úterý 14. února 2012

Zprávy z Nebes


Chceteli vidět jak je to s Královnou nebes, pannou Marií tou, která se zjevuje, podívejte se na toto video.


Odkaz zde

http://www.tv7.cz/?action=afav&vid=646

44 komentářů:

  1. No a? Takové video umím taky sestříhat. To je nějaký důkaz? Hodně pochybný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nešlo o to, co jste viděl, ale o to, co na to říká Písmo, nikdo nezpochyňuje, že se zjevení zjevuje, uzdravuje a pomáhá, ale to co říká a co na to říká Písmo svaté

      Vymazat
  2. Pane Tomáši Pavle,věříte Vy vůbec něčemu či někomu?Kdo je Vašim pánem,to se asi nikdy nedovíme,že?1. Korintským 12:3 Proto vám zdůrazňuji, že žádný, kdo mluví z Ducha Božího, neřekne: „Ježíš buď proklet,“ a že nikdo nemůže říci: „Ježíš je Pán,“ leč v Duchu svatém."
    Prosím,zkuste to video biblicky vyvrátit,když to není takový problém..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Paná Tomáši Pavle,

      máte věřit jen Bohu a to co řekl ve svém slově, vždyť v žalmu 138,2 řekl:
      "tvému jménu vzdávám chválu za tvé milosrdenství a za tvou věrnost; svou řeč jsi vyvýšil nad každé své jméno." Vždať Bůh vyvýšil své Slovo nads své jméno, prot není možné ho ignorovat, což se Vám úspěšně daří, proto že by jste nás neurážel ale odpovídal s láskou také Písmem.

      O vás pane Tomáši také nic neozvíme, kromě toho, že jste muž....svůj blog asi nemáte, takže jste jen diskutující jako VeritasinBiblia, nebo ne?

      Vymazat
  3. "Prosím,zkuste to video biblicky vyvrátit,když to není takový problém.."

    Asi neumíte číst nebo nevíte, co to je sestřih videa, že? A Vy jste nějaký můj šéf, že mne úkolujete?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud není problém toto video Biblicky vyvrátit, tak čekám na Vaše verše, na které se postavíte a řeknete, že vše Bůh potvrzeuje svým Písmem.

      Vše bylo biblicky podloženo, proč se má věřit jen Ježíši, ale pokud jste v Písmu našel něco jiného, budeme vděční za Váš pohled na to, že se toto video mýlí

      Vymazat
  4. Pokud se vůbec dá říci, že se něco z Písma vztahuje k tomuto lacinému videu a v podstatě k celému blogu, potom jedině tohle:

    Jan 5,39-41: „Zkoumáte Písma, protože myslíte, že v nich máte věčný život – a právě Písma svědčí o mně, ale nechcete přijít ke mně, abyste měli život. Slávu od lidí nepřijímám. Ale vás znám: nemáte v sobě Boží lásku.“

    II. list apoštola Petra 3,15-16: „Shovívavost našeho Pána považujte za svou spásu! Tak vám to psal i náš milovaný bratr Pavel podle moudrosti, která mu byly dána, a mluví o tom ve všech svých listech. Jsou v nich ovšem místa, kterým není snadno porozumět, a lidé nevědomí a neutvrzení ve víře to překrucují – dělají to tak s Písmem vůbec – ke své vlastní zkáze.“

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Tomáš Pavle,

      otevřel jste vůbec Bibli při tomto videu a zkoumal, zda ty verše skutečně jsou v Bibli?

      S Janeme 5,39-41 máte naprostou pravdu. PÍSMO SKUTEČNĚ SVĚDČÍ JEN A AJEN O JEŽÍŠI A NE O MARII. TAKŽE JEŽÍŠE ODMÍTÁTE A MÍSTO NĚHO JSTE POSATVILI NA PRVNÍ MÍSTO ZJEVENÍ PANNY MARIE

      My víme, že v našich srdcí přebývá Ježíš, máme v tom naprostou jistotu, a proto nemusíme sloužit sochách a zjevením, ale jen Ježíši, a v NĚM JE VĚČNÝ ŽIVOT NE ZKÁZA TA JE PRÁVĚ MIMO NĚJ

      Vymazat
  5. Můžete prosím konkrétně napsat,co je kde překrouceno?

    Já také a především věřím Bohu a jeho zjeveným pravdám-věřím totiž Písmu..ve mně zůstává jeho slovo,neboť věřím tomu,koho poslal Otec,to je Ježíši.
    Proč se bráníte odpovědi na tak jednoduchou otázku-kdo je Vašim pánem?Na to přece není těžké odpovědět..

