trochu Vám to profiltruji, zajímá mne odpověď na tuto otázku:
      Proč to má kněz jinak než je to v Bibli? Opakuji lžete, když mne napadáte, že překrucuji verše z Bible, to dělá Váš kněz. Vždy mne můžete zkontrolovat s Pímem, tak jak to činím já u Vás.
      KK

      Vymazat
    12. To si vyřiďte laskavě mezi sebou. Já nejsem jeho prostředník. Nehledě na to, že šlo o běžný textový překlep, který jsem velmi snadno opravil (šlo o opravu překlepnutí čísel 2 a 1), zatímco Vy svoje překlepy neopravujete a tvrdě je vydáváte za pravdy, dokonce za Boží, ač jsou v 99% z Vaši hlavy.

      Vymazat
    13. ADD) Tomáš Pavel31. srpna 2012 12:47

      To si vyřiďte laskavě mezi sebou. Já nejsem jeho prostředník. Nehledě na to, že šlo o běžný textový překlep, který jsem velmi snadno opravil (šlo o opravu překlepnutí čísel 2 a 1), zatímco Vy svoje překlepy neopravujete a tvrdě je vydáváte za pravdy, dokonce za Boží, ač jsou v 99% z Vaši hlavy.
      --------------
      Překlepy v číslech odkazů jsou pochopitelné a stávají se, ale překroucený celý verš, než jak skutečně je v Bibli se nesmí stát, a už vůbec ne knězi.

      Vymazat
  5. "Co praví o mši svaté, nebo-li o společných shromážděních Božího lidu?"

    Holé ignorantství plést si lékařské sympozium s hrstkou chirurgů u stolku s kávou po operaci apendixu! Plést si zpřítomnění Kristovy oběti se schůzí!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. add) Tomáš Pavel28. srpna 2012 23:53

      "Co praví o mši svaté, nebo-li o společných shromážděních Božího lidu?"

      Holé ignorantství plést si lékařské sympozium s hrstkou chirurgů u stolku s kávou po operaci apendixu! Plést si zpřítomnění Kristovy oběti se schůzí!!!
      --------------------------------------------------
      Byl jste někdy na jiném shromáždění než na mši? Už jste viděl tisíce lidí milující jen Ježíše? Nidky jste nebyl na Bohoslužbách jinde než v řk, proto vůbec netušíte o čem mluvíte, protože kde se dva nebo tři sejdou ve jménu Ježíš On je uprostřed nich, a je-li hlavou církve tak už jen ti dva či tři jsou církev, takto mluví Písmo.

      A proto přijměte moji výzvu:

      Byl jste pozván na vyhánění démonů či uzdravení nemocného, tak co přijdete? Pokud Vám nesedí dnešní den 29.8.2012 v 17.15 v Ostravě u nádraží střed, tak např. přijeďte do Kopřivnice dne 8.9 v 14.00 hod u kostela sv. Bartoloměje, přiveďte si svého nemocného, či posedlého (aby jste mne nenařknul z podvodu, proto si přiveďte někoho o kom víte, že je nemocný či posedlý), ať Bůh sám ve svém Synu zjeví, zda lžu nebo mluvím pravdu. Nebude to porvné ani naposledy, kdy v Ježíšově jméně bude člověk oslobozen, či uzdraven, protože Bůh je věrný a svá zaslíbení v Bibli plní. V tom je má víra v oží Slovo neoblomná, protože to vidím na vlastní oči...
      Nebo si určete svůj termín, své místo a přiveďte své lidi, Bůh se přiznává k těm, co mu bezmezně věří, co řekl a co zaslíbil. Nebojím se konfrontace a Vy?

      Tak co přijímáte moji nabídku? Pokud jsem lhář a neznaboh, usvědčíte mne, pokud je jak tvrdím Ježíš v mém srdci za mého Spasitele , Pána a Krále, tak uvidíte Jeho jednání na vlastní oči a uznáte, že Ježíš je živý a činí skrze své děti, to co zaslíbil. Rukavice je hozená

      Vymazat
    2. Ale pochopitelně že byl. Já vím, co říkám. Nepleťte se.

      Vymazat
    3. Co se týče nabídky, tu budu řešit výhradně interně přes email.

