čtvrtek 19. dubna 2012

Zjevení panny Marie v La Salettě

Zjevení Panny Marie v La Salettě



”Jestliže můj lid neposlechne, budu nucena uvolnit paži svého Syna. Je tak silná a tak těžká, že ji nemohu udržet... Jak dlouho jsem trpěla za vás! Nemá-li vás můj syn opustit, musím ho neustále naléhavě prosit. Ale vy si toho nevšímáte. Nezáleží na tom, jak se budete modlit, nezáleží na tom, jak dobře jednáte. Nikdy nebudete schopni nahradit mi, co jsem pro vás vytrpěla. Dala jsem vám šest dnů na práci, sedmý den jsem si vymínila pro sebe, ale nikdo mi ho nechce dát. ”
http://www.verite.cz/cs/la-saletta

1)  Dala jsem vám šest dnů na práci, sedmý den jsem si vymínila pro sebe, ale nikdo mi ho nechce dát. 

 Zjevení se tu zde postavilo na úroveň Boha, vlastně řeklo nepřímo, jsem "bůh"
"A není divu, vždyť sám satan se převléká za anděla světla;" 2.Korintským 11,14

Je psáno:  Exodus 20,1-3 a 8-11 
"Bůh vyhlásil všechna tato přikázání: „Já jsem Hospodin, tvůj Bůh; já jsem tě vyvedl z egyptské země, z domu otroctví. Nebudeš mít jiného boha mimo mne."
"Pamatuj na den odpočinku, že ti má být svatý. Šest dní budeš pracovat a dělat všechnu svou práci. Ale sedmý den je den odpočinutí Hospodina, tvého Boha. Nebudeš dělat žádnou práci ani ty ani tvůj syn a tvá dcera ani tvůj otrok a tvá otrokyně ani tvé dobytče ani tvůj host, který žije v tvých branách. V šesti dnech učinil Hospodin nebe i zemi, moře a všechno, co je v nich, a sedmého dne odpočinul. Proto požehnal Hospodin den odpočinku a oddělil jej jako svatý."

Není možné, aby matka našeho Pána Ježíše neznala Mojžíšův zákon, když ho dodržovala po celý svůj život, když žila. 

 2)Nikdy nebudete schopni nahradit mi, co jsem pro vás vytrpěla.
  
Jediný kdo trpěl kvůli nám,  byl jen Ježíš, to byla Jeho oběť lásky.

"Kristus však přinesl za hříchy jedinou oběť, navěky usedl po pravici Boží  hledí vstříc tomu, až mu budou nepřátelé dáni za podnož jeho trůnu‘. Tak jedinou obětí nady přivedl k dokonalosti ty, které posvěcuje." Židům 10,12-14


Toto Zjevení nebylo posláno od Boha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosíme o respektování názorů ostatních diskutujících a dodržování pravidel slušného chování.
(Upozorňuji: tento blog neprezentuje učení žádné křesťanské denominace, ale Boží Slovo.)