    Mým Pánem je Ježíš Kristus,vzkříšený,oslavený a sedící po pravici Boží..nebo se bojíte odpovědět?
    Jestliže jste přijal Ježíše za svého Pána a Spasitele,není důvod se bát.Navíc máte jistotu,že jste spasen.."Blízko tebe je slovo, v tvých ústech a ve tvém srdci‘; je to slovo víry, které zvěstujeme.
    vyznáš-li svými ústy Ježíše jako Pána a uvěříš-li ve svém srdci, že ho Bůh vzkřísil z mrtvých, budeš spasen.
    Srdcem věříme k spravedlnosti a ústy vyznáváme k spasení,
    neboť Písmo praví: ‚Kdo v něho věří, nebude zahanben."(Řím 10,8-11)
    Přece pokud věřím Bohu a Písmu,tak to není problém udělat..Protože jestli tyto verše nejsou pravdivé,znamená to,že mi Bůh lhal?Takže se nedoporučuje brát Písmo vážně?Copak může být výklad těchto veršů jiný?Než prostě udělat co se tam píše?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Můžete prosím konkrétně napsat,co je kde překrouceno?"
      Neznám jediný rozumný důvod, proč bych to měl dělat, když Vy se mnou nediskutujete a dlužíte mi odpovědi na svoje dvě otázky, které jsem položil dříve než Vy:

      "Já raději Bohu a Bohem zjeveným pravdám skrze Ducha Svatého - proč se ptáte?"

      "A Vy jste nějaký můj šéf, že mne úkolujete?"

      Jinak - pokud neumíte číst - odpověděl jsem hned dvěma citáty z Písma, které jsou o takových lidech, kteří víc než Boha milují pouze Písmo, tedy o lidech, kteří jsou stejní jako jste Vy.

      Takže až se rozhodnete se mnou znova diskutovat, čekám nejprve 2 odpovědi na mé 2 otázky.

      Vymazat
  6. Nikoliv,nejsem Váš šéf,vždyť Vám žádné úkoly nedávám,copak otázka je úkol?Jen mne to zajímalo..

    A jestliže je Ježíš Slovo,tak jak je psáno v Jan 1,1"Na počátku bylo Slovo, to Slovo bylo u Boha, to Slovo bylo Bůh." pak miluji Ježíše stejně jako Písmo.

    A druhá odpověď..z Vašich komentářů mi to tak připadá,nevím,zda věříte v Boha a v Ježíše...

    Takže,je řada na Vás.

    OdpovědětVymazat
  7. Pane Tomáši Pavle,

    Vy neodpovídáte na otázky a napadáet ostatní, chovejte se k ostatním, tak jak chcete, aby se oni chovali k Vám, proto prosím kroťte svou aroganci, ale odpovídejte věcně na základě Božího slova.

    Dokažte, že video lže z Bible

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano - já se chovám přesně tak, jak se vy dva chováte jinde - chovejte se jinde tak, jak chcete, aby se tady jiný choval k Vám. :-)))

      Vymazat
    2. Vy se stavíte sami do pozice těch, kteří mají jedinou pravdu, já jsem ten kdo se ptá, ale vy neodpovídáte, zde však nacházíte odpovědi na své otázky

      Vymazat
    3. To se osudově pletete - já sám sebe nikam nestavím, to ponechávám Bohu, působení Ducha Svatého a odevzdávám to všecko do ochrany Panny Marie. To víte - Mariin ochranný plášť, to je Vám věc… To člověka potom ani nenapadne se slepě a s vervou držet Písma a ignorovat Boží 2000leté působení.

      Vymazat
    4. Pokud je Marie více jak Ježíš, tak souhlasím, ale já se oblékám raději do Boží zbroje: "A tak, bratří, svou sílu hledejte u Pána, v jeho veliké moci. Oblečte plnou Boží zbroj, abyste mohli odolat ďáblovým svodům. Nevedeme svůj boj proti lidským nepřátelům, ale proti mocnostem, silám a všemu, co ovládá tento věk tmy, proti nadzemským duchům zla. Proto vezměte na sebe plnou Boží zbroj, abyste se mohli v den zlý postavit na odpor, všechno překonat a obstát. Stůjte tedy ‚opásáni kolem beder pravdou, obrněni pancířem spravedlnosti,
      15obuti k pohotové službě evangeliu pokoje‘ a vždycky se štítem víry, jímž byste uhasili všechny ohnivé střely toho Zlého. Přijměte také ‚přilbu spasení‘ a ‚meč Duch" Efezským 6,10-17

      Vymazat
  8. Copak jsme pane Tomáši Pavle na Vás zaútočili? Odpovídali jsme na Vaše otázky, Vy jste neodpověděl ani jednou, jen urážíte, ale nikdy jste Slovem Božím nedokázal náš omyl či lež.