      Vymazat
    4. add) Tomáš Pavel29. srpna 2012 17:21

      Co se týče nabídky, tu budu řešit výhradně interně přes email.
      -------------
      Nebojím se konfrontace, protože ten který je ve mne (Ježíš) je mocnější než ten který je ve světě (ďábel), a vše mám dělat na světle, ale toužíte-li po soukromí, napište mi na email hledampravduoBohu@seznam.cz, však ho znáte, už jste mi psal, a řekněte zda přijedete, nebo určíte jiný čas a místo.

      Vymazat
    5. Nebudu skákat podle Vašeho pískání.

      Vymazat
    6. add) Tomáš Pavel30. srpna 2012 8:46

      Nebudu skákat podle Vašeho pískání.
      -----------
      Chápu-li to dobře, tak couváte z konfrontace, které já se nebojím, protože ten kdo bude činit ty zázraky nejsem já, ale Ježíš?

      Dobře stejnou nabídku dostanete emalilem. Jen dofám, že necouvnete strachy, že by se dokázalo, že Ježíš je živý a opravdu naplňuje své slovo.

      Vymazat
    7. Já přece nikam necouvám - klidně si tu do komentáře napište svoje plné jméno, adresu a telefon. Já bych to tedy veřejně nedoporučoval, ale když myslíte, že to je takhle lepší…

      Vymazat
    8. Jsem zvědavý na Vaše pravé jméno, a na místo, kde chodíte na mši, tak proč to tedy neuděláte. O vás na webu a o Jaroslavovi nelze nic zjistit, ale o autorovi blogu jsem si již pozjišťoval, kde bydlí i kdo je, stačilo pár kliků na internetu, zas tak moc se neskrývá.

      A veřejné vymítání a uzdravování prospěje slávě Boží, tak proč to neudělat veřejně? Ježíš udravuje i dnes a zázračně, jsem toho svědkem docela často.

      Co tak to udělat na Vaši půdě, ve Vašem městě a místě kde určíte? Budu-li moc přijedu jistě a věřím, že i autor blogu, protože kdyby ne, udělá ze sebe lháře a o to mu nejde.
      KK

      Vymazat
    9. Tak musí nejprve přestat lhát o Janu Husovi. Pak teprve uznám, že nelže. Co se týče identity - Vy tak máte co mluvit s tím seznamem cézet. (((o:

      Vymazat
    10. add) Tomáš Pavel31. srpna 2012 12:51

      Tak musí nejprve přestat lhát o Janu Husovi. Pak teprve uznám, že nelže. Co se týče identity - Vy tak máte co mluvit s tím seznamem cézet. (((o:
      ------------
      ŘKC se veřejně omluvila za upálení Jana Husa, to je doznání samo o osbě.

      Vymazat
  6. Dnes se asi nesejdeme, zatím jste nepotvrdil svoji účast Tomáši, tak očekávám reakci na toho 8.9. v Kopřivnici, nebo nabídku Vašeho termínu, času a místa.
    Ve jménu Ježíš bude uzdraven Vámi dovedený nemocný, nebo posedlý bude v jménu Ježíš osvobozen, tak jak praví Písmo. Žádal jste konfrontaci, já ji přijímám, kdo bude jednat je Bůh, já jen plnit Jeho nařízení:
    "Kdo uvěří a přijme křest, bude spasen; kdo však neuvěří, bude odsouzen.Ty, kdo uvěří, budou provázet tato znamení: Ve jménu mém budou vyhánět démony a mluvit novými jazyky;budou brát hady do ruky, a vypijí-li něco smrtícího, nic se jim nestane; na choré budou vzkládat ruce a uzdraví je.“Když jim to Pán řekl, byl vzat vzhůru do nebe a usedl po pravici Boží.

    (Protože Bůh potvrzuje své Slovo znameními, halelujah)

    Oni pak vyšli, všude kázali; a Pán s nimi působil a jejich slovo potvrzoval znameními. " Marek 16,16-20

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ani nebudu potvrzovat veřejně v komentářích - viz můj předchozí komentář.

      Vymazat
    2. add) Tomáš Pavel29. srpna 2012 17:21

      A ani nebudu potvrzovat veřejně v komentářích - viz můj předchozí komentář.
      --------------
      Opakuji nebojím se konfrontace, ten kdo to činí je Bůh skrze Ježíše, proto to mohu oznámit veřejně, oslavuje se Bůh ne já, ale klidně pište email a dejte své rozhodnutí, zda přijímáte moji nabídku.

