úterý 22. května 2012

Zkoumejte duchy, ne každé zjevení je od Boha

Liturgické otázky uvedly článek o zjevení panny Marie a použilo i následující poselství:

Zpravodaj Matice cyrilometodějské ze 4.května 2012 připomíná zjevení v Akitě z 13.října 1973 uznané tamějším biskupem a kardinálem Ratzingerem:

„Jak jsem řekla, jestliže se lidé nebudou kát a nepolepší se, Otec uvalí strašný trest na všechno lidstvo. Bude to větší trest než potopa, takový trest, jaký svět nikdy předtím neviděl. Z nebe bude padat oheň a vyhladí velkou část lidstva, dobré i zlé, neušetří ani kněze, ani věřící. Ti, co přežijí, budou tak zoufalí, že budou závidět mrtvým. Jediné zbraně, které vám zbudou budou růženec a Znamení, které vám zanechal můj Syn. Každý den se modlete růženec. S růžencem se modlete za papeže, biskupy a kněze. Dílo ďábla pronikne dokonce i do Církve takovým způsobem, že budete vidět kardinály, jak se staví proti kardinálům, a biskupy stavět se proti jiným biskupům. Kněží, kteří Mě ctí, budou vysmíváni a budou se proti nim stavět jejich spolubratři. Kostely a oltáře budou zpustošeny. Církev bude plná těch, kteří přijímají kompromisy, a démon přinutí mnoho kněží a zasvěcených duší opustit službu Pánu.“ 

http://liturgickeotazky.blogspot.com/2012/05/marianska-zjeveni.html
Co na to říá Boží Slovo?

 1) Jak jsem řekla, jestliže se lidé nebudou kát a nepolepší se, Otec uvalí strašný trest na všechno lidstvo. Bude to větší trest než potopa, takový trest, jaký svět nikdy předtím neviděl. Z nebe bude padat oheň a vyhladí velkou část lidstva, dobré i zlé, neušetří ani kněze, ani věřící.

Bůh slíbil, že nic horšího jako potopa nebude, dokud nepřijde Ježíš soudit zemi: "Noe pak vybudoval Hospodinu oltář a vzal ze všech čistých dobytčat i ze všeho čistého ptactva a zapálil na tom oltáři oběti zápalné. I ucítil Hospodin libou vůni a řekl si v srdci: „Už nikdy nebudu zlořečit zemi kvůli člověku, přestože každý výtvor lidského srdce je od mládí zlý, už nikdy nezhubím všechno živé, jako jsem učinil. Setba i žeň a chlad i žár, léto i zima a den i noc nikdy nepřestanou po všechny dny země.“ Genesis 8,20-22

2)  Ti, co přežijí, budou tak zoufalí, že budou závidět mrtvým. Jediné zbraně, které vám zbudou budou růženec a Znamení, které vám zanechal můj Syn.

 Jedinou zbraní je Boží Slovo,
"Slovo Boží je živé, mocné a ostřejší než jakýkoli dvousečný meč; proniká až na rozhraní duše a ducha, kostí a morku, a rozsuzuje touhy i myšlenky srdce. Není tvora, který by se před ním mohl skrýt. Na a odhalené je všechno před očima toho, jemuž se budeme ze všeho odpovídat. Protože máme mocného velekněze, který vstoupil až před Boží tvář, Ježíše, Syna Božího, držme se toho, co vyznáváme. Nemáme přece velekněze, který není schopen mít soucit s našimi slabostmi; vždyť na sobě zakusil všechna pokušení jako my, ale nedopustil se hříchu. Přistupme tedy směle k trůnu milosti, abychom došli milosrdenství a nalezli milost a pomoc v pravý čas." 
Židům 4,12-16




3) Kněží, kteří Mě ctí, budou vysmíváni a budou se proti nim stavět jejich spolubratři. Kostely a oltáře budou zpustošeny. Církev bude plná těch, kteří přijímají kompromisy, a démon přinutí mnoho kněží a zasvěcených duší opustit službu Pánu.