    Znova Vás tedy žádám, dokažte tedy na základě Bible, že co bylo řečeno ve videu, že je lež. Nebo Písmo neznáte?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro Vás platí podobná odpověď jako pro Vaše "kolego" VB. Není mojí vinou, že seriozní odpovědi považujete za urážky a neuznáváte nic než pouhé Písmo bez víry v živého Boha a Jeho Všemohoucnost. Čímž urážíte i Jeho samého.

      Vymazat
    2. Víte problém je na jiné straně, my bereme Písmo vážně, právě protože věříme v živého Boha, Jeho všemohoucnost a v to, že v JEžíši je spása, o tom je celé Písmo.
      Bůh sám vyvýšil své Slovo, nad své jméno, protože věděl jak je důležité vše zkoumat a nebýt slepými ovcemi a věřit každému učení, které se Bohu nelíbí.
      Žalm 138,2 "svou řeč jsi vyvýšil nad každé své jméno."

      Urážíme Boha jen protože v Něj věříme? To je jen Váš názor z pohledu Písma jsme blahoslavení, když Ho milujeme, a zachováváme Jeho přikázání a milujeme Jeho Syna JEžíše.

      Vymazat
    3. Nic ve zlém - ale my si z Písma zrovna legraci neděláme. Máme Bohoslužbu Slova a Bohoslužbu Oběti. V té první uctíváme Písmo, učíme se z něho, ve druhé se děje Proměňování Těla a Krve Páně přesně v souladu s Boží vůlí.

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Já ať se Vás ptám na kterémkoliv webu...odpovědí se nedočkám,zato urážek nepočítaně..

    Znova tedy opakuji..kdo je Vaším pánem?
    Jestliže nejste schopen na tuto otázku odpovědět,jednoduše to napište,víckrát se ptát nebudu,ale aspoň jednou odpovězte.
    Ale prosím,odpovídejte jen na otázku.Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na urážky (nejen mne) jste přece na blogspotu odborníkem Vy osobně, vážené VeritasinBiblia:

      Smím mít dotaz? Pokud cituji Písmo,tak to odporuje přijetí a upevnění pravé katolické víry? Pokud ano,znamená to,že Písmo je bludné a obsahuje bludy?
      http://liturgickeotazky.blogspot.com/2012/02/demonologie.html?showComment=1329501014757#c4460794429290781941

      "Znova tedy opakuji..kdo je Vaším pánem?"
      No, počítám, že Vy rozhodně ne. A pokud považujete za "urážku" z mé strany skutečnost, že Vás oslovuji středním rodem, potom se laskavě zamyslete, zda nebude lépe otevřít svůj profil a označit, zda jste muž nebo žena - tím uzavřením mi totiž k tomuto způsobu oslovení dáváte plné právo. Nebo se snad pletu?

      Vymazat
  11. Milý Tomáši,

    je vidět, že Bůh není ten komu vlastně sloužíte, když ho popíráte. Nebojte JEŽÍŠ NA TO ŘEKL "kdo mě však zapře před lidmi, toho i já zapřu před svým Otcem v nebi." Matouš 10,33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Znova opakuji, MÁTE PRAVDU pane Tomáši PÍSMA SVĚDČÍ POUZE A JEN O JEŽÍŠI, nesvědčí o panně Marii jako spoluvykupitelce, jako té co za naše hříchy trpí, jaké té, která je tou cestou, jako té, která stojí před Bohem a přimlouvá se za nás, ani té co se zjevuje, veškerá Písma svědčí o Božím Synu Ježíši Nazaretském. A PRÁVĚ TOHO VY IGNORUJETE.

      V NĚM JSME NAŠLI VĚČNÝ ŽIVOT.

      Vymazat
    3. Ale jděte. Jaké Písmo máte, že v něm nemáte ani slovo o Panně Marii? Nějaké zcenzurované?

      Vymazat
    4. Kde je tedy v Písmu verš o tom,že je Marie Spoluvykupitelka a přímluvkyně u Boha..prosím citujte..

      Vymazat
    5. add)
      Tomáš PavelFeb 20, 2012 06:06 AM

      Ale jděte. Jaké Písmo máte, že v něm nemáte ani slovo o Panně Marii? Nějaké zcenzurované?
      -------------
      Je tam o Marii, která porodila Ježíše, poté měla děti s Josefem, byla hříšná jako každý z nás, měla dědičný hřích, proto šla do chrámu dát oběť za svůj hřích, byla žena, která milovala Hospodina a i ona musela Ježíše přijmout za svého Spasitele, jako každý z nás. Ano o této Marii je v Písmu psaná.