      Vymazat
    3. Očekával jsem email, ve kterém se mi alespoň představíte. Nic takového mi nepřišlo. S pochybnými anonymy porušujícími vlastní pravidla nekomunikuji. Nejsem hej ani počkej, abyste mi psali nějakou veřejnou pozvánku den dopředu a pak jásali, jak jsem neseriozní, že jsem ji nepřijal. I když . neserriozní jednání s neserioznmi protějšky nepovažuji za něco špatného nebo dokonce hříšného.

      Apropo - Bůh se oslavuje, jak uzná za vhodné a za dobré a není nijak závislý např. na oslech.

      Vymazat
    4. Čtu-li správěně, že máte napsat email Vy Tomáši, tak pokud jste to udělal, a představil se, určitě Vám autor odpoví, ale proč to neudělat věřejně, mne to také zajímá, proč se bojíte otevřené konfrontaci? Domluvme se zde na blogu, ať vidíme všichni jak Bůj jedná a zda je pravda, že Ježíš je stejný jako za dob učedníků, já tomu věřím.
      KK

      Vymazat
    5. proč se bojíte otevřené konfrontaci?

      Řekl bych že se tady bojí někdo jiný mi napsat email a odkrýt anonymitu. To mne máte vážně za takovou naivku, že se poženu někam do Ostravy nebo kam ještě a tam pak zjistím, že jsem naletěl na nějakou pořádnou internetovou kachnu?

      Vymazat
    6. add) Tomáš Pavel30. srpna 2012 18:46

      proč se bojíte otevřené konfrontaci?

      Řekl bych že se tady bojí někdo jiný mi napsat email a odkrýt anonymitu. To mne máte vážně za takovou naivku, že se poženu někam do Ostravy nebo kam ještě a tam pak zjistím, že jsem naletěl na nějakou pořádnou internetovou kachnu?
      -------------------
      Člověk, který patří Ježíši a On je Jeho Pánem si nedovolí lhát, to by byla nejen veřejná lež, že někam přijdu a pak tam nebudu, ale hlavně by šlo o lež Duchu svatému, a to je neodpistitelné, proto se nemusíte bát. Mé slov je Ano, ano a Ne, ne. I já Vám věřím, když tvrdíte, že Vaším jediným Bohem Je Ježíš, že když někam přijdete a já tam mám dojít, tak tam budete, nepodezírám Vás, křesťané přece nelžou, a oba se považujeme za křesťany.
      Přece nestojím o veřejnou internetovou kachnu, nejsem blázen, aby mne usvědčila ze lži, jsem služebník Pána Ježíše Krista a za svým slovem si stojím

      Vymazat
    7. Ti, kdo sledovali tuto konverzaci jsou možná zvědaví, zda se nám povedlo sejít se prokázat, zda Bůh uzdravuje a osvobozuje skrze své Boží děti, nebo k tomu vyvolil "jen pomazané exorcisty z řad ŘKC" musím konstatovat, že pan Tomáš ač celou dobu byl vyzýván, aby si dovedl člověka o kterém ví, jak je nemocen (i duševně) a může tak dokázat moji lež či pravdu, tak naposlední chvíli couvnul, bál se konfrontace a pozval mne jen na pouť a mši na "teologické plácání" o tom, proč Bůh není schopen dostát svému Slovu "Kdo uvěří a přijme křest, bude spasen; kdo však neuvěří, bude odsouzen.Ty, kdo uvěří, budou provázet tato znamení: Ve jménu mém budou vyhánět démony a mluvit novými jazyky; budou brát hady do ruky, a vypijí-li něco smrtícího, nic se jim nestane; na choré budou vzkládat ruce a uzdraví je.“ Marek 16,16-17

      Vymazat
  7. " Upozorňuji tento blog neprezentuje učení žádné křesťanské denominace, ale Boží Slovo.

    Verše které zde používám jsou citace z ekumenické Bible, pokud neuvedu jinak, nejde nikdy o můj výklad, ale citace tak jak jsou v Bibli, můžete si to vždy ověřit."

    Kde Boží Slovo uvádí, že byl Hus upálen katolickou církví? Žádám jasný odkaz na Bibli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. add) Tomáš Pavel29. srpna 2012 17:29

      " Upozorňuji tento blog neprezentuje učení žádné křesťanské denominace, ale Boží Slovo.

      Verše které zde používám jsou citace z ekumenické Bible, pokud neuvedu jinak, nejde nikdy o můj výklad, ale citace tak jak jsou v Bibli, můžete si to vždy ověřit."