‚Miluj Hospodina, Boha svého, z celého svého srdce, celou svou duší, celou svou silou a celou svou myslí‘ a ‚miluj svého bližního jako sám sebe.‘“ Ježíš mu řekl: „Správně jsi odpověděl. To čiň a budeš živ.“ 
Lukáš 10,27-28



"Milovaní, nevěřte každému duchu, ale zkoumejte duchy, jsou-li od Boha: neboť do světa vyšlo mnoho falešných proroků."  
1Jan 4,1 (KMS)










16 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. A ještě jedna věc:
    Blog "Liturgické otázky" podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Unported
    Nezasahujte do díla - Je zakázáno měnit, transformovat, nebo stavět na této práci.
    http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/

    Pokud zde tedy stavíte články na díle Liturgické otázky, porušujete licenci. Tento článek není Vaše první záležitost, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. add) Tomáš Pavel22. května 2012 22:11

      A ještě jedna věc:
      Blog "Liturgické otázky" podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Unported
      Nezasahujte do díla - Je zakázáno měnit, transformovat, nebo stavět na této práci.
      http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/

      Pokud zde tedy stavíte články na díle Liturgické otázky, porušujete licenci. Tento článek není Vaše první záležitost, že?
      -------------------
      Já jen zkoumám poselství, k článku neblo nic napsáno a poselství je přece přístupné všem, proto mohu zkoumat na základě Písma vše, co se říká, že je od Boha a na každém čtenáři je, aby sám rozsoudil, zda je pravda v Písmu, nebo v poselství, které Písmo vyvrací.

      Není to porušování licence, je to můj názor, tak jako pana Jaroslava na jeho webu.

      Vymazat
    2. Zkoumat můžete, ale na základě licence nemáte souhlas k výrobě vlastních článků na úryvcích bez předchozího souhlasu autora - P. Jaroslava Jana. Dohodněte se s ním přímo a nebudu Vám zde vkládat komentáře o porušování licence a internetové etiky.

      Vymazat
    3. P.S. a učte se uctivosti - "P. Jaroslav" se čte nikoli jako pan Jaroslav, ale Pater Jaroslav. Budu Vám povděčen, když to budete dodržovat.

      Vymazat
    4. Tomáš Pavel23. května 2012 19:52

      P.S. a učte se uctivosti - "P. Jaroslav" se čte nikoli jako pan Jaroslav, ale Pater Jaroslav. Budu Vám povděčen, když to budete dodržovat.
      ---------------
      Není nic neuctivého říct, že je pán, neznám ho osobně, nemá psané že je páter, proto není nic neurážlového, když ho slušně nazvu panem Jaroslavem, zde jsou buď bratři a sestry v Ježíši Kristu a nebo si zakládají na svých titulech a tak jim říkám pane a paní.... V Ježíši jsme si všichni rovni a tykáme si jako v rodině.

      Vymazat
    5. add) Tomáš Pavel23. května 2012 19:47

      Zkoumat můžete, ale na základě licence nemáte souhlas k výrobě vlastních článků na úryvcích bez předchozího souhlasu autora - P. Jaroslava Jana. Dohodněte se s ním přímo a nebudu Vám zde vkládat komentáře o porušování licence a internetové etiky.
      -----------
      Tak proč veškeré články pana Jaroslava Jana jsou založeny jen na cizích článcích?
      Pravda musí být řečena, je třeba poslouchat Boha ne lidi, proto musím říci pravdu na základě Božího slova, je to na mém webu ne na jeho, takže je na každém čtenáři zda se tam půjde podívat a přečte si celý článek, nebo mu bude stačit jen to poselství a to co říká Bible.

      Tak to na webech chodí, i na římskokatlických, když je pročítám, tam však není svobodná diskuze, zde však je vždy a za každých okolností

      Vymazat
    6. "Tak proč veškeré články pana Jaroslava Jana jsou založeny jen na cizích článcích? "
      Protože je katolický kněz a šíří učení katolické církve a ničí licenci tím neporušuje - na rozdíl od Vás. Pokud by jeho blog byl šířen za stejnorodým účelem = k prohlubování katolické víry a nikoli ke štvavé kampani proti katolickému učení, nikdo by Vám neřekl ani slovo.