      Ale je psáno, co řekl apoštol Petr:
      Skutky 4,11-12
      "Ježíš je ten kámen, který jste vy stavitelé odmítli, ale on se stal kamenem úhelným.V nikom jiném není spásy; není pod nebem jiného jména, zjeveného lidem, jímž bychom mohli být spaseni.“

      Není v nikom jiném spása, než v Ježíši!

      Vymazat
  12. Ale jednu dobrou stránku to má,milý Tomáši Pavle..začínáte číst Bibli..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy jste legrační. Víte to? Já ji mám dávno přečtenou coby ukazatel cesty a už dlouhu jedu po silnici za cílem. Ale i na Vás platí tohle:
      Jan:
      39 Zkoumáte Písma a myslíte si, že v nich máte věčný život; a Písma svědčí o mně. 40 Ale vy nechcete přijít ke mně, abyste měli život. 41 Nečekám slávu od lidí. 42 Ale o vás jsem se přesvědčil, že v sobě nemáte lásku k Bohu. 43 Přišel jsem ve jménu svého Otce, a nepřijímáte mne. Kdyby přišel někdo ve svém vlastním jménu, toho přijmete. 44 Jak byste mohli uvěřit, když oslavujete sebe navzájem, ale slávu od samého Boha nehledáte! 45 Nedomnívejte se, že já budu na vás u Otce žalovat; vaším žalobcem je Mojžíš, v něhož jste složili svou naději. 46 Kdybyste opravdu věřili Mojžíšovi, věřili byste i mně, neboť on psal o mně. 47 Nevěříte-li tomu, co on napsal, jak uvěříte mým slovům?“
      Jsem rád ve své kůži. Nechtěl bych být ve Vaší, až se TAKTO bude Bůh ptát a Vy budete před Ním blekotat něco o tom, že jste se věrně drželo Písma zubynehty a Bůh Vám na to řekne, že to bylo špatně, protože i o tom mluví Písmo. To bude ještě velká legrace, že?

      Vymazat
    2. Takže když máte Bibli tak dobře projetou,co pro Vás znamenají tyto verše..promiňte,že se opakuji.."Blízko tebe je slovo, v tvých ústech a ve tvém srdci, je to slovo víry, které zvěstujeme.
      Vyznáš-li svými ústy Ježíše jako Pána a uvěříš-li ve svém srdci, že ho Bůh vzkřísil z mrtvých, budeš spasen.
      Srdcem věříme k spravedlnosti a ústy vyznáváme k spasení,
      neboť Písmo praví: ‚Kdo v něho věří, nebude zahanben."
      Je Ježíš Kristus Vaším Pánem?

      Vymazat
    3. Vy ignorujete moje otázky, já ignoruji Vaše.

      Vymazat
    4. add)Tomáš PavelFeb 20, 2012 12:07 PM

      Vy ignorujete moje otázky, já ignoruji
      Vaše.+Jsem rád ve své kůži. Nechtěl bych být ve Vaší, až se TAKTO bude Bůh ptát a Vy budete před Ním blekotat něco o tom, že jste se věrně drželo Písma zubynehty a Bůh Vám na to řekne, že to bylo špatně, protože i o tom mluví Písmo. To bude ještě velká legrace, že?
      ------------------------------------

      Skutky 4,11-12
      "Ježíš je ten kámen, který jste vy stavitelé odmítli, ale on se stal kamenem úhelným.V nikom jiném není spásy; není pod nebem jiného jména, zjeveného lidem, jímž bychom mohli být spaseni.“

      Jan 12,50 "A vím, že jeho přikázání je věčný život. Co tedy já mluvím, mluvím tak, jak mi pověděl Otec.“

      Marek 7,8-9 "Opustili jste přikázání Boží a držíte tradici lidí. A říkal jim: „Krásně odmítáte přikázání Boží, abyste zachovali svou tradici.“ Je psáno: "Kdo by totiž zachoval celý zákon, a jen v jednom přikázání klopýtl, provinil se proti všem."

      A NAUKA ŘÍMSKOKATOLICKÉ CÍRKVE NÁS UČÍ PORUŠOVAT DRUHÉ PŘÍKÁZÁNÍ:

      2.Moj 20,4-6
      "Nezobrazíš si Boha zpodobením ničeho, co je nahoře na nebi, dole na zemi nebo ve vodách pod zemí. Nebudeš se ničemu takovému klanět ani tomu sloužit. Já jsem Hospodin, tvůj Bůh, Bůh žárlivě milující . Stíhám vinu otců na synech do třetího i čtvrtého pokolení těch, kteří mě nenávidí, ale prokazuji milosrdenství tisícům pokolení těch, kteří mě milují a má přikázání zachovávají."