      Kde Boží Slovo uvádí, že byl Hus upálen katolickou církví? Žádám jasný odkaz na Bibli.
      -----------
      Tomáši už jste na to dostal odpověď, toto není v Písmu, a nikdy nebylo tvrzeno, že se jedná o citát z Bible, tak nechápu Vaši otázku, jde o historickou událost, která je v několika kronikách zapsána jako: církevní soud odsoudil Husa k upálení a předala ho světské instituci,která vykonala rozsudek (jako upálení Johanky z Arku).

      Odpovězte mi teď Vy, kdo ukřižoval Ježíše, židé nebo římané?

      Vymazat
    2. Potom článek o upálení Husa rovněž porušuje ustanovení
      "Upozorňuji tento blog neprezentuje učení žádné křesťanské denominace, ale Boží Slovo."
      Nevím, proč bych měl odpovídat někomu, kdo si dělá z vlastních pravidel hokejové hřiště a bolgu o Božím Slově drbárnu obrácenou proti katolické církvi.

      Vymazat
    3. Měl jsem Vás Tomáši za inteligentního člověka, který nemá problém odpovídat, aby ukázal že ten druhý to vidí špatně, ale asi jsem Vás přecenil, hájíte něco o čem nechcete ani diskutovat.

      Odpovím já: Ježíše ukřižovali římané, a proto není možné tvrdit, že to udělali židé a ti kdo tak tvrdí lžou, nemyslíte? Každý křesťan, který bude tvrdit, že Ježíše ukřižovali židé (zákoníci a farizeové) tak valstně lže.
      KK

      Vymazat
    4. Neznám jediný rozumný důvod, proč bych měl, kdykoli si někdo zamane a pískne, diskutovat. Vy ano?

      Vymazat
    5. add) Tomáš Pavel30. srpna 2012 18:37

      Neznám jediný rozumný důvod, proč bych měl, kdykoli si někdo zamane a pískne, diskutovat. Vy ano?
      ----------------
      Víte Tomáši diskuze je od slova diskutovat, pokud je položena otázka, tak odpovědět. Jinak nemá cenu chodit do diskuze, když nestojíte o sdílení názorů, ale každého jen ignorovat a napadat.

      KK prosím omluv neomalenost našeho římskokatolického návštěvníka, on prostě takový je, nechť mu to Bůh nepočítá za hřích.

      Vymazat
    6. Nevím nic o tom, že by svoboda volby neodpovídat na neomalené otázky měla sama být neomaleností. Vy ano?

      Vymazat
    7. P.S.
      Pokud čtu dobře - nevím, že by slovo "Okomentovat" znamenalo diskuzi. Já píši pod článek komentář, ať si ho každý přebere, jak chce. A pokud chce někdo se mnou diskutovat, tak ať se laskavě vystříhá ataků na katolickou církev, její věrouku a bezuzdné a ničm nepodložené ostouzení, že má na svědomí Jana Husa.

      Vymazat
    8. Já mám jen pocit, že odpověď nemáte, proto se odpovědi vyhýbáte a netoužíte po diskuzi, který´á by nás mohla usvědčit, že se mýlíme.

      Učení, že Ježíše ukřižovali židé je chybné, byli to římané, kteří Ho na popud židů ukřižovali, tak jako světská moc upálila Husa na popud církve.

      Nezlobte se na mne, ale pokud někdo vydává překroucené citace veršů jako kněz Jaroslav Jan za Písmo svaté a přitom v Písmu je to jinak, tak je to popření Ježíše a Jeho Slova a lže, pokud lže služebník ŘKC tak ho tak učí právě věrouka ŘKC a proto nemůže patřit Ježíši, který varoval před těmi, kdo by jen písmenko zmněil v Zákonu a Jeho Slově. Kdyby skutečně této církve byl hlavou Ježíš, bázeň by vám nedovolila ignorovat Jeho slovo a záměrně ho překrucovat ve svých citacích. Byli jste usvědčení ze lži a přesto furt tvrdíte, že to tak není?

      Proč se papež Jan Pavel II omluvil za upálení Jana Husu, když ho církev podle Vás nenechala upálit?
      KK

      Vymazat
    9. A co mi do Vašich soukromých pocitů je? Řeknete mi? Nehledě na to, že patrně čtete moje komentáře se zavřenýma očima - na tuto otázku jsem totiž už dávno reagoval. Tak si laskavě odpověď najděte.