      Vymazat
  4. Na základě platné licence žádám autora tohoto blogu smazání VŠECH ČLÁNKŮ postavených na blogu Liturgické otázky - P. Jaroslav Jan, které tuto licenci porušují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. add) Tomáš Pavel22. května 2012 22:11

      A ještě jedna věc:
      Blog "Liturgické otázky" podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Unported
      Nezasahujte do díla - Je zakázáno měnit, transformovat, nebo stavět na této práci.
      http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/

      Pokud zde tedy stavíte články na díle Liturgické otázky, porušujete licenci. Tento článek není Vaše první záležitost, že?
      --------------------
      Tak jak pan Jaroslav na svém webu cituje články jiných a málokdy napíše svůj vlastní, tak i já si mohu na svém webu citovat poseltví a říci svůj názor následovníka Ježíše Krsita, který se drží Písma svatého

      Nebudu nic mazat.

      Vymazat
    2. Než zase budete vyčítat římkokatolické církvi porušování Desatera, dejte si napřed dopořádku 7. přikázání "Nepokradeš", které porušováním licence porušujete.

      P, Jaroslav cituje z učení učitelů římskokatolické církve, tudíž logicky nejde o porušování licence.

      Vymazat
    3. add) Tomáš Pavel23. května 2012 19:45

      Než zase budete vyčítat římkokatolické církvi porušování Desatera, dejte si napřed dopořádku 7. přikázání "Nepokradeš", které porušováním licence porušujete.

      P, Jaroslav cituje z učení učitelů římskokatolické církve, tudíž logicky nejde o porušování licence.
      -------------------------
      Je to volně na netu, tak jak to citoval on, tak to cituji já, není to krádež, jinak to ukradl i on

      http://www.vendee.cz/texty/pos_z_akity.html
      http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/ShowArticleMobile.aspx?id=1586
      apodobně

      Vymazat
    4. Tak si uvádějte Vendée - proti tomu nic nemám. Já mám jen proti tomu, že zneužíváte blog P. Jaroslava ke štvavé kampani proti římským katolíkům a nevyužíváte ho k činnosti v souladu s licencí, což je sprostá krádež. O tom nebudu polemizovat.

      Vymazat
  5. Je vidět, že skoro každým citátem potvrzujete jednotlivé části z toho poselství, takže samotné zjevení není v rozporu s učením Církve ani s Písmem.

    ad 1: Jistě se hovoří o posledním dnu věků, který se může v důsledku chování lidstva velmi rychle stát skutečností.

    ad 2. Zbraní bude růženec (tj. modlitba) a Znamení, které vám zanechal můj Syn (tj. kříž => radostná zvěst => naplnění zjevení => zjevení => Boží slovo.

    ad. 3
    Na tento citát jste nezodpověděl, protože váš použitý biblický citát se toho explicitně netýká. Je tedy jasně vidět, že bychom měli nějakým způsobem začít na základě tohoto poselství (ale né jen podle toho, protože poselství soukromého je zpravidla určeno jako varování těm, kteří Božích přákazů nedbají. Proto by všichni vlažní věřící, kněží i biskupové měli se znovu vnitřně obrátit a podle toho jednat. Pokud ne, bude jim to k záhubě v soudný den a vůbec jim nepomůže, že jsou věřící.

    ----

    Všeobecně: Chápu vás, že ngativně pohlížíte na soukromá zjevení. Já mnohdy také. Pravdivost a oprávněnost určitého zjevení totiž mnohdy poznáme až podle plodů, které z něj vzejdou a né podle pozlátka, které se kolem nich točí (zázraky, mimořádné úkazy apod.). Z Fatimy jsme si například měli odnést poučení, abychom mysleli na Rusko a celé Rusko se zasvětilo Bohu a Neposkvrněnému Srdci PM. To neudělalo a ve stejném roce, kdy bylo zjevení ve Fatimě, se Rusko zasvětilo ďáblu a ďábel nad ním doposud vládne. Co může přijít dál? Váší pozornosti bych proto doporučoval se s tímto soukromým zjevením blíže seznámit a neusuzovat absolutně vše na základě jednoho příspěvku absolutně s Písmem v ruce, protože Písmo vám například neodpoví na otázku, jestli je dobré si ráno vzít chleba s máslem nebo jestli použít pastu s florem nebo s azbestem. K tomu přeci máte rozum.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den pane Danieli,

      1) nesouhlasím s Vámi, Bůh něco slíbil a svůj slib nikdy nezruší , prot není možné, aby přšlo větší trest než potopa, a při příchodu Pána Ježíše již nikdo nezbude, protože zem bude zničena, a lidé budou souzeni a dle toho, zda patřili Ježíši nebo ne budou rozděleni do Božího království nebo do věčného zatracení.