      Vymazat
  13. Prosím které otázky nejsou zodpovězeny?

    OdpovědětVymazat
  14. Pane Tomáši, nechápu Vás, chcete diskutovat, je to Vaše svobodné rozhodnutí, pak neodpovídáte na otázky, i když Vaše jsou zodpovídány, napadáte a pak smažete své příspěvky jako nějaký zbabělec, který nedokáže stát za svým slovem. Věříte vůbec v Ježíše jako Spasitele a Boha?

    OdpovědětVymazat
  15. Milé kdohledanalezne, nechápu Vás, chcete diskutovat, je to Vaše svobodné rozhodnutí, pak neodpovídáte na otázky, i když Vaše jsou zodpovídány, napadáte a pak smažete své příspěvky jako nějaký zbabělec, který nedokáže stát za svým slovem. Věříte vůbec v Ježíše jako Spasitele a Boha?

    OdpovědětVymazat
  16. add) Tomáš PavelMar 13, 2012 04:45 PM

    Milé kdohledanalezne, nechápu Vás, chcete diskutovat, je to Vaše svobodné rozhodnutí, pak neodpovídáte na otázky, i když Vaše jsou zodpovídány, napadáte a pak smažete své příspěvky jako nějaký zbabělec, který nedokáže stát za svým slovem. Věříte vůbec v Ježíše jako Spasitele a Boha?
    ------------
    Příspěvek jste si neposlechl dokonce, nejste schopen vyvrátit jediné slovo, které Bylo z Božího Slova čteno, tak proč vlastně reagujete, když nemáte páru o tom co v tom videu je neusvědčil ho ze lži na základě Písma

    Která otázka nebyl zodpovězena, to mne opravdu zajímá...? Možná ale nechápete slovo nahradím jeden komentář druhým, bez přerušení diskuzního vlákna ... odpouštím Vám Vaši nechápavost....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechce se mi kvůli Vaší hrané nevědomosti kopírovat půlku diskuze z blogu. Kdo koho nechápe, o tom raději pomlčíme.

      Vymazat
    2. add) Tomáš PavelMar 15, 2012 01:04 PM

      Nechce se mi kvůli Vaší hrané nevědomosti kopírovat půlku diskuze z blogu. Kdo koho nechápe, o tom raději pomlčíme.
      ----------------------
      Takže jen fabulujete, jako vždy ...

      Vymazat
  17. Ahoj lidi na Pannu Marii mám stejný názor NIKDE ! v Bibli není psané,abychom ji uctivali a už vůbec ne se k ní modlili !!! Pozor na to !!!
    To je satanův klam jak odvést pozornost od Pana Ježíše !
    Zamyslete se milí návštěvníci tohoto blogu .. Ježíš řekl : Já jsem cesta pravda a život !! Nikde jsem se nedocetla ,že by Ježíš prohlásil moje matka je cesta pravda a život .. To je přesně to o čem Ježíš mluvil že poslouchate. příkazy lidské a ne Boží ..
    Lidé co Pannu Marii uctivaji ji převyšují nad Božího syna a to NELZE !! ona se nemůže přimlouvá u svého Syna vždyť sám Ježíš je prostředníkem mezi námi a Bohem Otcem .... Máme ji ctít zo ano jakožto matku našeho Spasitele ale to je asi tak celé !
    VYZAŘUJE SE TOHO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, víš ten kdo miluje Ježíše, miluje i Jeho Slovo totiž Bibli, pak ji i věří a proto ví, že nemůže Marie nikdy zastínit Ježíše a to si ani ona sama nepřála, proto ji obdivuji a ctím si ji. Ale zjevení, která se nyní objevují je od satana, protože jen padlý anděl světla, a využívá lidské emoce, aby lidé milovali více člověka - Marii, odvádí lidi od skutečného Boha Ježíše. Kdyby si četli Bibli poznali by to, jelikož to nečtou a nezkoumají, tak se nechají snadno obalamutit a pak nenávidí všechny, kdo to nevidí stejně.
      Jen Ježíš je přímluvce, cesta, pravda i život. Marie byla člověk, umřela jako člověk a bude souzena stejně, jako každý z nás.

      Vymazat

Prosíme o respektování názorů ostatních diskutujících a dodržování pravidel slušného chování.
(Upozorňuji: tento blog neprezentuje učení žádné křesťanské denominace, ale Boží Slovo.)