      Vymazat
    10. add) Tomáš Pavel31. srpna 2012 12:55

      A co mi do Vašich soukromých pocitů je? Řeknete mi? Nehledě na to, že patrně čtete moje komentáře se zavřenýma očima - na tuto otázku jsem totiž už dávno reagoval. Tak si laskavě odpověď najděte.
      ----------
      Jo vzpomínám si, Jan Pavel II je vlastně podle Vašich slov heretik, proto s ním nesouhlasíte a nepřijímáte ani to, že se omluvil za celou ŘKC za upálení Jana Husa. Tak ať to Benedikt odvolá. Nebo to také není ten správný katolík?

      Vymazat
  8. Bože, prosím, omluv neomalenost autorů blogu, kteří svévolně překrucují Tvoje Slovo a ostouzejí Tvoji Církev, oni prostě takoví jsou. Nepočítej jim to za hřích. Amen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomáši, kdo překrucuje Boží Slovo bylo prokázáno jasně a to byl Jaroslav Jan na svém blogu, proto by jste měl prosit za něj a ne za autora tohoto blogu, protože to co zde cituje sedí s Písmem svatým na puntík, narozdíl od kněze, jenž překrucuje Boží Slovo na svém blogu a tím dělá z Boha lháře, který byl usvědčen právě tímto Písmem, že jeho citace jsou překroucené!!
      Neútočí na církev živého Boha, ale na náboženskou organizaci, která svoji věroukou popírá Boží Písmo.
      KK

      Vymazat
    2. Pokud máte na mysli (po kolikáté to už píšu?) "důkazy", které jsou v rozporu se zdravým, logickým úsudkem, pak máte pochopitelně pravdu. Ale jen tu svoji vlastní = uzavřenou, takže v podstatě jde o gheto. Zatímco okolo toho vašeho gheta existují lidé, kteří si zdravého, logického ůsudku váží coby Božího daru. Vaše "vysvětlení" a "důkazy" se pohybují ve 2D (graficky řečeno), zatímco katolická věrouka obsahuje 3D v té nejlepší možné kvalitě. Že 3D nestačí na mnohem více rozměrnou Boži realitu neznamená, že je horší, než 2D, které se stále snažíte protlačit na úkor zdravého rozumu a logického úsudku. Potom je zcela evidentní, že střet úhlů pohledu 2D a 3D mohou na sebe vzájemně působit jako urážející jeden druhého. A přitom stačí velice málo - přejít na 3D.

      (Příměr v rovinách grafiky je pochopitelně nedokonalý jako kterýkoliv jiný.)

      Vymazat
    3. "Co dává život, je Duch, tělo samo nic neznamená. Slova, která jsem k vám mluvil, jsou Duch a jsou život." Jan 6,63
      "„Pane, ke komu bychom šli? Ty máš slova věčného života. A my jsme uvěřili a poznali, že ty jsi ten Svatý Boží.“ Jan 6,68-39

      Vymazat
    4. Nechápete?
      "Amen, amen, pravím vám, kdo slyší mé slovo a věří tomu, který mě poslal, má život věčný a nepodléhá soudu, ale přešel již ze smrti do života." Jan 5,24

      Vymazat
  9. Ti, kdo sledovali tuto konverzaci jsou možná zvědaví, zda se nám povedlo sejít se prokázat, zda Bůh uzdravuje a osvobozuje skrze své Boží děti, nebo k tomu vyvolil "jen pomazané exorcisty z řad ŘKC" musím konstatovat, že pan Tomáš ač celou dobu byl vyzýván, aby si dovedl člověka o kterém ví, jak je nemocen (i duševně) a může tak dokázat moji lež či pravdu, tak naposlední chvíli couvnul, bál se konfrontace a pozval mne jen na pouť a mši na "teologické plácání" o tom, proč Bůh není schopen dostát svému Slovu "Kdo uvěří a přijme křest, bude spasen; kdo však neuvěří, bude odsouzen.Ty, kdo uvěří, budou provázet tato znamení: Ve jménu mém budou vyhánět démony a mluvit novými jazyky; budou brát hady do ruky, a vypijí-li něco smrtícího, nic se jim nestane; na choré budou vzkládat ruce a uzdraví je.“ Marek 16,16-17

    Vyzval mne ke konfrontaci, ale pak se zalekl, protože mi nevadilo kamkoliv přijet, pokud by si přivedl toho, kdo měl být uzdraven nebo osvobozen.

    OdpovědětVymazat

Prosíme o respektování názorů ostatních diskutujících a dodržování pravidel slušného chování.
(Upozorňuji: tento blog neprezentuje učení žádné křesťanské denominace, ale Boží Slovo.)