čtvrtek 29. prosince 2011

ČEMU VĚŘÍM

Věřím v Boha, Otce všemohoucího, Stvořitele nebe i země, i v Ježíše Krista, Syna jeho jediného, Pána našeho, jenž se počal z Ducha svatého, narodil se z Marie panny, trpěl pod Pontským Pilátem, byl ukřižován, umřel a byl pohřben, sestoupil do pekel, třetího dne vstal z mrtvých, vystoupil na nebesa, sedí po pravici Boha, Otce všemohoucího, odkud přijde soudit živé i mrtvé. Věřím v Ducha svatého, svatou církev obecnou, společenství svatých, odpuštění hříchů, těla z mrtvých vzkříšení a život věčný.

6 komentářů:

  1. Okopírované vyznání víry není zárukou skutečné a živé víry Vaší. (Paroduji Vaše vlastní slova na moji adresu.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. add) Tomáš PavelMar 13, 2012 05:01 PM

      Okopírované vyznání víry není zárukou skutečné a živé víry Vaší. (Paroduji Vaše vlastní slova na moji adresu.)
      -------------
      Já to i žiji, ale mým soudce nejste Vy ani církev, ale samotný Bůh, před kterým mám bázeň, tak nebudu tvrdit, že v něco věřím, když to není pravda.... Nestojí mi to za to protivit se Bohu, ale nevadí mi protivit se kvůli Ježíši lidem, kterým je kamenem úrazuj, jako například Vám.

      Vymazat
    2. Dobrý pokus o vtip! A máte pochopitelně právo posuzovat, že vyznání víry v římskokatolickém kostele je špatné, že? A že moje vyznání je také špatné, že? Vážně - lepší fór jsem už dlouho nečetl! To si musím schovat na dobu velikonoční, abych pobavil přátele!

      Vymazat
    3. add) Tomáš PavelMar 14, 2012 02:39 PM

      Dobrý pokus o vtip! A máte pochopitelně právo posuzovat, že vyznání víry v římskokatolickém kostele je špatné, že? A že moje vyznání je také špatné, že? Vážně - lepší fór jsem už dlouho nečetl! To si musím schovat na dobu velikonoční, abych pobavil přátele!
      ------------
      klekání před obrazy, sochami a lidmi, je ovocem nauk, ale ne Ducha svatého. Vyznání Ježíše Božího Syna za svého Pána je ovocem Ducha svatého, ale chybí v kázání,kdo z vás vede k vyznání podle Římanům 10,9-13? Tvrzení, že jen v círvi je spása, když Písmo učí, že je v Ježíši, a všichni kdo Ho vyznávají za svého Pána je spasen ....toto je co žiji, ne nauku, ne učení, ale Slovem Božím

      Vymazat
  2. add)Tomáš PavelMar 14, 2012 03:44 PM

    No právě.
    -------------------------------------------
    To je fajn, že souhlasíte.
    "Žijte v Kristu Ježíši, když jste ho přijali jako Pána." Koloským 2,6

    OdpovědětVymazat

Prosíme o respektování názorů ostatních diskutujících a dodržování pravidel slušného chování.
(Upozorňuji: tento blog neprezentuje učení žádné křesťanské denominace, ale Boží Slovo.)