      Takže zjevení tvrdí: Otec uvalí strašný trest na všechno lidstvo. Bude to větší trest než potopa, takový trest, jaký svět nikdy předtím neviděl.
      Bůh tvrdí Noemu po potopě: "„Už nikdy nebudu zlořečit zemi kvůli člověku, přestože každý výtvor lidského srdce je od mládí zlý, už nikdy nezhubím všechno živé, jako jsem učinil. Setba i žeň a chlad i žár, léto i zima a den i noc nikdy nepřestanou po všechny dny země.“ Genesis 8,21-22

      add) 2 Ne ruženec nemá nic společného se zpbraní Božího Slova, Písmo svaté a rozhovory s Bohem, ale ne odříkání modliteb=meditace, vypnout svouji mysl, Ježíš miluje, když si s Ním povídáme vlastními slovy a naše mysl je účastněna těchto rozhovorů. Meč Boží Slovo také znamená, že to co se dělo za apoštolů se děje i dne, když věříme Božímu slovu.....a pevně se ně Něj postavíme. Růženec není zbraň, znalost Písma, držení se ho, následování a plnění, to je zbraní Ducha svatého.....Boží slovo

      add)3 “‚Miluj Hospodina, Boha svého, z celého svého srdce, celou svou duší, celou svou silou a celou svou myslí‘ a ‚miluj svého bližního jako sám sebe.‘“ Ježíš mu řekl: „Správně jsi odpověděl. To čiň a budeš živ.“
      Lukáš 10,27-28 Není možné, aby si zjevení přivlastnilo to co patří jen Bohu!!

      -----------
      Já každé poselství a zjevení zkoumám, jak je přikázáno skrze Bibli, najdu tam verše, které praví opak, a proto vím, že toto zjevení nemůže být od Boha, protože Bůh je Pravda, satan nepřítel Boha je otcem lži. A na každém z nás je, abychom to rozsuzovali a jsme zodpovědni sami za sebe, zda uvěříme něčemu, co Bible jasně zjevila, že je lež, nebo uvěříme samotnému Bohu, jehož je Boží Slovo.

      Mám Ducha svatého, aby mi zjevil co je správné a co ne, a jelikož vždy Bohu děkuji za své jídlo a prosím o požehnání, tak vím, že i kdyby bylo otráveno, tak mi neublíží. Já se s Bohem nemusím bát, přesto Boha nepokouším. V Písmu je také psáno jak máme jíst i co .... S Bohem probírám vše, a Písmo to umí potvrdit nebo vyvrátit, natolik je nadčasové, proto je moji jedinou absolutní autoritou.

      Co není zasvěceno Bohu samotnému, tak je zasvěceno jen ďáblu, v jiném jménu než Ježíš není moc. "Ježíš je ten kámen, který jste vy stavitelé odmítli, ale on se stal kamenem úhelným. V nikom jiném není spásy; není pod nebem jiného jména, zjeveného lidem, jímž bychom mohli být spaseni.“" Skutky 4,11-12

      "Proto ho Bůh vyvýšil nade vše a dal mu jméno nad každé jméno,aby se před jménem Ježíšovým sklonilo každé koleno – na nebi, na zemi i pod zemí – a k slávě Boha Otce každý jazyk aby vyznával: Ježíš Kristus jest Pán. " Filipským 2,9-11

      Vymazat

Prosíme o respektování názorů ostatních diskutujících a dodržování pravidel slušného chování.
(Upozorňuji: tento blog neprezentuje učení žádné křesťanské denominace, ale Boží Slovo.)